Bekijk volle/desktop versie : 2m en reclames komen nu al me strot uit....



22-07-2012, 01:55
de reclames duren veel langer dan die hele films en series....reclame over dindenaah dat is toch geen reclame over elke tomaatje en zelfs siroop word er gezongen en gedanst rayaaaak

daarnaast heb ik een vraagje of jullie ook zo'n reclame ding zien over strings en ondergoed net onder alle rubriekjes?????

22-07-2012, 02:01


& proficiaaat met je zwangerschap

22-07-2012, 02:04
yippieeeeeeeee dala3 is er weer

buiten de ramadan zie je die reclame nooit,
hebben ze alleen pampers nodig als het ramadan is of wat???

22-07-2012, 02:04

Citaat door LOULOU22:
de reclames duren veel langer dan die hele films en series....reclame over dindenaah dat is toch geen reclame over elke tomaatje en zelfs siroop word er gezongen en gedanst rayaaaak

daarnaast heb ik een vraagje of jullie ook zo'n reclame ding zien over strings en ondergoed net onder alle rubriekjes?????


hoezo droog..
ja die reclames zijn irritant
hele muziekclips zijn t..

22-07-2012, 02:24



Citaat door zina_hbiba:
yippieeeeeeeee dala3 is er weer

buiten de ramadan zie je die reclame nooit,
hebben ze alleen pampers nodig als het ramadan is of wat???
we zaten net te eten me man en ik, en inneens kwam die reclme over dinde en daarna zongen ze dana dana daynii en me man lach echt in een deuk, want hij haat 2m en de helle marokaanse kanaal hij kijkt dt nooit....hij ging gelijk slapen

22-07-2012, 02:28

Citaat door zina_hbiba:
yippieeeeeeeee dala3 is er weer

buiten de ramadan zie je die reclame nooit,
hebben ze alleen pampers nodig als het ramadan is of wat???


raki tchoufie en die la vache qui rit en lisseur:moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

22-07-2012, 02:30
Echt he....viel me op dat ze dit jaar veel reclames hebben vergeleken met vorig jaar. En idd erg irritant dansende meiden met een pak bloem in hun handen...hahaha

22-07-2012, 02:35
Blijbaar trekt dit vieze mannetjes die dan bloem en siroop en een doodnormaal chocolade koekje voor hun oude vrouwtjes kopen

22-07-2012, 03:01

Citaat door Schorpioen77:
Echt he....viel me op dat ze dit jaar veel reclames hebben vergeleken met vorig jaar. En idd erg irritant dansende meiden met een pak bloem in hun handen...hahaha
laala maymouna esh hadartina youma maymouna maymunaaaaaaaaaaaa

22-07-2012, 04:02
Die van dat water vind ik mooi, als die man zingt... Ain nog iets

22-07-2012, 09:19
Vettttttttttttttttt irritant

22-07-2012, 09:49
Ik weet niet het geeft zo een gezellig sfeertje....Oh ik raad jullie naar iqraa of saudi arabie zenders te kijken dan zie je mekka en de vele mensen..geeft mij zo een heerlijk gevoel...Ik ga ook vaak naar het journaal kijken om te kijken wat ze zeggen over ramadan in marokko..vindt ik ook leuk.

22-07-2012, 09:59


Ja ik vind het ook gezellig om die zender aan te zetten met Ramadan. Ook Igra en Saudie.

22-07-2012, 10:44
gisteren bnat oemniya gezien....het begon net twee minuten en hop reclame

22-07-2012, 11:08
wij kijken veel naar marokkaanse zenders, ook de kinderen. probeer dat te stimuleren vanwege de taal enzv. ramadan staat de zender van saudia arabia de hele dag aan als we thuis zijn. s'avonds 2m vanwege de films en series.

die reclames lijken met het jaar langer te duren. het schijnt dat de zendtijd tijdens de ramadan 3x zo duur is vandaar dat 2m graag zendtijd
verkoopt.