Bekijk volle/desktop versie : Waarom gaan jongens...

16-07-2012, 01:04
Waarom gaan jongens altijd voor een veel jongere meid.

Waarom niet gewoon van hun eigen leeftijd.

Ben namelijk benieuwd

16-07-2012, 01:24

Altijd? Das nie helemaal waar...alle jongens die ik ken zijn met meiden getrouwd van hun leeftijd. Dus nee...ben t niet met je eens

16-07-2012, 15:10

Citaat door mimia:
Altijd? Das nie helemaal waar...alle jongens die ik ken zijn met meiden getrouwd van hun leeftijd. Dus nee...ben t niet met je eens
had het ook anders neer moeten zetten ik bedoel de meeste jongens die ik ken

18-07-2012, 01:58
omdat mannen zoiozo veel minder volwassen zijn dus als zij 25 zijn zijn ze in hun hoofd nog 19 en dat is bij een vrouw niet het geval dus daarom is dat zo volgens mij

18-07-2012, 16:11

een ouder meisje is zoals ze is!
een jong meisje kan je maken naar wat je wilt!

18-07-2012, 16:13

Citaat door salouainoe:
omdat mannen zoiozo veel minder volwassen zijn dus als zij 25 zijn zijn ze in hun hoofd nog 19 en dat is bij een vrouw niet het geval dus daarom is dat zo volgens mij

Haha grappenmaker

18-07-2012, 16:32

Citaat door MISS_SGAT:
hou die bullshit bij je, een jongere vrouw is gewoon vers, minder uitgespookt, kleinere kans dat ze een slechte verleden heeft gehad en het zit gewoon in de natuur dat oudere mannen op jongere vrouwen vallen en andersom, alhoewel er uitzonderingen zijn zoals onze profeet sws eerste vrouw khadija.

18-07-2012, 16:39

Citaat door AppieJahh:
hou die bullshit bij je, een jongere vrouw is gewoon vers, minder uitgespookt, kleinere kans dat ze een slechte verleden heeft gehad en het zit gewoon in de natuur dat oudere mannen op jongere vrouwen vallen en andersom, alhoewel er uitzonderingen zijn zoals onze profeet sws eerste vrouw khadija.
als ik bullshit wil uitkramen dan doe ik dat wanneer ik wil en waar ik wil!

18-07-2012, 19:42

Citaat door delilah18:
Waarom gaan jongens altijd voor een veel jongere meid.

Waarom niet gewoon van hun eigen leeftijd.

Ben namelijk benieuwd
Eerlijk, ik zeg ook altijd, mijn toekomstige mag maximaal 22 jaar zijn. Voor alle duidelijk, dit is mijn persoonlijke voorkeur! Ouder is bij mij afgekeurd. Met alle respect! Een jong vers blaadje kan je nog naar eigen smaak opvoeden. Een vrouw van 26 en ouder zijn al ver gevorderd in hun stadia qua levenswijze, dat zij toch niet meer te veranderen zijn. Alhoewel je een persoon niet volledig kan veranderen, maar wel beinvloeden.

18-07-2012, 19:43

Citaat door AppieJahh:
Dat is onzin. Er zijn meisjes van 17 jaar die al bij menig jongens op schoot hebben gezeten. Joost, bedoel Achmed, mag weten wat voor ellende en narigheid zij heeft uitgespookt. Tegenwoordig social media, ping, telefoons, hele zooi erom heen. Je wordt er niet vrolijk van.

18-07-2012, 19:44

Citaat door MISS_SGAT:
Juist! Exact wat ik dus eerder al aangaf. Deeg kan je kneden tot een bepaalde vorm die je graag wilt hebben.

18-07-2012, 21:18

Citaat door Esel7hie:
Dat is onzin. Er zijn meisjes van 17 jaar die al bij menig jongens op schoot hebben gezeten. Joost, bedoel Achmed, mag weten wat voor ellende en narigheid zij heeft uitgespookt. Tegenwoordig social media, ping, telefoons, hele zooi erom heen. Je wordt er niet vrolijk van.
En die van 22 jaar en ouder dan bij wie is de kans groter dat ze meerdere vriendjes hebben gehad? naarmate een vrouw ouder wordt, wordt ze onzeker en is de kans groter dat ze zich makkelijker ''weg geeft'', uitzonderingen daarbij toegelaten.

19-07-2012, 21:08

ik vind dat ze het doen om puur op te scheppen en vind het niet kunnen. Dan praat ik over de hele oude marokkaanse mannen bijvoorbeeld met hele jonge meisjes. maar aan de andere kan willen de meisjes dan ook als ze zien dat er wat te halen valt zoals geld of papieren. ze heeft ook grote kans dat ze al snel van hem dus waarom zouden hun het ook niet doen