Bekijk volle/desktop versie : Shock doc: de perfecte vagina



Pagina's : [1] 2 3 4 5

10-07-2012, 22:46
What the fuck mensen zijn raar!!

Eentje schaamde zich voor haar rode schaamhaar dus ging ze er altijd met mascara op

Een ander werd gepest om d'r doos gaat ze het opereren... Hoe weten ze dit?

Sorry hoor maar wist echt niet dat mensen hier onzeker van werden vind dit raaaaaaar!

10-07-2012, 22:48


HAHAHAHHAHAHA.... echt he. iwdan iewadrassen oebried.

10-07-2012, 22:50

Citaat door DiamantRoOsJ:
HAHAHAHHAHAHA.... echt he. iwdan iewadrassen oebried.

Kijk jij het ook?

Wat zei je versta je niet

10-07-2012, 22:51

Citaat:
Eentje schaamde zich voor haar rode schaamhaar dus ging ze er altijd met mascara op
Ik zie nu hele rare dingen voor me


Collega van me heeft vorig jaar een schaamlipcorrectie laten doen. Ze had een 'vlinder' zoals ze dat noemde en daar werd ze heel ongelukkig van. Vind het ook maar raar hoor en wat is nou perfect? Voor iedereen is dat anders.

10-07-2012, 22:56



Citaat door Black00:
Ik vind het raar dat mensen er naar gaan kijken en daarna schaamteloos een topic hierover openen.

Hoezo raar? ik vind het niet schaamteloos... Vind het eerder shaamteloos dat je met je doos op tv komt

Citaat door Zina_TangaOuiia:
Ik zie nu hele rare dingen voor me


Collega van me heeft vorig jaar een schaamlipcorrectie laten doen. Ze had een 'vlinder' zoals ze dat noemde en daar werd ze heel ongelukkig van. Vind het ook maar raar hoor en wat is nou perfect? Voor iedereen is dat anders.

Hmm ja maar ik bedoel hoe weet ze dat wat zij heeft niet normaal is?
Ik za net een te zien met enorme shaamlippen dat was gewoon een monster geen doos meer

10-07-2012, 23:00
hahahahah ja die met die foto? van dat 16-jarige meisje he

10-07-2012, 23:03

Citaat door RedLipstick:
Hmm ja maar ik bedoel hoe weet ze dat wat zij heeft niet normaal is?
Ik za net een te zien met enorme shaamlippen dat was gewoon een monster geen doos meer
Vergelijkingsmateriaal???

Monster !!

10-07-2012, 23:05

Citaat door DiamantRoOsJ:
hahahahah ja die met die foto? van dat 16-jarige meisje he

Ja die ja! Alsof die je opeet dat vind jk njet normaal! Kijk dan begrijp ik zo'n ingrijp wel

Citaat door Zina_TangaOuiia:
Vergelijkingsmateriaal???

Monster !!

Nou dan denk ik dat je collega zo'n monster had en met monster bedoel ik dat je hele doos niet te zien is door je schaamlippen, zoals die 16-jarige

10-07-2012, 23:06

Citaat door Black00:
Dus dat jij kijkt naar die onzin vind je niet schaamteloos. Je bent even erg bezig als diegene die het laat zien. Maar he, veel kijkplezier! En er zijn vast mannelijke leden, die de topic interessant vinden. Kunnen jullie er samen over babbelen.

Fijne avond!

Jij ook een fijne avond

10-07-2012, 23:07
jammer ik heb niet gekeken.

10-07-2012, 23:08

Citaat door Shaziaa:
jammer ik heb niet gekeken.

Het is nu aan de gang. Rtl5

10-07-2012, 23:09

Citaat door RedLipstick:
Nou dan denk ik dat je collega zo'n monster had en met monster bedoel ik dat je hele doos niet te zien is door je schaamlippen, zoals die 16-jarige
Zij had het altijd over een vlinder, dus dan denk ik dat haar binnenste schaamlippen erg groot waren... Uhhhh ja dat is wel een monster

10-07-2012, 23:10


oh my God die moslima dan die een maagdenvlies correctie wil doen?!

10-07-2012, 23:10
Wilde net topic openen hierover Je was me voor Kijk die moslima maagdenvlies correctie nemen !!

10-07-2012, 23:12
Weyow vagina topic!!! Hahahahahahahahahahajahah

Pagina's : [1] 2 3 4 5