Bekijk volle/desktop versie : Ik heb me rijbewijs, maar ik durf de weg niet op en heb een hekel aan autorijden



Pagina's : [1] 2 3

18-07-2012, 19:18
Terwijl ik 7000 euro geinvesteerd heb in me rijbewijs, wie kampt nog meer met dit probleem??

18-07-2012, 19:23


Sow...dat is idd een flinke investering....tja....aan de ene kant moet je juist over die angst heen zien te komen door gewoon te gaan rijden, maar aan de andere kant kan je niet alleen voor jezelf maar ook voor anderen een gevaar op de weg zijn.....ik maak het vaak mee bijv op de snelweg dat mensen met 80 km willen invoegen en geen snelheid maken....de auto's die daar achter rijden kunnen in gevaar komen door zo'n langzaam en angstig iemand op de weg.....

18-07-2012, 19:23

Citaat door Boutaina1982:
omg.. hoe kan een rijbewijs zoveel kosten????????????????????????????????
Ehmm 100 lessen, 6x gezakt en rijden bij de duurste rijschool ANWB rijopleiding. Wat ben ik blij dat ik die drama achter de rug heb zeg.

18-07-2012, 19:25

Citaat door Desolate:
Sow...dat is idd een flinke investering....tja....aan de ene kant moet je juist over die angst heen zien te komen door gewoon te gaan rijden, maar aan de andere kant kan je niet alleen voor jezelf maar ook voor anderen een gevaar op de weg zijn.....ik maak het vaak mee bijv op de snelweg dat mensen met 80 km willen invoegen en geen snelheid maken....de auto's die daar achter rijden kunnen in gevaar komen door zo'n langzaam en angstig iemand op de weg.....
Ik rij nu een tijd met mijn vader naast mij, ik rij gewoon netjes volgens hem, maar ik ben alsnog onzeker. Ik ben zo bang om een fout te maken en een ongeluk te veroorzaken.

18-07-2012, 19:25


Oh ja...ik kan me nog jouw topics herinneren.....

18-07-2012, 19:26
Ik ken het. Ging helemaal zweten, trillen in de auto. Ik was gewoon bang in de auto. Mijn rij-instructeur heeft mij geleerd om het een plekje te geven en te concentreren op wat je voor je ziet. Als je met fouten enzo van daarvoor in het verkeer blijft, dan ga je nog meer fouten maken. Moet wel zeggen, toen ik mijn 1e auto had, dat ik de parkeerplaats niet durfde in te gaan en dat ik gewoon precies naast een paal had geparkeerd Als ik uit zou rijden, dan zou mijn gloednieuwe auto 100 procent gekrast worden. Om de schade te beperken agent bijgeroepen, die mijn auto uit de parkeerplaats heeft gereden

18-07-2012, 19:26

Citaat door Desolate:
Oh ja...ik kan me nog jouw topics herinneren.....
Hahhaah ik heb nu me rijbewijs een maand, maar een ander problem DE WEG OPPP,

18-07-2012, 19:27

Citaat door Simmie:
Ik ken het. Ging helemaal zweten, trillen in de auto. Ik was gewoon bang in de auto. Mijn rij-instructeur heeft mij geleerd om het een plekje te geven en te concentreren op wat je voor je ziet. Als je met fouten enzo van daarvoor in het verkeer blijft, dan ga je nog meer fouten maken. Moet wel zeggen, toen ik mijn 1e auto had, dat ik de parkeerplaats niet durfde in te gaan en dat ik gewoon precies naast een paal had geparkeerd Als ik uit zou rijden, dan zou mijn gloednieuwe auto 100 procent gekrast worden. Om de schade te beperken agent bijgeroepen, die mijn auto uit de parkeerplaats heeft gehaald
Het is gewoon om auto te rijden zonder iemand die voor je kan remmen of wat dan ook. Parkeren is vreselijkkk, ik rijd de auto van mijn vader en dat is een stationcar, nou het is altijd scheef hooorrr.

18-07-2012, 19:34
Gewoon toepassen wat je hebt geleerd in het verkeer, dan komt het goed inshaAllah. No stress.

Ik kan nu heel goed parkeren, met 1 hand zelfs Geloof me, alles veranderd. Straks ben je hee zelfverzekerd in het verkeer.

Citaat door Princess_Nador:
Het is gewoon om auto te rijden zonder iemand die voor je kan remmen of wat dan ook. Parkeren is vreselijkkk, ik rijd de auto van mijn vader en dat is een stationcar, nou het is altijd scheef hooorrr.

18-07-2012, 19:37
7000 euro pieeeuw bij wie kreeg je les haha.

Je kon beter een prive chauffeur nemen was goedkoper

18-07-2012, 19:42
Ik heb de mijne in een keer gehaald, en was totaal niet bang toen ik begon te rijden, kreeg meteen al boetes voor te snel rijden
Je moet gewoon lef hebben, wat kan je gebeuren aks je in een ongeluk terecht komt heb je nog altijd airbags, zo dacht ik altijd

18-07-2012, 19:46
100 lessen . Je bent zeker niet de slimste haha.

18-07-2012, 19:51



Citaat door ottomocro:
7000 euro pieeeuw bij wie kreeg je les haha.

Je kon beter een prive chauffeur nemen was goedkoper


Ik ben 7x van rij instructeur veranderd.

Citaat door Soumia_105:
Ik heb de mijne in een keer gehaald, en was totaal niet bang toen ik begon te rijden, kreeg meteen al boetes voor te snel rijden
Je moet gewoon lef hebben, wat kan je gebeuren aks je in een ongeluk terecht komt heb je nog altijd airbags, zo dacht ik altijd


Ik rij wel maar alsnog met angst waar ik niet makkelijk van af kom.



Citaat door Hoogachtend1989:
100 lessen . Je bent zeker niet de slimste haha.
Ik studeer HBO.

18-07-2012, 19:53

Citaat door Princess_Nador:
Ik ben 7x van rij instructeur veranderd.


.
haha kan het dan mischien niet aan jezelf liggen

je moet gewoon schijt hebben en gewoon de weg opgaan met een familielid of vriendin dan komt het wel goed insallah..

18-07-2012, 19:56

Citaat door ottomocro:
haha kan het dan mischien niet aan jezelf liggen

je moet gewoon schijt hebben en gewoon de weg opgaan met een familielid of vriendin dan komt het wel goed insallah..
Mijn vader zit nu naast mij, dus probeer wel eens te rijden, nu eerst in de bekende omgeving. Het ligt deels aan mezelf, maar deels ook weer niet. Je hebt van die instructeurs die je van alles wijs maken weet je wel, ik had ook gwn vette dikke pech.

Pagina's : [1] 2 3