Bekijk volle/desktop versie : De prachtige maand 'Ramadan'



20-07-2012, 13:25
Als het Ramadan is, heb je dan niet het beste gevoel ooit! Ik vind het het heerlijkste gevoel ooit. Een prachtige maand vol geloof, vol Koraan en vol met liefde en berouw voor Allah !

Ramadaan Moubarak iedereen!

Moge Allah onze zondes vergeven, onze gebeden en vasten accepteren en ons allen leiden naar het rechte pad!

Amien!

20-07-2012, 13:39


Salaam,
Als eerst wil ik je complimenteren mashallah mooi geschreven.
Maar ondertussen wil je ook corrigeren je zegt : " [U]Een prachtige maand vol geloof, vol Koraan, niets harams en vol met liefde en berouw voor Allah[/U] ". En dan vooral op niets harams , jij maakt daar jou conclusie uit maar jammer genoeg heb ik zelf gezien dat het niet zo is bij iedereen. En zou dat dan eigenlijk niet altijd moeten zijn?? De maand ramadan is anders maar niet anders om opeens niets harams te doen.


Asalaam

20-07-2012, 13:43

Citaat door Madame-pseiko:
Salaam,
Als eerst wil ik je complimenteren mashallah mooi geschreven.
Maar ondertussen wil je ook corrigeren je zegt : " [U]Een prachtige maand vol geloof, vol Koraan, niets harams en vol met liefde en berouw voor Allah[/U] ". En dan vooral op niets harams , jij maakt daar jou conclusie uit maar jammer genoeg heb ik zelf gezien dat het niet zo is bij iedereen. En zou dat dan eigenlijk niet altijd moeten zijn?? De maand ramadan is anders maar niet anders om opeens niets harams te doen.


Asalaam
Barakallahfiek! Zo goed?

20-07-2012, 15:02
Salaam,
haha ja mashallah dat je de tekst gelijk hebt gecorrigeerd.
Moge Allah jou inshallah zonde's vergeven jou gebeden en vasten accepteren en jou leiden naar het rechte pad,

Mahasalama