Bekijk volle/desktop versie : Mijn eerste verliefdheid



Pagina's : [1] 2

18-07-2012, 23:59
Daar liep ik dan door de gangen van de middelbare school. 14 jaar, klein, een beugel, mijn haar in een paardestaart en een enorme rugtas met boeken die mij een hernia bezorgden.
In de pauze zocht ik hem dan samen met mijn vriendinnetje. Liepen de kantine in, stiekem gluren wat hij aan het doen was en dan giechelen en wegkijken.

Als hij langs me liep kreeg ik een elleboog van mijn vriendinneke, `o-a-c-eeeee-s´, riep ze dan. Met blozende rode wangetjes en mijn rugtas op mijn vermoeide rug, liep ik weer door naar de volgende les.

Schattige puber verliefdheid. Nog steeds kan ik met mijn vriendin over praten en lachen.


Hoe was jullie 1e verliefdheid

19-07-2012, 00:04


dit is net zo interessant als drogende verf

19-07-2012, 00:05
t was niet mijn eerste verliefdheid maar wel van rond dezelfde leeftijd (14)..Hij zat bij me op school, een indo, zijn rooster had ik en ik ging dan expres lopen bij z'n lokaal -gniffel- Wel geinig hoe die verliefdheid kan overwaaien..niet veel later dacht ik: wát zag je in hem.

19-07-2012, 00:09

Citaat door WoodStock:
dit is net zo interessant als drogende verf


Your so funny dude, raap me op.

Citaat door Str00pwafel:
t was niet mijn eerste verliefdheid maar wel van rond dezelfde leeftijd (14)..Hij zat bij me op school, een indo, zijn rooster had ik en ik ging dan expres lopen bij z'n lokaal -gniffel- Wel geinig hoe die verliefdheid kan overwaaien..niet veel later dacht ik: wát zag je in hem.
wist hij ook dat je verliefd op hem was.

19-07-2012, 00:12


Ondertussen had ik al een hoop exen. Me eerste marokkaanse vriendin, ik was 16 jaar. Ik was amper verliefd in de eerste instantie.. maar na een paar maanden begon het te komen en ik verloor mezelf erin. Ik gedroeg me naar hoe ik me voelde, waarna ik van haar vriendin die op haar beurt verliefd op mij was hoorde dat ze zich bezighield met een andere jongen. Ik kon het niet geloven, totdat 2 anderen mij dat ook vertelden. Toen ik haar erop aansprak.. what can i tell ya:

You lyin' cause you stutterin'

dus ik had het meteen door en me hart was gebroken. Ik heb een paar maanden erom zitten "rouwen" en love songs zitten luisteren. Tot ik op een dag dacht.. wacht is even. Kifesh ik ga zo homo'ig doen. Fuck deze shit. Dit gebeurt me nooit meer! Dus ik werd een player. Wat er toe heeft geleidt dat ik ook klote deed tegen het enige meisje waar ik wel van hield, al was ik daar pas bewust van toen ik dr kwijt was, en vandaag de dag nog mis. Karma is a bitch.

19-07-2012, 00:15

Citaat door Misteryou:
Vraag jij je ook altijd af waarom mensen een pas geverfde deur[bankje etc.] aanraken als er NAT op staat om te zien of het wel echt nat is, en als ze verf op hun vingers zit ze spijt hebben dat ze het hebben aangeraakt?
Heb ik keertje gedaan Op de deur van mijn portiek, mijn vingerafdruk zit er nog steeds hhahahaa

19-07-2012, 00:15

Citaat door Misteryou:
Vraag jij je ook altijd af waarom mensen een pas geverfde deur[bankje etc.] aanraken als er NAT op staat om te zien of het wel echt nat is, en als ze verf op hun vingers zit ze spijt hebben dat ze het hebben aangeraakt?
sommige mensen eten gras en poepen hooi

is iets van alle tijden, niet te lang mee zitten

maar antwoord op je vraag: Neen

19-07-2012, 00:16
Echt leuk om te lezen! Ik zelf ben denk ik nooit echt verliefd geweest. Althans die kriebels in de buik heb ik nooit mee mogen maken. =( Natuurlijk heb ik wel eens een oogje op iemand gehad.

