Bekijk volle/desktop versie : goedmaakseks..



Pagina's : [1] 2

08-12-2004, 16:19
zommige mensen schijnen te vinden dat dat de beste sex is...




misschien de agressie aflossen en extra hard aanpakken die handel

09-12-2004, 02:09

eerst lekker klappen krijgen.... en dan sex
kan ook lekker zijn idd.

16-01-2005, 02:44
waaajow het allerraarste is als je na een ruzie een tijdje niet meer met elkaar praat, dan seks hebt en vervolgens gewoon verder gaat met elkaar negeren.

dat is eigenlijk best ziek als ik er zo over nadenk

16-01-2005, 10:44

Citaat door gebrokenhartje:
ik vind goedmaakseks ook de lekkerste seks..... niet omdat het ruw is , maar misschien omdat je elkaar hebt gemist na zo'n ruzie ofzo...... Het is in ieder geval zeer hartstochtelijke seks.......
hahahahaha helemaal mee eens..vooral als je elkaar een tijdje niet hebt gezien en dan niet..uitpraten maar meteen over naar de sex..heeerlijk is dat en..als je dan klaar bent elkaar aankijken en lachen..ja het is weer goed!!

16-01-2005, 11:49

daar zijn vrouwen goed in, vandaar hebben ze 4 lippen, 2 voor bekvechten en 2 om het goed te maken...

16-01-2005, 15:33
hahahahaha

16-01-2005, 15:42

Citaat door ModderFokker:
waaajow het allerraarste is als je na een ruzie een tijdje niet meer met elkaar praat, dan seks hebt en vervolgens gewoon verder gaat met elkaar negeren.

dat is eigenlijk best ziek als ik er zo over nadenk
mwaahhahahaaaaa... dat lijkt mij pas lekker

16-01-2005, 15:42

Citaat door chaouki:
daar zijn vrouwen goed in, vandaar hebben ze 4 lippen, 2 voor bekvechten en 2 om het goed te maken...

16-01-2005, 15:50
Ik kan me voorstellen dat het heel lekker is
maar nog nooit meegemaakt

17-01-2005, 21:03

Citaat door gebrokenhartje:
ik vind goedmaakseks ook de lekkerste seks..... niet omdat het ruw is , maar misschien omdat je elkaar hebt gemist na zo'n ruzie ofzo...... Het is in ieder geval zeer hartstochtelijke seks.......
Yes.

17-01-2005, 21:06

Citaat door samantha16:
kanker hoere praat daar maar naast je vader er over kk sleten
1. Leer Nederlands: hoereN met n / sletTen dus met een t ertussen
2. Mag ik je erop wijzen dat schelden niet is toegestaan op dit forum
3. Kanker is een serieuze ernstige ziekte en er zijn mensen op dit forum die deze ziekte hebben of een kennis hebben ermee. Gelieve er niet mee te spotten
4. Zielig om zo over de rooie te gaan, te schelden met ernstige woorden, en dat alles om meiden die je niet eens kent die gewoon reageren over een onderwerp op een plaats waar dit geoorloofd is.

19-01-2005, 02:29

Citaat door twenty_eyes18:
zommige mensen schijnen te vinden dat dat de beste sex is...




misschien de agressie aflossen en extra hard aanpakken die handel
wil jij ruzie met mij, dan kunne we een goedmakertje houden

19-01-2005, 15:10

Ik ervaar goedmaaksex als echt heel lekker..
vb: 2 dagen terug hadden we een ruzietje om eigenlijk niets...maar ik was dus zo hardleers dat ik niet wou toegeven (ik zat fout ja).
Maar goed ik heb de hele dag niet tegen hem gepraat...later die avond in ben woww...een nacht om niet te vergeten meer hoef ik jullie niet te vertellen het was in ieder geval heel erg intens..hij heeft me er van langs gegeven...

19-01-2005, 17:03

Citaat door nisrine21:
Ik ervaar goedmaaksex als echt heel lekker..
vb: 2 dagen terug hadden we een ruzietje om eigenlijk niets...maar ik was dus zo hardleers dat ik niet wou toegeven (ik zat fout ja).
Maar goed ik heb de hele dag niet tegen hem gepraat...later die avond in ben woww...een nacht om niet te vergeten meer hoef ik jullie niet te vertellen het was in ieder geval heel erg intens..hij heeft me er van langs gegeven...
gefeliciteerd

23-01-2005, 14:06
Ja, het gaat er vaak hitsiger en emotioneler aan toe... dat zijn dus vaak de momenten waarop ik heftig klaar kom...

Pagina's : [1] 2