Bekijk volle/desktop versie : Jurken laten maken!!



11-07-2012, 20:26
Lieve dames!!

Waar o waar laten jullie hier in nederland jullie marokkaanse kaftans en takshita's maken? Omgeving Utrecht, Rotterdam, denhaag of amsterdam

Laat het me weten
dametje

11-07-2012, 22:30


hey meid, ik hoop dat je al iets hebt gevonden... Zoniet heb ik nog wel mischien wat voor je.
Voor degenen die een jurk willen laten maken in marokko (nador) , en dan heb ik het niet over de jurken die je daar laat maken en het gaat helemaal fout. Jurk niet op pasvorm, te grote armen, te laat klaar.
Nee ik heb het over prachtige jurken op pasvorm en maat, geheel naar eigen smaak, gemaakt door een ervaren naaister die werkzaam was geweest in Nederland in een succesvolle jurken verhuur en verkoop bedijf. Nu momenteel werkzaam in Marokko.
Dus voor degenen die een prachtige jurk willen laten maken voor een buitelands prijsje kan een PM sturen. (er is ook de mogelijkheid om een jurk te bestellen)

Gr

11-07-2012, 23:11
utrecht, super goed en goedkoop. Als je meer info wilt mail mij dan geef ik je gegevens.

12-07-2012, 12:41

Citaat door fashionbeauty:
utrecht, super goed en goedkoop. Als je meer info wilt mail mij dan geef ik je gegevens.
hey meid, kan je meer info naar me mailen?
en heb je mischien foto's van haar werk?

groetjes

12-07-2012, 12:57


ik heb geen foto's van mijn jurk. Als je naar haar toe gaat heeft ze meestal wel wat hangen van klanten.
De foto die ik haar gegeven heb zo heb ik mijn jurk ook gekregen. Ze doet echt wat je vraagt ik ben heel tevreden en heb nu eindelijk een vast adresje. Ze woont in overvecht adres weet ik niet maar als je haar belt 0624633158 dan kan je het adres vragen.

12-07-2012, 13:03
dank je wel, mag ik vragen hoeveel zij vraagt om een takshita te maken