Bekijk volle/desktop versie : Wat vindt jij de ergste topic die jij gelezen hebt?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

17-07-2012, 10:27
Een aantal jaar terug had een lid hier een topic geopend, dat ze haar man had gepakt bij het misbruiken van zijn baby. Hij was haar orale seks gaan geven. Die tifus hond is gelukkig opgepakt, omdat zij de dag daarna de politie heeft gebeld.

Ik vergeet die topic nooit meer. Wat een zieke geesten lopen er toch rond in deze wereld. Wat voor topics vonden jullie erg?

17-07-2012, 11:10


over een vrouw die 7 x vreemd is gegaan en kinderen had en die man meskien kon geen kinderen krijgen en daar kwam die achter

17-07-2012, 11:15

Citaat door Sabiraah:
Een aantal jaar terug had een lid hier een topic geopend, dat ze haar man had gepakt bij het misbruiken van zijn baby. Hij was haar orale seks gaan geven. Die tifus hond is gelukkig opgepakt, omdat zij de dag daarna de politie heeft gebeld.

Ik vergeet die topic nooit meer. Wat een zieke geesten lopen er toch rond in deze wereld. Wat voor topics vonden jullie erg?
OMG. M'n maag draaide om.

17-07-2012, 11:17
Ben alles al vergeten

17-07-2012, 11:24


Heb die topic nooit gelezen bah
Ergste topic vond ik van die moeder die haar baby van 10 weken mishandelde en de meeste leden het niet zo erg vonden omdat ze zogenaamd ziek zou zijn
Later gaf ze aan dat het verzonnen was
Ik rkeeg via pm de schuld van sommige omdat ik haar dreigde aan te geven

17-07-2012, 11:28
Topic over een moeder die het financieel heel slecht had, en 2 kindjes had ofzo.
En dat ze achter kwam dat ze zwanger was van een 4/5 ling, en dat haar schoonma tekeer tegen haar ging, omdat ze zwanger was geraakt,..

17-07-2012, 11:35

Citaat door performer:
Topic over een moeder die het financieel heel slecht had, en 2 kindjes had ofzo.
En dat ze achter kwam dat ze zwanger was van een 4/5 ling, en dat haar schoonma tekeer tegen haar ging, omdat ze zwanger was geraakt,..
Ja die vond ik ook heel erg. En iedereen maar tegen haar zeiken, ja wist zij veel dat zij er ineens een meerling bij kreeg.

17-07-2012, 11:39
Ik ben meteen misselijk geworden. Waaorm open ik zulke topics

17-07-2012, 11:40

Citaat door Shaziaa:
Heb die topic nooit gelezen bah
Ergste topic vond ik van die moeder die haar baby van 10 weken mishandelde en de meeste leden het niet zo erg vonden omdat ze zogenaamd ziek zou zijn
Later gaf ze aan dat het verzonnen was
Ik rkeeg via pm de schuld van sommige omdat ik haar dreigde aan te geven
Ja ik die ook

17-07-2012, 11:49
Merendeel klinkt echt verzonnen, vinden jullie niet?
Welke man geeft nou een baby orale seks? Als je al pedo bent dan misbruik je dat kind op andere manieren en heus niet door aan zijn geslacht te likken... Dit lijkt me vergezocht.

17-07-2012, 11:50

Citaat door Vlampje:
Merendeel klinkt echt verzonnen, vinden jullie niet?
Welke man geeft nou een baby orale seks? Als je al pedo bent dan misbruik je dat kind op andere manieren en heus niet door aan zijn geslacht te likken... Dit lijkt me vergezocht.
Google jij eens Devil Mom...het lijkt vergezocht voor mensen met een gezond verstand, maar voor heel veel zieke zielen op deze aarde niet.

17-07-2012, 11:50
Die was pas geopend een lid die er achter kwam dat buurvrouw van haar moeder haar zoontje mishandeld

17-07-2012, 11:51


Wou net zeggen, volgens mij zijn sommige hier bezig om nieuwe verhaal lijnen voor GTST te verzinnen, seizoen begint in sept weer meiden

17-07-2012, 11:52
de meeste zijn verzonnen denk ik

17-07-2012, 11:54
ben benieuwd of topicstarster nog bij haar langs is geweest bij haar buurvrouw die haar kind mishandelde

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7