Bekijk volle/desktop versie : Ik zit er serieus aan te denken om een woonhuis te kopen.



Pagina's : [1] 2 3

23-07-2012, 12:56
Er is gewoon geen mooi aanbod wat betreft huurwoon-huizen! Wil je iets moois, een plek waar je kinderen kindvriendelijk kunnen opgroeien dan ben je gedwongen om te kopen!

Wil wil er nou in een apartement blijven wonen? Of ik een buurt waar de sfeer ver te zoeken is en ieder op zich zelf gericht is?
Ik was net bij iemand thuis in Vleuten ( t Zand!) Wauw, hoe die mensen wonen. Deuren staan open, kinderen spelen met elkaar. Mooie huizen, mooie buurten. Geweldig.

Ik wil dat ook.

23-07-2012, 12:57


Dan begin maar met geld sparen tot je genoeg hebt.

23-07-2012, 13:01
dan moet je een mooi bedragje sparen en de rest bij familie en of vrienden lenen.
Een paar jaar niet op reis gaan en andere luxe afschaffen en wie weet mss lukt het dan wel?

23-07-2012, 13:04

Citaat door vrouw1986:
dan moet je een mooi bedragje sparen en de rest bij familie en of vrienden lenen.
Een paar jaar niet op reis gaan en andere luxe afschaffen en wie weet mss lukt het dan wel?
Ha-HA.

23-07-2012, 13:07


We kunnen niet alles hebben he

23-07-2012, 13:10
Ik zou geen hypotheek aansluiten als ik jou was. De profeet salAllaahu 'aleyhi wa Salem heeft gezegd: "Riba has seventy-three doors. The least one (in sin) is as that of a man who sleeps with his mother. And worst form of Riba is harming the honor of a Muslim man." (Al-Hakim, who graded it Sahih)

Moet je nagaan hoe ernstig Riba is als de LAAGSTE, MINST ERGE vorm ervan, gemeenschap hebben met je moeder is! Eet niet van datgene wat niet toegestaan is voor jou en werk er niet aan mee.

23-07-2012, 13:10

Citaat door vrouw1986:
dan moet je een mooi bedragje sparen en de rest bij familie en of vrienden lenen.
Een paar jaar niet op reis gaan en andere luxe afschaffen en wie weet mss lukt het dan wel?
Hahaha jij bent er niet helemaal bij he.

Over de 2 ton kosten die dingen hahha dat leen je in deze tijd niet zomaar bij familie of vrienden... en spaar je uiteraard zeker niet door een paar jaar niet op vakantie te gaan simpele chickieee dat je er bent

23-07-2012, 13:15

Citaat door Ornamenta:
Ha-HA.
Hoeveel kost een huis ongeveer in NL?
Je zet min 8 jaar 1 maandloon opzij en schaft extra luxe eraf en je krijgt uw huisje hoor.
En leent een mooi bedragje bij je ouders of andere familieleden.
Tenzij je een huis van 300 000euro wilt .
Tegenwoordig zoeken de mensen altijd de makkelijkste oplossing.
Als je jaren geleden was begonnen met sparen had je mss al 50 000euro gespaard wie weet . haha

23-07-2012, 13:27

Citaat door Ornamenta:
Er is gewoon geen mooi aanbod wat betreft huurwoon-huizen! Wil je iets moois, een plek waar je kinderen kindvriendelijk kunnen opgroeien dan ben je gedwongen om te kopen!

Wil wil er nou in een apartement blijven wonen? Of ik een buurt waar de sfeer ver te zoeken is en ieder op zich zelf gericht is?
Ik was net bij iemand thuis in Vleuten ( t Zand!) Wauw, hoe die mensen wonen. Deuren staan open, kinderen spelen met elkaar. Mooie huizen, mooie buurten. Geweldig.

Ik wil dat ook.
Je hebt er ook huurwoningen in Vleuten.
Kwestie van geduld, inshallah word je beloond

23-07-2012, 16:33

Citaat door Loriene:
Waarom vast jij überhaupt ??
wegwezen irritante kwal.

23-07-2012, 16:35

Citaat door kinderoppas:
We kunnen niet alles hebben he
het kan wel, maar het is niet mogelijk! ik begrijp echt nog steeds niet waarom geld lenen bij de bank woekerrente is?

23-07-2012, 16:37

Citaat door la-mis:
Ik zou geen hypotheek aansluiten als ik jou was. De profeet salAllaahu 'aleyhi wa Salem heeft gezegd: "Riba has seventy-three doors. The least one (in sin) is as that of a man who sleeps with his mother. And worst form of Riba is harming the honor of a Muslim man." (Al-Hakim, who graded it Sahih)

Moet je nagaan hoe ernstig Riba is als de LAAGSTE, MINST ERGE vorm ervan, gemeenschap hebben met je moeder is! Eet niet van datgene wat niet toegestaan is voor jou en werk er niet aan mee.
rente van vroeger was anders. ze eisten een kind of het onmogelijke van je als rente. nu betaal je er gewoon geld voor waar je van weet dat je het maandelijks verdient. toch?

23-07-2012, 16:38



Citaat door mevrouwtje20:
Je hebt er ook huurwoningen in Vleuten.
Kwestie van geduld, inshallah word je beloond
hoeveel 2000 per maand?

23-07-2012, 16:39

Citaat door Ornamenta:
rente van vroeger was anders. ze eisten een kind of het onmogelijke van je als rente. nu betaal je er gewoon geld voor waar je van weet dat je het maandelijks verdient. toch?
de quran is niet alleen geschreven voor vroeger maar ook voor nu

en trouwens met jouw rente geld gaan ze wapens kopen voor isreal dus die palestijnse kindjes zijn door jouw money dood gemaakt

je bent te veel bezig met de wereldse zaken

moge Allah swt je leiden want jij bent kennelijk dwalende

23-07-2012, 16:41

Citaat door Ornamenta:
rente van vroeger was anders. ze eisten een kind of het onmogelijke van je als rente. nu betaal je er gewoon geld voor waar je van weet dat je het maandelijks verdient. toch?
Je leest/hoort vaak dat sommige zelfmoord plegen omdat ze hun schuld niet meer kunnen afbetalen.
Hoeveel mensen worden wel niet hun huis uitgezet omdat ze de lening niet meer kunnen afbetalen.

Pagina's : [1] 2 3