Bekijk volle/desktop versie : ik kan het niet meer aan



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

15-07-2012, 00:34
thnxx samir ( gebruiker)

15-07-2012, 00:39


niemand tips.. wat mij zou kunnen helpen om eroverheen te komen

15-07-2012, 00:43
Hou je van hem? Heb je hem echt betrapt op vreemdgaan? Houd hij van jou? Hebben jullie kinderen?

15-07-2012, 00:43
Ow meisje toch ik leef met je mee! Misschien doet een reisje weg je goed! Even over alles goed nadenken en proberen om alles op een rijtje te zetten! Ghair Inshallah!

15-07-2012, 00:45


Nooit papieren maken voor een man, nooit!
Spaar me de reacties: je scheert ze over één kam, blablablá.
In je eigen land vind je ook wel een vent en anders hij jou wel!

15-07-2012, 00:45
Goed gesprek met hem beginnen, doet ie nog dom dan laat je hem gaan en probeer je zjin papieren afte pakken.

15-07-2012, 00:47
Nooit papieren maken voor een man inderdaad dit soort mannen zijn verliefd op Europa en niet op jou. Er zijn genoeg mannen hier in Nederland.

15-07-2012, 00:48
Tja dat krijg je ervan als je met een illie trouwt

15-07-2012, 00:50

Citaat door Martinos:
Goed gesprek met hem beginnen, doet ie nog dom dan laat je hem gaan en probeer je zjin papieren afte pakken.
Kifesh gesprek?
Ze heeft sbargehad zegt ze.
tuurlijk heeft ze wel met ,m gepraat
hij ramt haar in elkaar en houdt er neukertjes op na
ben je gek met goed gesprek beginnen?
dom doen?

het gaat hier niet om ruzietjes shem 3ewed!

15-07-2012, 00:51
meisje je hebt al teveel gedaan en te weinig terug gekregen.
denk nu aan jezelf want dat doet hij ook.
Wees sterk en gun jezelf meer als je nu doet hij verdiend het niet.
Er is niks mis mee om nu even goed boos en verdrietig te zijn hij heeft je veel onrecht aangedaan.
huil maar even goed uit maar ga erna door.
inshallah komt het goed en laat dit een les zijn dat je nooit meer in een relatie zoveel geeft en zo weinig terug krijgt.

15-07-2012, 00:54
je bent nog jong lieve schat, ik ben even oud als jouw en ik vind mezelf nog jong hhaaa, nee maar je moet echt zien of er iets te redden valt, en als dat niet zo is dan moet je er eind aan maken, wacht niet te lang om een keuze te maken net als veel dames tot ze letterlijk afgemat zijn door hun huwelijk.

moge Allah soubahanahoe wata3alaa je hierbij helpen xx

15-07-2012, 00:54
Hou je van hem? Heb je hem echt betrapt op vreemdgaan? Houd hij van jou? Hebben jullie kinderen?

heb nu haat maar kan er gewoon niet mee leven dat het MIJ overkomen is...
hij liet altijd bleken van wel?
nee geen kinderen...


ik wist niet dat hij ze niet had kijk die had 10 jaar dus in principe geen illegaal... na zijn 10 jaar wist hij dat ie geen nationaliteit zou krijgen omdat hij niet aan bepaalde eisen voldeed...
Ik hield van hem dames dan gaat het hier niet om illegaal of niet illegaal... papieren of geen papieren... maar heb me les echt geleerd..

@martinos hij is weg heeft alles gepakt.. die is op vakantie naar zijn ex en ik zit hier.... Ja ik heb alles met mijn eigen ogen gezien dat ie me bedrogen had...

@ CoCo thanks meid

15-07-2012, 00:56


thanks meiden... ja ik ben gewoon helemaal kapot ik doe niks anders dan huilen... ik snap het niet ik heb alles voor hem over gehad...
ik werkte had 2 baantjes kon me niet schelen dat hij geen werk had...

15-07-2012, 00:58

Citaat door Biopower:
meisje je hebt al teveel gedaan en te weinig terug gekregen.
denk nu aan jezelf want dat doet hij ook.
Wees sterk en gun jezelf meer als je nu doet hij verdiend het niet.
Er is niks mis mee om nu even goed boos en verdrietig te zijn hij heeft je veel onrecht aangedaan.
huil maar even goed uit maar ga erna door.
inshallah komt het goed en laat dit een les zijn dat je nooit meer in een relatie zoveel geeft en zo weinig terug krijgt.
shoukran....
nee ik geef nooit meer iets zonder dat ik er wat voor terug krijg.. pff je tekst heeft me doen huilen als een baby...
shoukran meissie

15-07-2012, 01:11

Citaat door samir22:
niemand tips.. wat mij zou kunnen helpen om eroverheen te komen
Keer je naar Allaah, vraag Hem om Leiding, vraag Hem om jou een betere man te schenken, vraag Hem om jou te verlossen van deze pijn. Voor de rest moet je niks doen, laat die loser met zijn nieuwe vlammetjes gaan chillen. Hij komt er nog wel achter wat hij heeft gedaan. Allaah is Alziende en Alwetend!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9