Bekijk volle/desktop versie : ik ben echt ongelukkig :(



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19

10-07-2012, 12:17
Pffff ik heb echt een rare man

Diep in mijn hart wil ik scheiden maar ik heb twee kinderen

Ik ben ongelukkig, ik hou niet van hem, dat is de enige reden. Dit heeft ervoor geleid dat er geen liefde en warmte is in ons huwelijk dus is hij ook zijn eigen leven gaan leiden. Ik slaap al een hele lange tijd niet meer met hem. Na een ruzie maak ik het nooit goed met hem, gewoon geen behoefte aan hem!! Reden dat ik niet van hem hou is omdat ie van dag 1 geen zorgzame man was, hij wilde me onderdrukken, altijd dingen afwijzen en negatief doen. En nu ik sterker ben geworden en voor mezelf zorg en vor mezelf kan opkomen, kan ie me niet meer aan. Vroeger toen ik nog jong was kon ie me kneden maar dit heeft er allemaal voor gezorgd dat ik niet van hem hou. Allemaal zijn eigen schuld!!!

Het ergste is dat ik continu spijt heb van dit huwelijk, altijd de vraag, waarom heb ik ja gezegd tegen hem, waar zat ik met mijn hoofd. Er waren andere mannen, etc. echt shaytaan

Hij was vroeger hard maar nu vele minder, maar jah, nu is het te laat !!!!! Toen ik voor hem opstond was ie dat niet voor me, en nu hij wat milder is geworden ben ik dat niet meer!!!

Ik ben echt ongelukkig met hem maar scheiden om zo'n reden kan nu ook weer niet Mijn oudste zegt nee mama papa mag niet in ander huis wonen, nee mama!! Zij zou echt huilen, alleen hierom zou ik die stap niet kunnen nemen. Ik wil mijn kinderen echt geen gescheiden ouders geven.

10-07-2012, 12:20


Meid, ga even een weekend weg met je man, zonder je kinderen. Je hebt duidelijk gebrek aan liefde. Gwn eens kijken wat dat geeft.

Je moet geven en nemen lieverd. Het komt goed inshallah. Doe dua3 en laat je huwelijk slagen. Tenzij het echt niet anders kan. Vind het wel jammer voor je kindjes

10-07-2012, 12:20
Allah jezjme3 shmel. Dus hij was moeilijk en je kon dat niet hebben, nu is hij easy en je doet wat je wilt en wil je scheiden?

Het is nooit te laat om een huwelijk te redden.

10-07-2012, 12:21
Allah i aewnak meid

Allah i razak sbar

10-07-2012, 12:22


hoe oud is je oudste meis?

10-07-2012, 12:23

Citaat door lalasultana:
Allah jezjme3 shmel. Dus hij was moeilijk en je kon dat niet hebben, nu is hij easy en je doet wat je wilt en wil je scheiden?

Het is nooit te laat om een huwelijk te redden.
Hij was in het begin echt hard, gewoon zijn karakter was hard, niet dat ik niet naar buiten mocht of die zaken. Gewoon hard. Nu is ie véél milder geworden maar hoe hij in het begin was heeft mijn gevoelens voor hem echt kapot gemaakt. Alsof je een vaas kapot maakt, dat is ook moeilijk om te lijmen, soubhan'Allah zo is dat bij mij nu.

Niet dat ie nu de perfecte echtgenoot is hoor, door mijn daden leidt ie nu een eigen leven wat mij ook enorm irriteert.

10-07-2012, 12:24
Als je niet wilt opgeven voor je kids dan moet je er ook wel voor werken en harder je best doen... het toch wél goed maken en hem wel die kans geven...anders gaat het ook niet werken. Of je kiest het een, of je kiest het ander en wat je ook kiest, dan moet je daar wel voor vechten.

10-07-2012, 12:24

Citaat door Mimiedias12:
hoe oud is je oudste meis?
8 jaar.

10-07-2012, 12:25

Citaat door Nemesis030:
Als je niet wilt opgeven voor je kids dan moet je er ook wel voor werken en harder je best doen... het toch wél goed maken en hem wel die kans geven...anders gaat het ook niet werken. Of je kiest het een, of je kiest het ander en wat je ook kiest, dan moet je daar wel voor vechten.
Waarom vecht hij er niet voor dan? Hij kan het ook goedmaken door bepaalde dingen te doen. Nee hoor, hij gaat gewoon verder zijn eigen leven leiden.

10-07-2012, 12:26

Citaat door timake:
Meid, ga even een weekend weg met je man, zonder je kinderen. Je hebt duidelijk gebrek aan liefde. Gwn eens kijken wat dat geeft.

