Bekijk volle/desktop versie : Android, tablet etc.



16-07-2012, 12:57
Ik heb er helemaal geen verstand, dus willen de kings and queens of the tablets zich even melden

Ik zoek een tablet voor mijn kleine..waar het aan moet voldoen is:

Geen I-pad van honderden euro's..die blijft niet heel. Ik wil dat de tablet overal meegenomen kan worden en tegen een stootje kan..Doel is om het voornamelijk te gebruiken voor onderweg en er spelletjes op te spelen, filmpjes kijken, nieuws lezen enz..Het is dus wenselijk dat er ook buitenshuis internet op ontvangen kan worden, maar geen must. Geen te klein scherm, het moet van redelijk goede kwaliteit zijn en tegen een stootje kunnen.

Ik zie die tablets voor verschillende prijzen van 89 euro tot aan ruim 500 euro..geen zin om me er echt in te gaan verdiepen..dus wie kan me even een speed informatie sessie geven

Groen puntje achteraf..

16-07-2012, 13:04


Wat ik zelf heb is een goedkope. 7 inch, normale maat, van de aanbieding van de Kruidvat destijds.

Het zijn dan onbekende merken (Cherry Mobile, MOB!!) etc. maar dan wél met Android 4.0 en minimaal 1.2 Ghz. Ik moet zeggen, ik heb er 2 (1tje is kapot, laten vallen) en ze bevallen me zeeer goed.

Je hoeft echt geen Samsung of een ander topmerk, want daar betaal je in dit geval echt alleen het logo.

Dus voor gemiddel 120 euro heb je al een goede. Vaak zie je van die weekaanbiedingen bij

kijk goed naar de weekaanbiedingen van Intertoys, Bart Smit, Kruidvat en Trekpleister...die hebben ze regelmatig

16-07-2012, 13:06

Citaat door Madame_Louisa:
Wat ik zelf heb is een goedkope. 7 inch, normale maat, van de aanbieding van de Kruidvat destijds.

Het zijn dan onbekende merken (Cherry Mobile, MOB!!) etc. maar dan wél met Android 4.0 en minimaal 1.2 Ghz. Ik moet zeggen, ik heb er 2 (1tje is kapot, laten vallen) en ze bevallen me zeeer goed.

Je hoeft echt geen Samsung of een ander topmerk, want daar betaal je in dit geval echt alleen het logo.

Dus voor gemiddel 120 euro heb je al een goede. Vaak zie je van die weekaanbiedingen bij

kijk goed naar de weekaanbiedingen van Intertoys, Bart Smit, Kruidvat en Trekpleister...die hebben ze regelmatig
Dankjewel!!
Dus minimaal Android 4.0 en 1.2 Ghz..nog meer zaken waar ik op moet letten?
Ik zou het fijn vinden als er meerdere USB aansluitingen op zitten en ik de tablet op de tv kan aansluiten.

16-07-2012, 13:11

Citaat door Maroc_Meissie:
Dankjewel!!
Dus minimaal Android 4.0 en 1.2 Ghz..nog meer zaken waar ik op moet letten?
Ik zou het fijn vinden als er meerdere USB aansluitingen op zitten en ik de tablet op de tv kan aansluiten.

Verder is er niet veel om op te letten eigenlijk.... meerdere USB-aansluitingen zijn er volgens mij niet.... dan zou je misschien naar de duurdere moeten neigen..zelf weet ik daar niks van af...

16-07-2012, 13:19


Ze zijn er ook als de kippen bij..net een topic geopend en zie nu een reclame banner van Saturn eronder

16-07-2012, 13:24
Bij kijkshop hadden ze er een voor €80. Maar dat is wel al een tijdje geleden.

16-07-2012, 14:00
Tablets van 80 euro dan moet er toch wel een huge verschil zitten met de Ipad of de Samsung nietwaar?
Als de kwaliteit goed is mag het dus wel wat kosten, wil geen goedkoop=miskoop..

16-07-2012, 14:02

Citaat door Maroc_Meissie:
Tablets van 80 euro dan moet er toch wel een huge verschil zitten met de Ipad of de Samsung nietwaar?
Als de kwaliteit goed is mag het dus wel wat kosten, wil geen goedkoop=miskoop..
Ik weet het niet, het was een android tablet.

16-07-2012, 14:05
Oh nee, toch geen android, dit is hem; http://www.kijkshop.nl/product/132913/polaroid-tablet-midc700/

16-07-2012, 15:02
wat houd android precies in?

16-07-2012, 15:58
is android het systeem van de Ipad net als windows voor een laptop?

16-07-2012, 21:07

Citaat door prisonbreak:
is android het systeem van de Ipad net als windows voor een laptop?


Zo zou je het kunnen zeggen android heeft veel gratis apps---bij de ipad en diens systeem zijn er ook wel apps maar voor vele moet je betalen ... android s gebruiksvriendelijk en makkelijk- en bied meer mogelijkheden-


Een ipad is trouwens van apple en heeft gee android

Verstuurd van mijn TAB-PROTAB25 met Tapatalk

17-07-2012, 09:55



Citaat door Madame_Louisa:
Zo zou je het kunnen zeggen android heeft veel gratis apps---bij de ipad en diens systeem zijn er ook wel apps maar voor vele moet je betalen ... android s gebruiksvriendelijk en makkelijk- en bied meer mogelijkheden-


Een ipad is trouwens van apple en heeft gee android

Verstuurd van mijn TAB-PROTAB25 met Tapatalk
Waarom is die Apple dan zo duur? betaal je dan alleen maar voor die naam?

17-07-2012, 09:59

Citaat door Madame_Louisa:
Zo zou je het kunnen zeggen android heeft veel gratis apps---bij de ipad en diens systeem zijn er ook wel apps maar voor vele moet je betalen ... android s gebruiksvriendelijk en makkelijk- en bied meer mogelijkheden-


Een ipad is trouwens van apple en heeft gee android

Verstuurd van mijn TAB-PROTAB25 met Tapatalk
Zijn alle apps gratis met android, welke apps heb je bijv?

17-07-2012, 13:07

Citaat door Maroc_Meissie:
Waarom is die Apple dan zo duur? betaal je dan alleen maar voor die naam?


Ja in principe wel...ik moet zeggen dat ik er niet veeeeel verschil in zie met Android.. misschien dat Apple net iets meer mogelijkheden heeft (weet zo niet eigenlijk).. Android is gewoon een goed besturingssysteem voor de normale gebruiker


Citaat door prisonbreak:
Zijn alle apps gratis met android, welke apps heb je bijv?
Diverse spelletjes zoals wordfeud en rumble, youtube, abn amro app, hotmail, spelletjes voor de kleine, kleurplaten voor de kleine, facebook en twitter, tapatalk voor marokko.nl,