Bekijk volle/desktop versie : Wie zijn schuld is dit nou?



20-07-2012, 01:28
[ Salaam oe 3alaikoem,

Mijn vraag luid wie zijn schuld is dit dat de meiden zo zijn geworden?

http://www.youtube.com/watch?v=wAeKKNrqABA
http://www.youtube.com/watch?v=IDmFCWv2klw&feature=relmfu

Mijn Mening is deels de ouders en deels hun eigen schuld.
Als een meisje op negen jarige leeftijd word verkracht door de vriend van haar moeder
en vervolgens de moeder doodleuk in de woonkamer zit? De vader die slaat haar dagelijks?
Wie zijn schuld is het dan? Ik praat hun gedrag niet goed het is verre van goed, maar toch ik vind dat
dit deels de schuld van de ouders is. Als jij behandeld word als vuil en bij jou ouders imago en cultuur
boven staan? Zou je zo gaan eindigen? Islaam is de religie en niet cultuur en imago.

Maar Astaghifiroelah voor de meiden die er zo bij lopen, maar toch snap ik hun deels ze zoeken toevlucht
bij iets wat hun accepteerd hoe ze zijn.

Maar zeg me eerlijk waar zijn de ouders in dit spel en wat ik zie zijn alle ouders gescheiden in dit verhaal.
Scheiden is gevaar voor je kind. Een kind slaan is geen optie, een kind uitschelden is geen optie en al helemaal
niet het kind dwingen tot dingen waarbij geen uitleg is gegeven.

Als een kind vraagt maar papa/mama waarom moet dit? Geef dan een duidelijke uitleg zodat het kind het met zin
doet, maar meiden die dreigen deze kant op te gaan heb sbar en zoek toevlucht bij Allah subhana wa ta3ala.

Ik wil geen reacties met dat ik ze goed praat nee dat doe ik niet. ]

20-07-2012, 01:33


Serieus? Meen je dit? Om half 2 's nachts..oh god.

20-07-2012, 01:34
Als ik de woorden in me hoofd heb en aan het wachten ben op ontbijtje van half 3 wel ja!

20-07-2012, 01:37
Ik hoor in de meeste gevallen dat het slecht afloopt met het kind!
Ik zie het vaak genoeg bij mij in de omgeving.

20-07-2012, 01:57


Net nu je denkt dat het niet erger kan met de Marokkaanse meiden.
Ligt zeker aan opvoeding

20-07-2012, 02:20
Die Thara ofzo is wel zielig wat haar allemaal is overkomen en ik denk dat haar ontsporing zeker (onder andere) de schuld is van haar ouders die haar hebben verwaarloosd / misbruikt.
Maar die Tatoo Chick is van zichzelf gewoon naar de klote.

20-07-2012, 02:25

Citaat door ARABIAN_:
Die Thara ofzo is wel zielig wat haar allemaal is overkomen en ik denk dat haar ontsporing zeker (onder andere) de schuld is van haar ouders die haar hebben verwaarloosd / misbruikt.
Maar die Tatoo Chick is van zichzelf gewoon naar de klote.
Ja tattoochick wel zelf.
Maar thara daar keek ik echt van op.

Ja hebt ook mensen die juiste pad volgen als de ouders scheiden,.

20-07-2012, 02:38
geleidelijk ontspoord helaas

20-07-2012, 05:04
Msakienat ze hebben Iemand nodig die goed methun praat.

20-07-2012, 05:35
Nou nee zo zielig zijn ze niet ze zijn ontspoord dat hebben ze gewoon zelf gedaan,Kifesh
Me ze praten alsof ze niet weten hoe het hoort ze zijn oud en wijs genoeg lieverd..
Begrijp je punt ergens wel maar toch ..scheiding van de ouders is geen goed excuus er is eigenlijk helemaal
Geen excuus voor dit soort sletten gedrag

zulke meiden dachten ik km aandacht te kort, dus ik zoek het maar buitenshuis
Lekker met boys Chileen,blowen drinken dit dat leven nu worden ze een voor een gepakt door
Vieze negers lopende Soa,s en doen ze Alsof ze beter af zijn!
Terwijl ze hun leven zat zijn.. Het is uiteindelijk niet wat ze dachten dat het was ..
Fuck zulke wijfen, ik vervloek ze.

20-07-2012, 08:50
Wa salaam.
Waarom kijken naar de elmoenkar en verdriet van andere zusters. wiens Schuld? Dat is aan allah, om daar een oordeel over te vellen.
Moge allah al onze zuster en broeders doen vergeven voor onze fouten, weet mijn zuster dat de duivel pas zal stoppen met zijn
vervloeking op het moment dat de dag des oordeels is aangebroken en allah iedereen terug heeft geroepen.
Allahdiehoem!
ps: Mijn lieve zuster! ik bedoel alles goed!


Wa salaam