Bekijk volle/desktop versie : Studie Stage in het Buitenland!



11-07-2012, 14:55
Wie heeft hier ervaring mee?

Ik wil zelf heel graag naar Dubai of Qatar.
Hoe zit het met het financeren ervan etc.

11-07-2012, 17:04


Voor welke opleiding?

11-07-2012, 17:49

Citaat door Chamsy:
Voor welke opleiding?
Voor IBMS

13-07-2012, 21:44

Citaat door Million:
Voor IBMS
Als het goed is krijg je daar een beurs voor? Dat wordt toch ook allemaal door school geregeld?

14-07-2012, 13:03


Nee de scholen regelen niks volgens mij. Tenminste bij ons (hogeschool leiden) moet je alles zelf regelen.

Je kan wel aan de decaan of aan je slber vragen welke studiebeurzen je kunt aanvragen.

15-07-2012, 15:44

Citaat door Islamvrijdag:
Ooow wat leuk zeg... mag ik vragen waar je IBMS studeert?
Ik studeer dit in Utrecht.

15-07-2012, 15:45

Citaat door Chamsy:
Als het goed is krijg je daar een beurs voor? Dat wordt toch ook allemaal door school geregeld?
Nou je kan een beurs aanvragen waarbij je een vergoeding krijgt, alleen voor stage buiten Europa zijn dit er niet veel heb ik gehoord.
En je moet zelf alles regelen school kan je alleen begeleiden erbij, zoals je cv opstellen etc.

16-07-2012, 12:08
Voor welke opleiding?
Ik zelf ben na Egypte geweest voor stage.

16-07-2012, 18:59

Citaat door Spijkerbroek:
Voor welke opleiding?
Ik zelf ben na Egypte geweest voor stage.


IBMS, alhowel ik zelf niet echt naar Egypte wil. Maar wel gaaf. Voor welke opleiding heb
je stage gelopen in Egypte

16-07-2012, 19:34
Ik moest wel ontslag nemen van me werk. Het was me werk of opleiding.
Gelukkig heb ik weer een baan

17-07-2012, 20:28

Citaat door Spijkerbroek:
Ik moest wel ontslag nemen van me werk. Het was me werk of opleiding.
Gelukkig heb ik weer een baan
haha dat is dan wel een keuze die je moet maken. Maar het staat altijd goed op je cv.

18-07-2012, 17:38
Is veel tramalant!
Ik ben zelf binnen Europa gebleven dus ik had recht op een Erasmusbeurs, wat veel lijkt maar meevalt als je