Bekijk volle/desktop versie : hoe heb jij forums.marokko.nl ontdekt?



Pagina's : [1] 2 3

24-07-2012, 04:07
deel je ervaring

24-07-2012, 04:09


Ik heb m.nl al 6 jaar ontdekt

24-07-2012, 04:10

Citaat door LaLa_Karima:
Ik heb m.nl al 6 jaar ontdekt
vertel over de eerste keer

24-07-2012, 04:15

Citaat door KILLUMINATIII:
vertel over de eerste keer

Ik was rond een jaar 12/13 zo had een werkstuk over marokko en telkens als ik marokko tikte op google dan kreeg ik een link van marokko.nl ewa zo heb ik m.nl ontdekt. En jij dan?

24-07-2012, 04:16


Ik via al mijn broers en zussen die er 24/7 op zaten. Toen ging ik zelf ook aanmaken

24-07-2012, 04:20

Citaat door LaLa_Karima:
Ik was rond een jaar 12/13 zo had een werkstuk over marokko en telkens als ik marokko tikte op google dan kreeg ik een link van marokko.nl ewa zo heb ik m.nl ontdekt. En jij dan?


zo een klasgenoot liet me forums.marokko.nl zien
maar zag op mn 14de al dat marokkaanse meiden erop zaten
voor gezondheids tips enzo die rubriek

Citaat door mokrie:
Ik via al mijn broers en zussen die er 24/7 op zaten. Toen ging ik zelf ook aanmaken
gestooord

24-07-2012, 04:20

Citaat door LaLa_Karima:
Ik was rond een jaar 12/13 zo had een werkstuk over marokko en telkens als ik marokko tikte op google dan kreeg ik een link van marokko.nl ewa zo heb ik m.nl ontdekt. En jij dan?


zo een klasgenoot liet me forums.marokko.nl zien
maar zag op mn 14de al dat marokkaanse meiden erop zaten
voor gezondheids tips enzo die rubriek

Citaat door mokrie:
Ik via al mijn broers en zussen die er 24/7 op zaten. Toen ging ik zelf ook aanmaken
gestooord

24-07-2012, 04:22
nou
kwerd elke dag gezocht door wijven hier
omdatk zo lekker ben
toen maakte k ff account aan

24-07-2012, 04:24

Citaat door mocrolife:
nou
kwerd elke dag gezocht door wijven hier
omdatk zo lekker ben
toen maakte k ff account aan
Weirdo

24-07-2012, 04:25

Citaat door mokrie:
Weirdo
hoezo wierdo
ben je jaloersssssssssss wella?

24-07-2012, 04:26
Via een levenservaring, lang geleden.. Toen ik nog onschuldig was.

Het was de eerste keer dat ik uitgenodigd was voor een camping, maar onze Nederlandse buren waren nou eenmaal dol op Marokanen en ik kon zo lekker opschieten met hun dochter; Suzanne. Suzanne was van mijn leeftijd, en samen konden we de wereld aan. We spendeerde al onze vrije tijd met elkaar, en naar verloop van tijd begon dit effect te hebben op haar broertje. Simon was een éénling, niemand wist waarover die jongen dacht en het eigenlijk kon het ook niemand wat schelen.

Op de camping werd besloten dat ik mijn tent zou delen met Simon. Gek genoeg kende ik de jongen al jaren, alleen hadden we nog nooit een echt gesprek gevoerd. Die nacht was het dan eindelijk zo ver, nadat we beide waren ingestopt door zijn moeder begon hij in het donker ineens te fluisteren. 'Hey, is het waar wat ze zeggen over Marokko?'. 'Hoe bedoel je Simon', ik had geen flauw idee wat de aanleiding was tot deze vraag, maar ik begreep al gauw dat het iets was wat ie al langer had willen vragen. Hij had dan eindelijk de gelegenheid. '.. Dat jullie naakt slapen in Marokko, net als Tarzan, altijd'. 'Wie zegt dat?'.. 'Ik heb zoiets gelezen op internet, op een website gemaakt door Marokkanen, voor Marokkanen'. Volgens mij is dat een apart hoekje op internet waar jij niets te zoeken hebt.

De volgende ochtend werd ik wakker en zag tot mijn grote verbazing dat Simon, tijdens mijn slaap, in zijn nakie bij mij in de slaapzak was gekropen. Nog voordat ik er iets van kon zeggen deed Suzanne de tent open en zag ze ons beide liggen. 'AGGHHHH'.. 'PAPA! MAMA! Die Turk zit aan Simon'. Menn, ik probeerde haar nog tegen te houden maar ik kwam de slaapzak niet uit. Doordat er 2 personen in vast zaten zat alles klem en struikelde ik met Simon erin op de grond. Ik voelde hoe ik met mijn knie in zijn nek terechtkwam en hoorde een keiharde 'KRAK'. 'Je moet me geloven Suzanne, het is niet wat het lijkt' schreeuwde ik het geschrokken buurmeisje nog toe. Maar inmiddels begon Simon keihard te huilen, en zoals later bleek had ie eeen werver gebroken.

Wanneer iemand een wervel breekt, dan is ie tijdelijk verlamd. In dit geval was Simon er zo erg aan toe dat ie dus onzindelijk werd en voelde ik hoe hij onderin de slaapzak begon te poepen van angst. Het voelde nat, stinkerig en hij wou eruit. 'Ik krijg geen adem, auw!' schreeuwde de jongen. Ik was inmiddels los met één voet en voelde hoe Simon zich vastklampte aan mijn boxershort. Nog voordat de beide ouders aan kwamen rennen scheurde mijn boxer, en stond ik daar midden in de tent, compleet naakt met een met poep besmeurde jongen aan mijn been.

'Wat is dit?' schreeuwde de vader mijn kant op. En nog voordat ik iets kon verzinnen klom een naakte Simon uit mijn slaapzak en zei ie; 'Tarzan! Net als in Marokko.nl. Die middag heb ik even een accoutje aangemaakt om te kijken waar die jongen het nou precies over had. Suzanne word tegenwoordig geneukt door Mimoun.

24-07-2012, 04:26
omdat jij niet gezocht word?

24-07-2012, 04:45



Citaat door LaLa_Karima:
Ik was rond een jaar 12/13 zo had een werkstuk over marokko en telkens als ik marokko tikte op google dan kreeg ik een link van marokko.nl ewa zo heb ik m.nl ontdekt. En jij dan?




Hahahah zo heb ik het dus ook ontdekt.

24-07-2012, 04:47
zo irritant als je iets op google zoekt...ook over islam ofzo en dan zie je opeens

forums.marokko.nl

24-07-2012, 05:09
Ik zag mijn broer hier altijd hevig discussieren bij islamhoekje, toen leek het mij ook wel leuk dus maakte ik account aan.

Nu ben ik verslaafd.

Pagina's : [1] 2 3