Bekijk volle/desktop versie : Jabador voor mannen



Pagina's : [1] 2

11-07-2012, 13:02
Salaam aleikoum,

Wie kan me helpen met het vinden voor een mooi jabador voor mannen? Het is voor een bruiloft bedoeld en het maakt me niet uit of het gehuurd of gekocht moet worden. Ik heb geen idee waar (en of) je die in Nl (of Belgie misschien?) kan krijgen.

Iemand van jullie een idee? Alvast bedankt!

Gr. TrueStar

11-07-2012, 13:21


Up ik ben er ook opzoek naar

11-07-2012, 13:41
ik heb een leuke djelebba laten maken voor mannen in het rood met groene en een marokaanse ster op de capuchon. dat is leuk te dragen als de bruid een rode of groene lebsa gaat dragen



iets aparts

11-07-2012, 13:50

Citaat door benisa3d:
ik heb een leuke djelebba laten maken voor mannen in het rood met groene en een marokaanse ster op de capuchon. dat is leuk te dragen als de bruid een rode of groene lebsa gaat dragen



iets aparts
Heb je daar misschien een foto van? Ik wil liever iets in het wits of beige, maar hij zal met kleur waarschijnlijk leuker vinden . En verkoop je deze of verhuur je die?

11-07-2012, 14:35


ik zal straks foto's plaatsen. hij is nieuw, ik wil hem verhuren, maar als je het wilt kopen, kan dat ook

11-07-2012, 15:01

Citaat door honing-koop:
ik zal straks foto's plaatsen. hij is nieuw, ik wil hem verhuren, maar als je het wilt kopen, kan dat ook
Oke insha Allah, ben benieuwd!

12-07-2012, 11:10
Zwarte Markt, kan je proberen. Anders Marokko. Laten opsturen! Daar zijn ze prachtig. Ik heb hem ook daar gekocht voor mijn man.

12-07-2012, 12:51

Citaat door Zijnliefde:
Zwarte Markt, kan je proberen. Anders Marokko. Laten opsturen! Daar zijn ze prachtig. Ik heb hem ook daar gekocht voor mijn man.
Ja, klopt maar ik ga helaas niet op vakantie. Genoeg mooie daar inderdaad.

12-07-2012, 15:10
ik heb voor me man een creme laten maken waar heel veel tarz opzit ook een beetje op de handen. Hij is getailleerd en heel mooi bewerkt met heleee piepkleine steentjes..


je moet even goed op google kijken voor mooie voorbeelden..

12-07-2012, 15:27
welke maat?

12-07-2012, 19:23
Ik verhuur wel Jellabas voor mannen. Ze zijn traditioneel geel met een tahtia als je wil maar geen jabador als tahtia. eigenlijk is dat wel een beetje uit de tijd

ServerenDoeJeZo is een dienst met serveerders voor zowel de mannen als de vrouwenzaal. Ook is er een Keukencrew aanwezig en een Ceremoniemeester in Traditionele Marokkaanse kleding. Indien gewenst verzorgen we ook je catering.

Mail je vragen voor alle mogelijkheden.
Jamal Challiui
ServerenDoeJeZo

Voor zakelijke afspraken:
06-42229995
Texelsestraat
3083 DA ROTTERDAM
serverendoejezo@live.nl

12-07-2012, 20:33

Citaat door serverendoejezo:
Ik verhuur wel Jellabas voor mannen. Ze zijn traditioneel geel met een tahtia als je wil maar geen jabador als tahtia. eigenlijk is dat wel een beetje uit de tijd

ServerenDoeJeZo is een dienst met serveerders voor zowel de mannen als de vrouwenzaal. Ook is er een Keukencrew aanwezig en een Ceremoniemeester in Traditionele Marokkaanse kleding. Indien gewenst verzorgen we ook je catering.

Mail je vragen voor alle mogelijkheden.
Jamal Challiui
ServerenDoeJeZo

Voor zakelijke afspraken:
06-42229995
Texelsestraat
3083 DA ROTTERDAM
serverendoejezo@live.nl
Ik heb je gemaild.

12-07-2012, 20:50


Bruidsmode Jawhar kan je helpen kijk op facebook bruidsmode Jawhar!!

12-07-2012, 22:34
hoe plaats je foto's, wil die marokaanse djellebba plaatsen

14-07-2012, 14:24

Citaat door honing-koop:
hoe plaats je foto's, wil die marokaanse djellebba plaatsen
Geen idee, kan ik je helaas niet mee helpen...

Pagina's : [1] 2