Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse jongens die op meisjes spugen



21-07-2012, 13:47
Ik zat eigenlijk met een vraag... Een tijdje geleden hoorde ik van een vriendin van me dat ze op het fietspad was bespuugt door een Marokkaanse jongen. Ik vond dit een vreemd en raar verhaal.. Maar gek genoeg gebeurde mij gister hetzelfde. Helemaal uit het niets; liep gewoon 's avonds door de stad tuft er een jongen op me. Vond dit erg naar, en heb gezegd dat hij maar normaal moest doen...
Maar waarom zouden jongeren dit doen? Een logische verklaring lijkt me minachting, maar waarom? Is het omdat ik er bijvoorbeeld "te bloot" / "hoerig" bijliep (wat overigens niet het geval was, maar goed)

Ik vroeg me gewoon af waar dit gedrag vandaan komt en of dat het iets cultureels is, iets wat in Marokko vaker voorkomt. Begrijp me niet verkeerd, ik bedoel dit ook absoluut niet denigrerend, maar over een Nederlandse of Chinese jongere bijvoorbeeld, heb ik zulke verhalen nog nooit gehoord.

21-07-2012, 13:49


omdat het zo laat was en je liep buiten

21-07-2012, 13:50
Nou, zo laat was het ook weer niet, rond 23.00 's avonds.. Bovendien was het kermis dus er liep wel meer buiten. Maar zou idd best een verklaring kunnen zijn ja.

21-07-2012, 13:51

Citaat door Sphinxter:
Nou, zo laat was het ook weer niet, rond 23.00 's avonds.. Bovendien was het kermis dus er liep wel meer buiten. Maar zou idd best een verklaring kunnen zijn ja.
11 uur? NIET LAAT?
spoor jij wel,
vind je het logisch als het mijn zusje was en ze was nog zo laat buiten
ik zou er levend verbranden

21-07-2012, 13:55


Hmm wist niet dat het in Marokkaanse kringen niet gebruikelijk is dat meisjes 's avonds niet over straat 'mogen' of gaan. Bovendien heb ik zelf geen Marokkaanse achtergrond, dus zal dat levend verbranden voor mij dan wel meevallen

21-07-2012, 17:39
Het het nooit meegemaakt en ook nooit gehoord.

Grappig dat als iemand een marokkaan iets ziet doen dat dan de cultuur of het geloof er bij wordt betrokken. Heel opvallend.

21-07-2012, 19:57

Citaat door liamsi:
kk xxxx, je bent helemaal geen marokkaanse. Gwoon een vieze stink hollander, die Marokkaanse jongens zwart wil maken. Wij Marokkaanse jongens zijn gek op onze meiden. Natuurlijk heb je zwervers die spugen, maar je hebt ook zat hollanders die het leuk vinden meisje en kindjes te verkrachten. Maar dat zegt niets over de meerderheid, want wij Marokkaanse jongens hebben gewoon respect voor onze mooie meiden
Helemaal waar!

21-07-2012, 20:01

Citaat door riffialady17:
Het het nooit meegemaakt en ook nooit gehoord.

Grappig dat als iemand een marokkaan iets ziet doen dat dan de cultuur of het geloof er bij wordt betrokken. Heel opvallend.
Ik heb zoiets ook nooit gehoord, gezien of meegemaakt.

??

22-07-2012, 03:52
11 uurr viindd jij dus niet laaatt??!


Citaat door Sphinxter:
Nou, zo laat was het ook weer niet, rond 23.00 's avonds.. Bovendien was het kermis dus er liep wel meer buiten. Maar zou idd best een verklaring kunnen zijn ja.

23-07-2012, 17:59
mischien zag die dat je op zoek was naar ekelowen