Bekijk volle/desktop versie : Buikband om af te vallen bij je buik!



Pagina's : [1] 2

20-07-2012, 14:02
[ Weet iemand waar je zo'n buikband kan kopen die je rond je buik moet vastdoen en trilt? ]

20-07-2012, 14:11


Hahah geloof je echt in die onzin

20-07-2012, 14:14

Citaat door noortjeuh:
[ Weet iemand waar je zo'n buikband kan kopen die je rond je buik moet vastdoen en trilt? ]

Dat ding werk echt voor geen meter en het is ook nog gevaarlijk. Een vriendin van mij dacht ook even af te vallen door zo'n ding te dragen.
Elke dag Buik spier oefeningen doen en gezond eten is het enige dat helpt.

20-07-2012, 14:18

Citaat door Naadje101:
Dat ding werk echt voor geen meter en het is ook nog gevaarlijk. Een vriendin van mij dacht ook even af te vallen door zo'n ding te dragen.
Elke dag Buik spier oefeningen doen en gezond eten is het enige dat helpt.
Hoezo gevaarlijk?
Maar van buikspieroefeningen krijg je spieren met als gevolg dat de buik dik blijft omwille van die spieren...

20-07-2012, 14:25


Wat dacht je van gewoon opletten op wat je eet en sporten? Zo moeilijk is het niet hoor..discipline nodig oe saffie.

20-07-2012, 14:30

Citaat door Awesome_Doukali:
Wat dacht je van gewoon opletten op wat je eet en sporten? Zo moeilijk is het niet hoor..discipline nodig oe saffie.
Maar ik heb al dunne benen en armen dus daar wil ik niet afvallen, het probleem is de buik .

20-07-2012, 14:34

Citaat door noortjeuh:
[ Weet iemand waar je zo'n buikband kan kopen die je rond je buik moet vastdoen en trilt? ]
die buikband helpt niet, wat je kan doen om een strak buikje te krijgen is snel lopen dus niet hard lopen maar snel lopen dan ga je vet verbranden.

Zeg maar je rent net niet je loopt gewoon heel snel dat is de beste manier om af te vallen.

of je spaart 2000 tot 4000euro en je laat het wegzuigen dat is ook een optie.

20-07-2012, 14:38
Ik heb dat ook thuis liggen, maar gebruik het niet.

Ik denk dat men door die elektrische golven kankercellen opwekt.

20-07-2012, 14:40

Citaat door noortjeuh:
Hoezo gevaarlijk?
Maar van buikspieroefeningen krijg je spieren met als gevolg dat de buik dik blijft omwille van die spieren...
Nee joh.....eerst verdwijnt het vet en vervolgens is een strakke buik het resultaat. Je moet wel op je voeding letten om die strakke buik te behouden.

20-07-2012, 14:48

Citaat door Naadje101:
Nee joh.....eerst verdwijnt het vet en vervolgens is een strakke buik het resultaat. Je moet wel op je voeding letten om die strakke buik te behouden.
door buikspier oefeningen verbrand je geen vet rond je buik, je maakt je spieren alleen maar sterker je moet echt veel cardio gaan doen. alleen verbrand je dan vet overal je kan niet op 1 plek vet verbranden.

Buikje blijft altijd het moeilijkste van alles

20-07-2012, 14:49

Citaat door Amdoeker:
die buikband helpt niet, wat je kan doen om een strak buikje te krijgen is snel lopen dus niet hard lopen maar snel lopen dan ga je vet verbranden.

Zeg maar je rent net niet je loopt gewoon heel snel dat is de beste manier om af te vallen.

of je spaart 2000 tot 4000euro en je laat het wegzuigen dat is ook een optie.


Bedankt
Maar chirurgie sowieso niet, is niet toegestaan...

Citaat door Rode-Rozen:
Ik heb dat ook thuis liggen, maar gebruik het niet.

Ik denk dat men door die elektrische golven kankercellen opwekt.


Uiteindelijk kan je van alles die ziekte krijgen :s
Heb je het ooit geprobeerd en was er dan toch resultaat of niet?


Citaat door Naadje101:
Nee joh.....eerst verdwijnt het vet en vervolgens is een strakke buik het resultaat. Je moet wel op je voeding letten om die strakke buik te behouden.
Aah zo, ik dacht altijd dat het tegelijk gebeurde, namelijk het verbranden van vet als het krijgen van spieren...

20-07-2012, 14:53

Citaat door noortjeuh:
Aah zo, ik dacht altijd dat het tegelijk gebeurde, namelijk het verbranden van vet als het krijgen van spieren...
Spieren krijg je niet zomaar hoor. Ik sport al jaren en ik heb echt geen spieren. Het hangt ervan af wat voor soort trainingen je volgt. Mijn doel was een strak lichaam.

20-07-2012, 14:54


Meid koop bij decathlon een zweetband, deze moet je aandoen TIJDENS sporten en helpt je om meer te zweten! Het werkt goed maar je moet wel gaan lopen/fietsen ..

Succes!

20-07-2012, 14:56
gewon doorsporten. veel joggen en buikspieroefeningen

20-07-2012, 14:57

Citaat door Amdoeker:
door buikspier oefeningen verbrand je geen vet rond je buik, je maakt je spieren alleen maar sterker je moet echt veel cardio gaan doen. alleen verbrand je dan vet overal je kan niet op 1 plek vet verbranden.

Buikje blijft altijd het moeilijkste van alles
Natuurlijk heb jij gelijk. Ik zeg ook niet dat het zo gedaan is. Het zal haar heel wat zweet op de sportschool kosten. Maar wie mooi wil zijn.....Moet...

Pagina's : [1] 2