Je moet geven en nemen lieverd. Het komt goed inshallah. Doe dua3 en laat je huwelijk slagen. Tenzij het echt niet anders kan. Vind het wel jammer voor je kindjes
Weekendje weg? Waarom moet een vruw altijd daarvoor zorgen? Ik irriteer me daar enorm aan. Als ik niet ervoor ga vechten dan hij ook niet. Hij krijgt het niet over zijn lippen om te zeggen. SORRY. Nooit goedmaken of iets liefs voor je doen, of wat voor je kopen.
Ach ja, en dan moet ik hard gaan vechten voor dit huwelijk.

10-07-2012, 12:27

Citaat door fatimaatje28:
Pffff ik heb echt een rare man

Diep in mijn hart wil ik scheiden maar ik heb twee kinderen

Ik ben ongelukkig, ik hou niet van hem, dat is de enige reden. Dit heeft ervoor geleid dat er geen liefde en warmte is in ons huwelijk dus is hij ook zijn eigen leven gaan leiden. Ik slaap al een hele lange tijd niet meer met hem. Na een ruzie maak ik het nooit goed met hem, gewoon geen behoefte aan hem!! Reden dat ik niet van hem hou is omdat ie van dag 1 geen zorgzame man was, hij wilde me onderdrukken, altijd dingen afwijzen en negatief doen. En nu ik sterker ben geworden en voor mezelf zorg en vor mezelf kan opkomen, kan ie me niet meer aan. Vroeger toen ik nog jong was kon ie me kneden maar dit heeft er allemaal voor gezorgd dat ik niet van hem hou. Allemaal zijn eigen schuld!!!

Het ergste is dat ik continu spijt heb van dit huwelijk, altijd de vraag, waarom heb ik ja gezegd tegen hem, waar zat ik met mijn hoofd. Er waren andere mannen, etc. echt shaytaan

Hij was vroeger hard maar nu vele minder, maar jah, nu is het te laat !!!!! Toen ik voor hem opstond was ie dat niet voor me, en nu hij wat milder is geworden ben ik dat niet meer!!!

Ik ben echt ongelukkig met hem maar scheiden om zo'n reden kan nu ook weer niet Mijn oudste zegt nee mama papa mag niet in ander huis wonen, nee mama!! Zij zou echt huilen, alleen hierom zou ik die stap niet kunnen nemen. Ik wil mijn kinderen echt geen gescheiden ouders geven.
Als hij nu minder hard is geworden dan moet j eens bij jezelf te rade gaan of je niet ook wat milder kan worden.
je kinderen gaan dit ook merken en dat is niet goed voor hun.
verder ben je nu getrouwd en je komt je verplichtingen niet na dus je zonden stapelen zich op.

wat zegt je man hierover?

10-07-2012, 12:28

Citaat door fatimaatje28:
8 jaar.

allah ie rzak el sbar oe el hkal..

10-07-2012, 12:28


Heb je überhaupt ooit van hem gehouden?

10-07-2012, 12:28
Meid, houd de shaitan uit je buurt die wil jullie scheiden. Soms heb je de pech dat een man niet zo zorgzaam of liefdevol is. Maar dat kan veranderen. Vraag Allah, versterk je imaan, zorg ervoor dat je handelen Allah tevreden stellen. Doe du3a en blijf dit doen. Hij is al aan het veranderen dus dat begint al goed en inshaAllah komt het goed. Soms moet je zelf ietjes harder werken. Weet dat je goede dingen die je voor hem doet niet verloren zijn, jouw beloning zal bij Allah zijn. Als je dat onthoudt dan zal je niet elke keer teleurgesteld zijn als hij zich niet gedraagt zoals je wil. Maak het niet erger en probeer wat meer tijd met hem alleen door te brengen, breng de romantiek weer opgang, jij weet wat je wil en soms moet je een ander het een en ander leren en inshaAllah zal je geduld en je moeite beloond worden.

Maar ga niet scheiden, dan geef je de shaitan zijn zin, want in principe is er niets ergs gebeurd dat scheiden rechtvaardigd. Het is goed dat je aan je kinderen denkt, dit zorgt ervoor dat de shaitan niet de volledige grip op je heeft wat betreft het scheiden doorzetten. Werk er hard aan. Kijk naar onze oma's, die hebben het vroeger ook echt heel zwaar gehad met hun mannen, harde mannen, jaloerse mannen, casanova mannen, maar zij hielden vol, bleven geduld hebben, bleven zorgzaam en kijk nu de meeste van die mannen zijn gewoon superschatten geworden haha. Moge Allah je steunen en helpen.

10-07-2012, 12:29
mja meid wou je maar helpen. Ik weet uiteraard niet hoe je huwelijk is.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19