Bekijk volle/desktop versie : Vluchten kan niet meer Badr Hari!!



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

13-07-2012, 15:51
Breaking ! Badr Hari internationaal gesignaleerd!

volgens bronnen bij Justitie word Badr Hari internationaal gesignaleerd.
Waarschijnlijk is ook Estelle Gullit gesignaleerd.
Nu ook Koen Everink meerdere malen Badr Hari zijn naam heeft genoemd ,kon justitie niet anders dan de superster wederom op de signaleringslijsten te plaatsen.
Ook het verhaal van Badr ,dat hij kopjes stond af te wassen tijdens sensation is niet echt geloofwaardig ,volgens het OM.
Een waar DEJA VU dus weer eens ,alleen is Badr nu behoorlijk wat bekender dan tijdens de vorige incidenten.

Bron:

13-07-2012, 15:55


ja dus dan wast die kopjes af.. bewijs maar dat het niet zo is... en hij is in marokko, die levert geen onderdanen uit dus ja.. of hij moet niet in marokko zitten

13-07-2012, 15:56
Fijne vakantie nog Barre Harrie!! Hoop dat je een annuleringsverzekering hebt afgesloten!

13-07-2012, 15:57

Citaat door champ010:
ja dus dan wast die kopjes af.. bewijs maar dat het niet zo is... en hij is in marokko, die levert geen onderdanen uit dus ja.. of hij moet niet in marokko zitten
Die gaat écht niet met Estelle naar de zandbak. Dat mokkel is alleen luxe vakanties gewend!

13-07-2012, 15:59



Citaat door champ010:
ja dus dan wast die kopjes af.. bewijs maar dat het niet zo is... en hij is in marokko, die levert geen onderdanen uit dus ja.. of hij moet niet in marokko zitten
Als er iets mis is zal men dat doen. Dat zou dan een goede reden zijn marokkanen geen nederlands paspoort meer toe te kennen.

13-07-2012, 16:01

Citaat door HalalRobbie:
Die gaat écht niet met Estelle naar de zandbak. Dat mokkel is alleen luxe vakanties gewend!
Doe niet zo uitermate simpel. Of denk je dat marokko 1 grote woestijn is?

13-07-2012, 16:02

Citaat door Globi:
Als er iets mis is zal men dat doen. Dat zou dan een goede reden zijn marokkanen geen nederlands paspoort meer toe te kennen.



haha is algemeen bekend dat marokko geen onderdaden uitlevert aan andere landen..ze berechten ze daar zelf, maar in geval van badr is dat eenmaal niet zo

13-07-2012, 16:03

Citaat door HalalRobbie:
Die gaat écht niet met Estelle naar de zandbak. Dat mokkel is alleen luxe vakanties gewend!
ze is al naar marrakech geweest.. en dacht dat ze weer waren gegaan voor de zomervakantie maar wie weet wat het word.. denk dat badr geen zin heeft om ramadan door te brengen in de cel..

13-07-2012, 16:05
Ik heb geloof ik iets gemist. Ik zie veel dingen staan voer Badr Hari maar wat heeft hij nou precies gedaan?

13-07-2012, 16:05

Citaat door champ010:
haha is algemeen bekend dat marokko geen onderdaden uitlevert aan andere landen..ze berechten ze daar zelf, maar in geval van badr is dat eenmaal niet zo
Dan moet hij daar lekker blijven wonen. Naar de us gaan is dan ook geen optie meer. En daarnaast, zoals ik al aangaf, gewoon marokkanen geen nederlands paspoort meer geven als men in marokko zo denkt.

13-07-2012, 16:06

Citaat door Mcflurryrolo:
Ik heb geloof ik iets gemist. Ik zie veel dingen staan voer Badr Hari maar wat heeft hij nou precies gedaan?
Dat staat ca. 10x uitgebreid beschreven hier.....en op nieuwspagina's. Of hij schuldig is moet nog blijken.

13-07-2012, 16:08
onzin hij is nog niet eens officieel verdachte

13-07-2012, 16:08



Citaat door Globi:
Dan moet hij daar lekker blijven wonen. Naar de us gaan is dan ook geen optie meer. En daarnaast, zoals ik al aangaf, gewoon marokkanen geen nederlands paspoort meer geven als men in marokko zo denkt.
daar zijn ze in europa heel blij mee,, in marokko worden criminelen tenminste gestraft en niet zoals hier op vrije voeten gelaten..is al zo geregeld sinds al weet ik veel hoevee ljaar door HassanII.. net zoals dat we geen afstand kunnen doen van de marokkaanse nationaliteit .. zo levert marokko ook geen onderdanen uit.. spreekt voor zich..en dat paspoort niet geven etc dat gaat niet HassanII is toch een betere politicus dan die ene blonde bloempothaar geval

13-07-2012, 16:09

Citaat door champ010:
daar zijn ze in europa heel blij mee,, in marokko worden criminelen tenminste gestraft en niet zoals hier op vrije voeten gelaten..is al zo geregeld sinds al weet ik veel hoevee ljaar door HassanII.. net zoals dat we geen afstand kunnen doen van de marokkaanse nationaliteit .. zo levert marokko ook geen onderdanen uit.. spreekt voor zich..en dat paspoort niet geven etc dat gaat niet HassanII is toch een betere politicus dan die ene blonde bloempothaar geval
Zaken kunnen altijd veranderen. Als marokko mensen inderdaad als onderdanen ziet en niet wil uitleveren lijkt mij de keus niet moeilijk.

13-07-2012, 16:12
Dat zullen ze niet voor niets gedaan hebben.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19