Bekijk volle/desktop versie : meiden houden jullie van voetballen check dit ff



Pagina's : [1] 2

09-12-2004, 11:02
hallo dames,ben jij de gene die van voetbal houdt lees dan verder

ik en iemand van marocprofs zijn een marokkaansdamesteam aan het oprichten.

dus ken je voetballen en lijkt het je leuk pm mij dan ff,


het kennis makings gesprek vind al volgende week zaterdag plaats met alle meiden.

dus ben je 18jaar of ouder en lijkt het je leuk pm dan ff snel.


groetjes moi

09-12-2004, 11:05


welke stad...?

09-12-2004, 11:07
maar ik ben 15

09-12-2004, 11:13
dan val je buiten de boot...hehehe..

ik ben 21 je mag wel 3 jaartjes van mij hebben dan zijn we allebei 18..

09-12-2004, 11:14



Citaat door faaatje66:
welke stad...?
het kennismakings gesprek wordt in rdam gehouden,maar erkomen meiden vanuit heel het land naar rdam.

daar kun je je vragen stellen,en wordt alles uitgelegd

09-12-2004, 11:15
ik ga erover nadenken...

09-12-2004, 12:13
Ik ben gek op voetbal maar ikke ben 17 maken jullie geen uitzonderingen?

beslama

09-12-2004, 15:43
Ewa ik ben geen voorstander van zulke dingen , Voetbal voor meisjes oke, dan in een zaal en gewoon Girls only, maar op het veld dat is wel leuk voor meisjes tot 12 jaar maar als je volwassen begint te worden en je laat delen van je benen zien dan vraag ik me zelf af of men eerst gekeken heeft naar wat zegt de islaam hierover en dan pas handelen. Ik zie vaak bij Noorderkwartier(naast de club waar ik zelf op zit) een Dames elftal spelen en dan zie je al die jongens daarzo hangen puur om naar die meiden te gaan kijken(lichamelijk) en opmerkingen te maken. ik hoorde zelfs dat 1 huilend het veld is weg gelopen nadat ze een uitbal wilde nemen en die bal had gepakt dat iemand aan haar achterwerk zat. zoveel respect krijgen jullie helaas niet in deze maatschappij van nu heb ik gemerkt. Jammer (sip)

09-12-2004, 16:02

Citaat door abdul_Hakeem:
Ewa ik ben geen voorstander van zulke dingen , Voetbal voor meisjes oke, dan in een zaal en gewoon Girls only, maar op het veld dat is wel leuk voor meisjes tot 12 jaar maar als je volwassen begint te worden en je laat delen van je benen zien dan vraag ik me zelf af of men eerst gekeken heeft naar wat zegt de islaam hierover en dan pas handelen. Ik zie vaak bij Noorderkwartier(naast de club waar ik zelf op zit) een Dames elftal spelen en dan zie je al die jongens daarzo hangen puur om naar die meiden te gaan kijken(lichamelijk) en opmerkingen te maken. ik hoorde zelfs dat 1 huilend het veld is weg gelopen nadat ze een uitbal wilde nemen en die bal had gepakt dat iemand aan haar achterwerk zat. zoveel respect krijgen jullie helaas niet in deze maatschappij van nu heb ik gemerkt. Jammer (sip)
ik voetbal al 10 jaar veld en heb 2jaar zaal gedaan,en als jij daar geen voorstander van ben,ja dan houdt het op he,ik maak geen verschil een bal is rond en blijft rond.

10-12-2004, 04:38
Snap je niet wat ik ermee bedoel of doe je nou alsof?? oke bal is rond en blijft rond! Uit eigen ervaring zie ik dat het alleen naar fitnah leidt als ik zo om me heen kijk op de vereniging bal is rond en blijft rond,maar weet wetten van Allah is de wet en die zal ook zo altijd blijven. dus geef mij maar die wet ipv van een bal . succes ermee soussia

10-12-2004, 10:14
ik wil je niet aanvallen ofzo,maar ik doe graag sport,en mijn intresse gaat naar voetballen en kickboxen,me ouders verklaren mij ook als gek maar ja.

het is wat ik graag doe.

10-12-2004, 17:41
hahah ik sta niet achter je ouders, sport is goed ,maar dan wel zonder fitnah! kickboxen is prima maar niet tussen de mannen of mannen die jou zien.

10-12-2004, 17:51



Citaat door abdul_Hakeem:
hahah ik sta niet achter je ouders, sport is goed ,maar dan wel zonder fitnah! kickboxen is prima maar niet tussen de mannen of mannen die jou zien.
haha,he maar er hebben ook meiden met hoofddoek aangemeld bij mij die willen voetballen.
en die dragen gewoon een mayo er onder,des noods doen we dat allemaal

11-12-2004, 03:28
Doe dat dan maar, ook als het 30 graden is he in de zomer hahahaha met mayo aan, maar heb je ooit een zuster met een hijaab zien voetballen?
wat ze moet haar hijaab ophouden snap je zuster want rond om het veld lopen niet mahrams rond en hoe denk je daar over , want dat bedoelde ik nou de hele tijd met fitnah.

12-12-2004, 13:49

Citaat door GoMina:
Ik heb vroeger gevoetbald 2 jaartjes, ik vond het geweldig!!!!! Echt heerlijk, zou het zo weer doen, alleen mijn conditie is niet meer zoals vroeger
als je nog wilt kan je je ff opgeven door mij een pm te sturen,maar het gesprek is 18dec in rdam

Pagina's : [1] 2