Bekijk volle/desktop versie : Wat heb je vannacht gegeten toen je was opgestaan?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8

20-07-2012, 11:36
Gooi het er maar uit mensen!

20-07-2012, 11:38


2 volkoren boterhammen, eentje met nutella en 1 met jam, groot glas thee erbij, halve advocado, 3 dadels en 2 grote glazen water en 2 paracetamols.

20-07-2012, 11:39
Stokbrooood met kefta er tussen een yoghurt en een flesje waterrrr
Pfff ma heb dorstt heb blijkbaar niet genoeg gedronken, ik drink normaal gezien een liter tot 2 per dag..

20-07-2012, 11:42

Citaat door Islaaamx:
Stokbrooood met kefta er tussen een yoghurt en een flesje waterrrr
Pfff ma heb dorstt heb blijkbaar niet genoeg gedronken, ik drink normaal gezien een liter tot 2 per dag..
je had beter geen kefta kunnen eten, die geeft veel dorst namelijk

zelf heb ik marokkaans brood (tashnieft) met kaas en kopje thee, daarna een perzik

20-07-2012, 11:43


Niks man was daarvoor nog naar de turk gegaan durum donner gegeten,thuis allene nog een dadel en half liter water.

hoop dat ik het vol hou

20-07-2012, 11:46

Citaat door Islaaamx:
Stokbrooood met kefta er tussen een yoghurt en een flesje waterrrr
Pfff ma heb dorstt heb blijkbaar niet genoeg gedronken, ik drink normaal gezien een liter tot 2 per dag..
Stokbrood en kefta
Raar he, waarom lijkt alles opeens veel lekkerder als je vast

Ik heb pizza gegeten, ik heb nu zoooo dorst
Ik heb net een hadith gelezen waarin stond dat wanneer je het vasten verbreekt, melk en dadels voldoende zijn. De profeet SAW at dit heel erg vaak, het geeft je ontzettend veel energie!

20-07-2012, 11:47

Citaat door ottomocro:
Niks man was daarvoor nog naar de turk gegaan durum donner gegeten,thuis allene nog een dadel en half liter water.

hoop dat ik het vol hou
Begrijp me niet verkeerd, Doner en Ramadan mond, stay away from me!!!

20-07-2012, 11:47
Ik wou een broodje gezond maken, uiteindelijk melkbroodje met kaas gegeten en 3 glazen water.

20-07-2012, 11:49
Ik vind dadels op zijn tijd lekker, en melk vind ik smerig zo koud. Maar nu snak ik naar een paar dadels en een glas koude melk. Ik ben vannacht niet opgestaan, als ik opsta dan kun je me opvegen in de ochtend.

20-07-2012, 11:50

Citaat door lady_ir:
Begrijp me niet verkeerd, Doner en Ramadan mond, stay away from me!!!
vriend!!!! de geur uit onze monden is beter dan als muskus dus ook die van mij "

xblaast wat lucht je kant op Heerlijk

20-07-2012, 11:51

Citaat door midargirl_4life:
Ik wou een broodje gezond maken, uiteindelijk melkbroodje met kaas gegeten en 3 glazen water.
hahaha,ik zag je naam voorbij komen ik dacht woow dat is een oude lid. Spook je nog steeds rond op deze verotte site

20-07-2012, 11:53

Citaat door Teglelet:
Ik vind dadels op zijn tijd lekker, en melk vind ik smerig zo koud. Maar nu snak ik naar een paar dadels en een glas koude melk. Ik ben vannacht niet opgestaan, als ik opsta dan kun je me opvegen in de ochtend.
Hahaha we zouden eens fotos van onszelf moeten maken hoe we naar beneden komen lopen tijdens shoor
Iedereen met half dicht geknepen ogen, half stoned, in ons oog wrijvend, vragend wat we te eten hebben

20-07-2012, 11:55


een liter water gedronken.
2 beschuit met muisjes en wat meloen gegeten

20-07-2012, 11:56

Citaat door ottomocro:
vriend!!!! de geur uit onze monden is beter dan als muskus dus ook die van mij "

xblaast wat lucht je kant op Heerlijk
Hahahahahahahahahahahaha
Doner geur en ramadan mond staat los van elkaar!! Die combinatie is giftig

xzet asbest masker op

20-07-2012, 12:01

Citaat door lady_ir:
Hahahahahahahahahahahaha
Doner geur en ramadan mond staat los van elkaar!! Die combinatie is giftig

xzet asbest masker op
hahhaha,ik heb nog niemand horen klagen,als mensen maar niet flauw gaan vallen straks in de moskee die naast mij staan.

hahah,dit is gewoon zure guur een mix van knoflook sambal en dunner gaat gewoon door je kleren heen.

Je mag gewoon tandenpoetsen toch?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8