Bekijk volle/desktop versie : ben ik weer...



Pagina's : [1] 2

14-07-2012, 16:27
[wat een heerlijk weer zeg, we hebben net de auto vol ingeladen met lekkere dingetjes, picknickmand, zwemspullen we gaan zo lekker naar het strand genieten van het mooie weer]


14-07-2012, 16:31


Ga je nog vertrekken???
Mijn ene kant is al mooi bruin, ben net van plan om op mn buik te gaan liggen nu


14-07-2012, 16:35
ja man...ik was echt even bezig met grote schoonmaak van mijn huis ik kon eindelijk alles uit metselen, kleren voor de winter apart leggen (hebben we niet nodig) en zomerkleden ingepakt.
we gaan nog vanavond lekker eten aan het strand, ik heb boekadieyoe mee, met heerlijke frisse salade, het is zo heet masallah.


14-07-2012, 16:38

Citaat door LadyMaMa:
ja man...ik was echt even bezig met grote schoonmaak van mijn huis ik kon eindelijk alles uit metselen, kleren voor de winter apart leggen (hebben we niet nodig) en zomerkleden ingepakt.
we gaan nog vanavond lekker eten aan het strand, ik heb boekadieyoe mee, met heerlijke frisse salade, het is zo heet masallah.

Wacht, ik kan niet goed typen.
Er is water op mijn toetsenbord, mijn zoontje zit namelijk naast mij te spelen in zijn zwembadje
Moet hem nog eigenlijk insmeren voor ie verbrand

14-07-2012, 16:39


Ik word echt droevig van dit weer, kan wel janken.. wilde zo graag op vakantie, maar zit er helaas niet in. Als hier nou het zonnetje zou schijnen, dan konden we er be7da een beetje van genieten..

14-07-2012, 17:28

Citaat door elhobje:
Ik word echt droevig van dit weer, kan wel janken.. wilde zo graag op vakantie, maar zit er helaas niet in. Als hier nou het zonnetje zou schijnen, dan konden we er be7da een beetje van genieten..
jouw poppetje in je buik die denkt nee mama, laat me nog even lekker zwemmen in 37 graden, lekker vreten wat zijn moeder vreet zou ik ook doen als ik naar buiten kijk nu.
masallah voor je kleine poppetje daarbinnen, helaas kan ik em niet nadoen.

14-07-2012, 17:30

Citaat door Yasmina_b:
Wacht, ik kan niet goed typen.
Er is water op mijn toetsenbord, mijn zoontje zit namelijk naast mij te spelen in zijn zwembadje
Moet hem nog eigenlijk insmeren voor ie verbrand
ewillie meskien ga em lekker insmeren shem 3ouad
ik ga zo lekker naar de kapper me haren doen, naar huis en lekker het strand opgaan met de hele familie..



Ik mis marokko, iederee gaat dit jaar mijn zussen, mijn mams is meskiena net terug en ze gaat weer de ramadan en suikerfeest ga ik alleen hier doorbrengen met mijn man.

14-07-2012, 17:30

Citaat door Yasmina_b:
pffff
heb je het warm ofzo

14-07-2012, 17:31

Citaat door LadyMaMa:
ewillie meskien ga em lekker insmeren shem 3ouad
ik ga zo lekker naar de kapper me haren doen, naar huis en lekker het strand opgaan met de hele familie..



Ik mis marokko, iederee gaat dit jaar mijn zussen, mijn mams is meskiena net terug en ze gaat weer de ramadan en suikerfeest ga ik alleen hier doorbrengen met mijn man.
Ik hoop eerlijk gzgd dat het weer zo blijft wlh..
Ik kan zo veel beter vasten dan als het 30graden buiten is

14-07-2012, 17:36

Citaat door LadyMaMa:
heb je het warm ofzo
Ik zweet

14-07-2012, 17:42
Ben ik ziek maakt dit weer het nog erger klote weer.

Ik denk dat ik over een tijdje toch inpak en ga

14-07-2012, 18:28

Citaat door Yasmina_b:
Ik hoop eerlijk gzgd dat het weer zo blijft wlh..
Ik kan zo veel beter vasten dan als het 30graden buiten is
lieve schat, mark my words, tegen augustus in wordt het bloedje heet

alhamdoelilah!

14-07-2012, 18:29


Nou,ik geniet van dit weer hoor.

14-07-2012, 18:30
nog even en ik geloof jullie

14-07-2012, 18:32

Citaat door nawal-1985:
nog even en ik geloof jullie

Pagina's : [1] 2