Bekijk volle/desktop versie : Wieder aan de beugel



Pagina's : [1] 2

16-07-2012, 23:03
Na 5 jaar de beugel te hebben gedragen (nee was niet zo ernstig...ik was alleen eigenwijs en deed die extra elastiekjes nooit in, en droeg de nachtbeugelmondstukdingest nooit)...overweeg ik weer om 1 te nemen...the thing is...als je kaarsrecht bent gewend, kan een nano mm aan scheefheid je al irriteren. Ben verder niet ijdel hoor, wil die 5 jarige investering niet voor niks laten zijn geweest.

Wie draagt er nu nog een beugel of is van plan 1 (weer) te nemen?

16-07-2012, 23:05


Nooit gehad, wilde hem wel altijd, niet omdat het nodig was, maar omdat ik het leuk vond .

Show je gebit eens.

16-07-2012, 23:05
Wil ook een beugel maar durf niet op deze leeftijd haha

16-07-2012, 23:06
Ik ben blij dat ik trouw ben aan mijn nachtbeugel.. Me beugel is er al 6 jaar geleden uit en mijn tanden zijn nog steeds recht. God bless dat plastic dingetje.. haha

16-07-2012, 23:08



Citaat door miss_ike:
Wil ook een beugel maar durf niet op deze leeftijd haha



Tegenwoordig heb je de 6maanden(google, google, google) beugel.. Heb je in een half jaartje een mooi gebit..

16-07-2012, 23:08
Gelukkig heb ik de beugel fase allang achter de rug . Ik vond het hartstikke leuk btw xD. Ik zou er zeker voor gaan!

16-07-2012, 23:09
Alhamdoullilah, nog even recht als 5 jaar geleden, verder ben ik ook nog erg jong dus ik zou het niet erg vinden als ik nog een x mijn beugel in moest.

16-07-2012, 23:09
Ken het, vooral de onderste rij, of ik moet dat spalkje laten adjusten of ik ben over een paar jaar weer te vinden bij de ortho.

16-07-2012, 23:10
Ik had zo een lijn aan de achterzijde van mijn voortanden...alleen die ging vaak stuk wanneer ik een kippenboutje at...dus gaf ze me een nachtbeugel...alleen luiheid jwz

16-07-2012, 23:11

Citaat door Medusa:
Tegenwoordig heb je de 6maanden(google, google, google) beugel.. Heb je in een half jaartje een mooi gebit..
Ben bang die ´beugelarts´ gaat zeggen+ je hebt hem langer dan 6 maanden nodig. Daarom begin ik er niet aan!
Ach ja. Heb leren leven met mijn scheve tanden

16-07-2012, 23:11
Laat mij je een vuist verkopen. Dan schuiven je scheve tanden vanzelf wel via de juiste richting.

16-07-2012, 23:11
Dat spalkje onderin doet niet al het werk hoor.. Je moet je ook gewoon houden aan je nachtbeugel.. Anders kan je om de 5 jaar weer een beugel.

16-07-2012, 23:12


Nooit gehad gelukkig. Hier thuis hebben ze het wel gehad, die hadden echt pijn, konden niet eten, niks.

16-07-2012, 23:14

Citaat door Pi3rce:
Ik had zo een lijn aan de achterzijde van mijn voortanden...alleen die ging vaak stuk wanneer ik een kippenboutje at...dus gaf ze me een nachtbeugel...alleen luiheid jwz


Ik heb dat spalkje ook maar mijn tandarts zei dat dat niet genoeg was... Hij zei blijf trouw aan je nachtbeugel. Dus mijn advies aan jou.. 6maandenbeugel, spalkje, nachtbeugel.. en je luiheid naast je zetten.


Citaat door miss_ike:
Ben bang die ´beugelarts´ gaat zeggen+ je hebt hem langer dan 6 maanden nodig. Daarom begin ik er niet aan!
Ach ja. Heb leren leven met mijn scheve tanden


Ik denk niet dat je em langer dan 6 maanden moet dragen.. misschien een maand of 2 meer.. Maar anders zouden ze het toch niet de 6maanden beugel noemen. Ik

16-07-2012, 23:17

Citaat door Medusa:
Ik ben blij dat ik trouw ben aan mijn nachtbeugel.. Me beugel is er al 6 jaar geleden uit en mijn tanden zijn nog steeds recht. God bless dat plastic dingetje.. haha


Ik heb een haat-liefde-verhouding met dat ding.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Pagina's : [1] 2