19-07-2012, 00:16

Citaat door Shocker.:
Ocean ligt voor het oprapen jongens. Niet allemaal tegelijk.

wat zijn jullie toch allemaal grappig, kom gewoon niet meer bij.

Citaat door hageneesss:
Ondertussen had ik al een hoop exen. Me eerste marokkaanse vriendin, ik was 16 jaar. Ik was amper verliefd in de eerste instantie.. maar na een paar maanden begon het te komen en ik verloor mezelf erin. Ik gedroeg me naar hoe ik me voelde, waarna ik van haar vriendin die op haar beurt verliefd op mij was hoorde dat ze zich bezighield met een andere jongen. Ik kon het niet geloven, totdat 2 anderen mij dat ook vertelden. Toen ik haar erop aansprak.. what can i tell ya:

You lyin' cause you stutterin'

dus ik had het meteen door en me hart was gebroken. Ik heb een paar maanden erom zitten "rouwen" en love songs zitten luisteren. Tot ik op een dag dacht.. wacht is even. Kifesh ik ga zo homo'ig doen. Fuck deze shit. Dit gebeurt me nooit meer! Dus ik werd een player. Wat er toe heeft geleidt dat ik ook klote deed tegen het enige meisje waar ik wel van hield, al was ik daar pas bewust van toen ik dr kwijt was, en vandaag de dag nog mis. Karma is a bitch.
Aah je dat was geen verliefdheid maar je eerste grote liefde. She broke your heart, and you broke others.
Ben je er nog steeds niet overheen

19-07-2012, 00:19

Citaat door COWABUNGA:
Echt leuk om te lezen! Ik zelf ben denk ik nooit echt verliefd geweest. Althans die kriebels in de buik heb ik nooit mee mogen maken. =( Natuurlijk heb ik wel eens een oogje op iemand gehad.
Puber crush is gewoon funny als je eraan terug denkt. Vooral als je echt zo´n nerdo was, er niet uitzag en niets durfde

Oogje op iemand op jongere leeftijd?

19-07-2012, 00:20

Citaat door Ocean:
wat zijn jullie toch allemaal grappig, kom gewoon niet meer bij.


Aah je dat was geen verliefdheid maar je eerste grote liefde. She broke your heart, and you broke others.
Ben je er nog steeds niet overheen
Haha allebei, daarvoor vond ik een meisje nooit leuk, slechts "lekker". Ze boeiden me nooit.

Nee ben er nu allang over heen, heel af en toe komt ze nog in me op, maar nee, ik mis mijn laatste ex wel, dat was een keepertje.

19-07-2012, 00:22

Citaat door hageneesss:
Haha allebei, daarvoor vond ik een meisje nooit leuk, slechts "lekker". Ze boeiden me nooit.

Nee ben er nu allang over heen, heel af en toe komt ze nog in me op, maar nee, ik mis mijn laatste ex wel, dat was een keepertje.
Goed gekwetst yek.

Ah to bad. En dat komt niet meer goed?

19-07-2012, 00:27



Citaat door Ocean:
Goed gekwetst yek.

Ah to bad. En dat komt niet meer goed?
Komt altijd goed, daar heb ik geen vrouwtje voor nodig, slechts Allah. Me hart is al een keer gebroken, dus de fractuur zal wel sneller helen, in tegenstelling tot wat de hopelozen denken

19-07-2012, 00:31

Citaat door Ocean:
Puber crush is gewoon funny als je eraan terug denkt. Vooral als je echt zo´n nerdo was, er niet uitzag en niets durfde

Oogje op iemand op jongere leeftijd?
Haha, ja ik zie het al helemaal voor me. Super schattig!

Op de middelbare school in de tweede klas was er wel iemand. Dan ging ik telkens met een groepje vriendinnen langs lopen en dan weer terug, alleen om die mooie donkere ogen met lange zwarte wimpers van dichtbij te mogen aanschouwen. Of gewoon om zijn aandacht te trekken. Geen idee wat mij bezielde in die tijd, misschien was het toch wel verliefdheid?

19-07-2012, 00:32

Citaat door Shocker.:
Ben je een shel7ia, soussia, marrakechia wella?
Hoezo?

Pagina's : [1] 2