Bekijk volle/desktop versie : - Stappenplan bruiloft organiseren



Pagina's : [1] 2

18-07-2012, 17:58
Hoi allemaal,

Een bruiloft voor de eerste keer organiseren en niet weten waar je moet beginnen is een rampzalige combinatie.
Vandaar dat ik jullie wil vragen of iemand een stappenplan heeft voor het organiseren van een Marokkaans bruiloft.
Waar dien je mee te beginnen? Is dat de zaal of catering? Wat volgt daarna? Klinkt misschien logisch voor sommige, maar ik weet echt niet waar ik moet beginnen. Kan iemand mij helpen. Ik ben van plan om ergens medio 2013 mijn bruiloft te geven en wil me nu alvast oriënteren.

Alvast bedankt voor jullie hulp.

18-07-2012, 18:15


Ik denk dat het handig is om met een zaal te beginnen, dan weet je waar het feest wordt gehouden en wanneer!! Dan kun je verder kijken naar catering/ziana/DJ/fotograve etc etc.


Ik hou deze topic in de gaten

Up!

18-07-2012, 18:44
Ik ga het zo doen
1. zaal/ ziana
2. band
3. fotograaf

18-07-2012, 18:48
Mocht je nog bedankjes nodig hebben kun je een kijkje nemen op http://www.islambedankje.come2me.nl
Wij bieden nu onze bedankjes aan met een gratis mand!

18-07-2012, 18:52


Zorg er eerst voor dat je een gratis trouwdag boekt bij het stadhuis. Die dagen en tijden zijn meestal half jr vantevoren al volgeboekt.

Scheelt toch alweer een paar honderd euro die je beter aan iets anders voor de bruiloft kan regelen!

18-07-2012, 19:00

Citaat door SR_:
Ik denk dat het handig is om met een zaal te beginnen, dan weet je waar het feest wordt gehouden en wanneer!! Dan kun je verder kijken naar catering/ziana/DJ/fotograve etc etc.


Ik hou deze topic in de gaten

Up!



Dank u, ik heb denk ik al een zaal op het oog.
U bent van harte welkom.


Citaat door Tranquila:
Ik ga het zo doen
1. zaal/ ziana
2. band
3. fotograaf


Inshallah.
Klinkt logisch, shokran!


Citaat door islambedankje:
Mocht je nog bedankjes nodig hebben kun je een kijkje nemen op http://www.islambedankje.come2me.nl
Wij bieden nu onze bedankjes aan met een gratis mand!


Shokran.


Citaat door Lunaatje:
Zorg er eerst voor dat je een gratis trouwdag boekt bij het stadhuis. Die dagen en tijden zijn meestal half jr vantevoren al volgeboekt.

Scheelt toch alweer een paar honderd euro die je beter aan iets anders voor de bruiloft kan regelen!
Uhm, ik ben in Marokko getrouwd en heb 2 weken geleden mijn huwelijk bij de gemeente laten inschrijven. Dan hoef ik toch niet volgens de Nederlandse wet te trouwen of toch wel?

18-07-2012, 19:00

Citaat door Lunaatje:
Zorg er eerst voor dat je een gratis trouwdag boekt bij het stadhuis. Die dagen en tijden zijn meestal half jr vantevoren al volgeboekt.

Scheelt toch alweer een paar honderd euro die je beter aan iets anders voor de bruiloft kan regelen!
Sorry dat ik het vraag, maar wat zijn de gratis en niet gratis trouwdagen?

18-07-2012, 19:03

Citaat door Damlija:
Dank u, ik heb denk ik al een zaal op het oog.
U bent van harte welkom.



Inshallah.
Klinkt logisch, shokran!



Shokran.



Uhm, ik ben in Marokko getrouwd en heb 2 weken geleden mijn huwelijk bij de gemeente laten inschrijven. Dan hoef ik toch niet volgens de Nederlandse wet te trouwen of toch wel?
Nee, dan zijn er in NL idd geen kosten aan verbonden als je in Marokko getrouwd bent.

18-07-2012, 19:06

Citaat door Lunaatje:
Nee, dan zijn er in NL idd geen kosten aan verbonden als je in Marokko getrouwd bent.
Yesss!

18-07-2012, 19:07

Citaat door SR_:
Sorry dat ik het vraag, maar wat zijn de gratis en niet gratis trouwdagen?
Die dagen, tijden en bedragen verschillen per gemeente.
Moet je even kijken of de website van de gemeente waar je wil gaan trouwen en dmv je digid alvast een tijdstip reserveren.

Succes!

18-07-2012, 19:13

Citaat door Lunaatje:
Die dagen, tijden en bedragen verschillen per gemeente.
Moet je even kijken of de website van de gemeente waar je wil gaan trouwen en dmv je digid alvast een tijdstip reserveren.

Succes!
Oow oke meid, dankjewel!

En alle toekomstige bruidjes Allah ie kemal bl gheer oe inshaAllah idoez kolshi bighir.

18-07-2012, 19:16

Citaat door SR_:
Oow oke meid, dankjewel!

En alle toekomstige bruidjes Allah ie kemal bl gheer oe inshaAllah idoez kolshi bighir.
Amine! Graag gedaan meid..

18-07-2012, 19:18



Citaat door SR_:
Oow oke meid, dankjewel!

En alle toekomstige bruidjes Allah ie kemal bl gheer oe inshaAllah idoez kolshi bighir.
Ameen

18-07-2012, 19:38
Beste bruidje, ja mag ons contacteren op info@el-afrah.nl wij werken samen met een weddinplanner en verschillende diensten wij regelen alles voor je van A tot Z en uiteraard alles met je in overleg, wij hebben ook verschillende locatie's voor je.

Mail me je wensen door of bel ons 0648929350 over enkele weken is onze website online!!! Je bent meteen klaar.

18-07-2012, 19:52

Citaat door skouli1:
Beste bruidje, ja mag ons contacteren op info@el-afrah.nl wij werken samen met een weddinplanner en verschillende diensten wij regelen alles voor je van A tot Z en uiteraard alles met je in overleg, wij hebben ook verschillende locatie's voor je.

Mail me je wensen door of bel ons 0648929350 over enkele weken is onze website online!!! Je bent meteen klaar.
Dank je wel voor tip. Ik zal jullie in mijn lijstje zetten. Ben alles aan het verzamelen.

Pagina's : [1] 2