Bekijk volle/desktop versie : Ik val bijna om van het slaap pfff



21-07-2012, 02:18
Aangezien ik met shor niks door m'n keel krijg, besloot ik vandaag om wakker te blijven tot fadjr inshallah. Op deze manier kan ik wel iets eten hoop ik. Maar ik ben zoooo moe en ben ook nog es zwanger. Hoe doen mensen dat toch? Die altijd de gewoonte hebben om wakker te blijven snachts.

21-07-2012, 02:20


Ik moet 06.00 werken, ben niet zwanger.
Jij hebt t zwaarder

21-07-2012, 02:22

Citaat door tass:
Ik moet 06.00 werken, ben niet zwanger.
Jij hebt t zwaarder
Moet je om 6 uur beginnen? Waarom ga je niet lekker slapen?

21-07-2012, 02:37

Citaat door gewoonik82:
Moet je om 6 uur beginnen? Waarom ga je niet lekker slapen?
Begin nu moe te worden maar zo lekker eten en doortrekken rond 5 uur de deur uit..
Komt goed insha allah

21-07-2012, 02:40


ik blijf ook op, want opstaan eten en weer doorslapen kan ik echt niet..
gisteren viel ik in slaap maar vandaag heb ik een redbulltje op dus ben klaarwakker

21-07-2012, 02:42

Citaat door Pocahontas20:
ik blijf ook op, want opstaan eten en weer doorslapen kan ik echt niet..
gisteren viel ik in slaap maar vandaag heb ik een redbulltje op dus ben klaarwakker
Moet je ook straks werken..

21-07-2012, 02:45

Citaat door tass:
Moet je ook straks werken..
nee dus dan kan ik gelukkig slapen..
jij succes straks allahi3awnek

21-07-2012, 03:21

Citaat door gewoonik82:
Aangezien ik met shor niks door m'n keel krijg, besloot ik vandaag om wakker te blijven tot fadjr inshallah. Op deze manier kan ik wel iets eten hoop ik. Maar ik ben zoooo moe en ben ook nog es zwanger. Hoe doen mensen dat toch? Die altijd de gewoonte hebben om wakker te blijven snachts.
inderdaad
als ik smorgens opsta en reacties zie van 3.00 uur snachts dan denk k ook hoe doen ze dat.


ik kan dit ook echt niet..
heb net ook een uurtje geslapen en ben wakker gebeld om nog iets te eten..
Moge Allaahje een voorspoedige bevalling schenken,Ameen

21-07-2012, 12:13

Citaat door moslimaatjuh09:
inderdaad
als ik smorgens opsta en reacties zie van 3.00 uur snachts dan denk k ook hoe doen ze dat.


ik kan dit ook echt niet..
heb net ook een uurtje geslapen en ben wakker gebeld om nog iets te eten..
Moge Allaahje een voorspoedige bevalling schenken,Ameen
Ik ben toch opgebleven tot na fadjr gebed, ahamdolliah, we hebben op ons gemakje gegeten, mijn man heeft mijn zoontje gewekt die ook zooo graag mee wilt doen vandaag, dus hij zit nu naast me en trots dat ie mee mag doen vandaag.
Maar het heeft me echt zoveeel moeite om op te blijven ik denk niet dat ik het nog een keer zal kunnen. Ik heb wel heerlijk uitgeslapen.

Allahoma ameen voor je dua baraka Allaho fik, ik ben pas 17 weken zwanger momenteel, dus het duurt nog eventjes.

21-07-2012, 12:15

Citaat door tass:
Begin nu moe te worden maar zo lekker eten en doortrekken rond 5 uur de deur uit..
Komt goed insha allah
Moge Allah swt je de kracht geven inshallah. en jamee3 almoslimeen.

21-07-2012, 13:42

Citaat door gewoonik82:
Ik ben toch opgebleven tot na fadjr gebed, ahamdolliah, we hebben op ons gemakje gegeten, mijn man heeft mijn zoontje gewekt die ook zooo graag mee wilt doen vandaag, dus hij zit nu naast me en trots dat ie mee mag doen vandaag.
Maar het heeft me echt zoveeel moeite om op te blijven ik denk niet dat ik het nog een keer zal kunnen. Ik heb wel heerlijk uitgeslapen.

Allahoma ameen voor je dua baraka Allaho fik, ik ben pas 17 weken zwanger momenteel, dus het duurt nog eventjes.
Tbarkallah dat je zoontje meedoet halve dagje hoop ik..
Ben net klaar met werken..
Pittig dagje voor jou.
Ghair insha Allah

21-07-2012, 13:51

Citaat door tass:
Tbarkallah dat je zoontje meedoet halve dagje hoop ik..
Ben net klaar met werken..
Pittig dagje voor jou.
Ghair insha Allah
Allah ibark fik haha ja een halve dag, hij was vastbesloten om de hele dag te vasten, ik zei dat kindjes maar een halve dagje vasten, hij kreeg net een half uur geleden een broodje kaas een paar dadels met een glas melk. morgen wil hij weer meedoen, ik zei nee een dag wel een dag niet.

Heerlijk ga maar lekker slapen thuis, je bent al de hele nacht wakker geweest dus dat heb je nu wel nodig. Hoe voel je je?