Bekijk volle/desktop versie : Gerucht? Meneshter United praat met Eriksen...



13-07-2012, 12:29
'Eriksen praat met Man United, Ajax zet zinnen op prijzige Maher'

Vrijdag, 13 juli 2012 om 10:55
Volgens Sport1 heeft Ajax zijn zinnen gezet op Adam Maher. De getalenteerde AZ'er moet in Amsterdam de opvolger worden van Christian Eriksen, mocht de Deense middenvelder in juli of augustus verkocht worden. Eriksen zou in gesprek zijn met Manchester United, dat nog een of twee nieuwe spelers wil halen gedurende de transfermaanden.

Maher werd, nadat hij vorige maand aangaf bezig te zijn met 'een mooie club', al nadrukkelijk in verband gebracht met PSV. In juni kwam naar buiten dat de Eindhovenaren heel graag zaken zouden willen doen met AZ om de neo-international over te nemen. Gertjan Verbeek achtte het toen nog erg onwaarschijnlijk dat Maher inderdaad weg zou gaan. “Ajax gaat hem niet halen en PSV kan hem niet betalen. Dat zijn bovendien concurrenten van ons en die zullen diep in de buidel moeten tasten”, zei de trainer toen.

Het werd sindsdien wat rustiger rond Maher, maar het zou nu toch snel kunnen gaan. Mocht Eriksen daadwerkelijk in onderhandeling zijn met United, dan wil Ajax snel toeslaan en Maher als zijn opvolger naar de hoofdstad halen. De kampioen moet dan wel grif betalen, want AZ mikt op een transfersom van om en nabij de twaalf miljoen euro. Voor Eriksen hoopt men zelf een bedrag van 22 miljoen euro te incasseren.

Maher is niet de eerste AZ'er met wie Ajax in verband wordt gebracht. De Alkmaarse club verkocht de laatste jaren Demy de Zeeuw, Mounir El Hamdaoui en Kolbeinn Sigthórsson reeds aan de provinciegenoot en de laatste tijd zijn ook Simon Poulsen, Nick Viergever en Niklas Moisander al met de 31-voudig landskampioen gekoppeld.

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

22 miljoen? ff opschroeven naar tussen de 26 a 28 miljoen en ik breng m wel naar Meneshter.

13-07-2012, 12:37


dan zie je eriksen komende 3 jaar bankzitte bij united

13-07-2012, 12:52
Zie het nergens op bepaalde United fora waar bepaalde insiders er meteen als de kippen bij zijn als dit echt zou zijn

13-07-2012, 12:52
Manchester zit ook achter een ander deens talent van Ajax aan, Viktor Fisher. wallah die man is abnormaal goed. Fergusson wilt hem heel graag hebben...en by the way vond hij Eriksen altijd al geweldig.

@Marmita: is een gerucht van Sport1

13-07-2012, 12:53


Overschat , kunnen ze nog beter Taarabt gaan halen .

13-07-2012, 12:56
No man 20mil+ krijg je er niet voor

Ga maar uit van 15-20mil max

13-07-2012, 12:57
20 mil voor eriksen is absurd .. zoveel is hij echt niet waard, afgelopen seizoen was hij niet best, en op het EK al helemaal niet

13-07-2012, 12:59
minimaal 25 miljoen..MINIMAAL!!

13-07-2012, 13:01
jab lee denkt hij krijgt dat bedrag op zn rekening gestort

13-07-2012, 14:11
Hoe lang is zijn contract nog?
Voor 22 miljoen kun je een betere speler halen. Kaka lukt met 3 miljoen erbij, waarom zou je dan voor Eriksen gaan?

13-07-2012, 15:15

Citaat door heffelini:
Hoe lang is zijn contract nog?
Voor 22 miljoen kun je een betere speler halen. Kaka lukt met 3 miljoen erbij, waarom zou je dan voor Eriksen gaan?


Ik dacht nog 3 jaar..weet niet zeker.
Kaka kan niet voetballen..is het verleerd.
Aan Eriksen kunnen ze nog geld verdienen bij doorverkoop..aan Kaka niet meer of veel minder.

13-07-2012, 18:30
Lijkt me sterk van Eriksen.
Heeft 1 goede seizoen gedraaid vorig jaar.
dit seizoen en op het ek was hij nergens
Man U wil alleen de allerbeste

Maher naar Ajax? zie ik gebeuren maar ook hij zou op zijn bek gaan daar
bij az zien ze hem als die kleine marokkaanse kwajongen, in amsterdam is hij die kut fietsendiefmarokkaan

13-07-2012, 20:49



Citaat door brownie74:
Lijkt me sterk van Eriksen.
Heeft 1 goede seizoen gedraaid vorig jaar.
dit seizoen en op het ek was hij nergens
Man U wil alleen de allerbeste

Maher naar Ajax? zie ik gebeuren maar ook hij zou op zijn bek gaan daar
bij az zien ze hem als die kleine marokkaanse kwajongen, in amsterdam is hij die kut fietsendiefmarokkaan


Eriksen was echt doodmoe..dit is zijn 1e seizoen waar hij alles speelde. competitie/beker/europees/interlands en het EK. Was hij niet gewend.

Maar Ferguson is echt zeer gecharmeerd van hem...hij houdt hem goed in de gaten. Dat heeft ie ook gezegd toen Ajax vs United speelde.

Maher is een bekakte Marokkaan..hij straalt niks uit wat marokkaans is.Hij heeft ook totaal geen marokkaans accent.

13-07-2012, 21:05

Citaat door Jeblie:
Eriksen was echt doodmoe..dit is zijn 1e seizoen waar hij alles speelde. competitie/beker/europees/interlands en het EK. Was hij niet gewend.

Maar Ferguson is echt zeer gecharmeerd van hem...hij houdt hem goed in de gaten. Dat heeft ie ook gezegd toen Ajax vs United speelde.

Maher is een bekakte Marokkaan..hij straalt niks uit wat marokkaans is.Hij heeft ook totaal geen marokkaans accent.
Als je moe bent in Nederland en Belgie heb je niks te zoeken in Engeland laat staan bij Man U
In Engeland alleen heb je 3 bekers,voetbal je tijdens de kerst gewoon door en daarnaast heb je je europese wedstrijden en interlands.
Ferguson heeft ooit een brief geschreven naar Defour (nu porto) omdat hij gecharmeerd was van hem
die speelt toevallig ook op de positie van eriksen
hoeft dus niet te betekenen dat hij naar man u gaat

wat Maher betreft, je kan hem alles verwijten maar het blijft een goeie voetballer
Hoe hij op tv overkomt definieert zijn persoonlijkheid niet.
ik heb trouwens ook geen Marokkaans accent als ik Nederlands spreek
Sterker, het is irritant om een Marokkaan te horen met een accent
je bent hier geboren hebt hier school gelopen dus waarom moet je een illie accent hebben?
idem dito voor gorottos die darija en nederlands spreken thuis
moest je bij ons thuis niet proberen