Bekijk volle/desktop versie : nooit aangeraakt ????



Pagina's : [1] 2 3 4 5

08-12-2004, 15:16
mijn vraag is zijn er nog leuke meiden te vinden over zeg maar 5 jaar die nog nooit aangeraakt zijn en zelfs nog nooit hebben gezoend en nooit zelfs maar gestreeld zijn ???? want ik heb weinig hoop voor veel jongens die toch goed bezig zijn en een goede meid verdienen die nooit is aangeraakt.

08-12-2004, 15:20



Citaat door Miss_Magrebia:
Ik denk dat veel meide hetzelfde afvragen maar dan over een jongen
Wat is je antwoord dan ? wat bedoel je met deze zin ??? leg me uit ah oughtie ?

08-12-2004, 15:21

Citaat door Miss_Magrebia:
Ik denk dat veel meide hetzelfde afvragen maar dan over een jongen
Ik denk niet alleen dat, maar Allah voorziet elke moslim van een moslima. Dus what goes around, comes around. Als er jongens zijn die 100% clean zijn, onaangeraakt, ongezoend, ongestreeld, dan zal Allah hen voorzien van een onaangeraakt meisje .........
Geloof is in Allah alleen

08-12-2004, 15:32

Citaat door no_brains:
Ik denk niet alleen dat, maar Allah voorziet elke moslim van een moslima. Dus what goes around, comes around. Als er jongens zijn die 100% clean zijn, onaangeraakt, ongezoend, ongestreeld, dan zal Allah hen voorzien van een onaangeraakt meisje .........
Geloof is in Allah alleen
Ok choukran voor je antwoord !!!

08-12-2004, 15:33



Citaat door Miss_Magrebia:
Er zijn mannen die maar al te enthousiast verwachten dat hun -aanstaande- vrouw: Een zuivere is, niets verkeerds heeft gedaan etc etc

Ben ik volkomen mee eens, daar zal ik je niet tegenspreken!


Wat mij van wel heel erg tegenvalt van DIE mannen, is dat ze zelf niet zo zuiver zijn

Snap je............... Ze vergeten dat Man en Vrouw gelijk zijn in de Islam.... wat de vrouw niet mag, mag de man ook niet!

Ik kan soms moeilijk en te lang uitleggen, maar ik hoop dat je het zo begrijpt
ik begrijp je , choukran !!

08-12-2004, 15:34

Citaat door Nourredin:
mijn vraag is zijn er nog leuke meiden te vinden over zeg maar 5 jaar die nog nooit aangeraakt zijn en zelfs nog nooit hebben gezoend en nooit zelfs maar gestreeld zijn ???? want ik heb weinig hoop voor veel jongens die toch goed bezig zijn en een goede meid verdienen die nooit is aangeraakt.
Hmm ik kan je garanderen dat die er nog wel zullen zijn, de vrouwen met hijaab, zij zijn de echte moslima's die meestal onaangeraakt, ongezoend en ongestreeld zijn.

Maar vraagje...ben jij dan 100% clean?

08-12-2004, 15:39

Citaat door sarahkenitria:
Hmm ik kan je garanderen dat die er nog wel zullen zijn, de vrouwen met hijaab, zij zijn de echte moslima's die meestal onaangeraakt, ongezoend en ongestreeld zijn.

Maar vraagje...ben jij dan 100% clean?
nou ehh sommige meisjes onder hijaab doen de ergste dinge.....:S

08-12-2004, 15:39

Citaat door Miss_Magrebia:
Hijaab = geen garantie van een - zuivere - moslima
hmmm..got a point...

08-12-2004, 16:25
Nourredin
Een vraagje:

Is het niet zo dat vrouwen over het algemeen makkelijker accepteren dat mannen een fout hebben begaan in hun jonge wilde jaren? Vrouwen vergeven
makkelijker dan mannen en vrouwen (sommige) maken ook dat hun man niet
hoeft te liegen over zijn verleden.
Wat is nu het geval. Omgekeerd kunnen (veel) mannen het niet accepteren als hun vrouw vroeger een wilde bras was in haar jonge jaren. Dus wat gebeurt er: Vrouwen zijn gedwongen te liegen over wat ze hebben gedaan. De basis van een relatie ontbreekt hier al (basis= vertrouwen, openheid en eerlijkheid ed).

Ik keur het af als een meisje OF jongen iets doet wat haram is. Maar als zij onwetend zijn, dan is dat helaas moeilijk te voorkomen. Ooit komt de kennis op latere leeftijd en dan heeft men spijt van hetgeen verricht is. Alleen een meisje zal nooit open kunnen zijn over haar verleden, zolang de jongen kortzichtig blijft denken.

Ik vindt dat een goede jongen een goede jongen moet zijn voor Allah. Alleen Hij kan hem daarvoor belonen. Als een jongen een meisje ontmoet die in haar jeugd erge dingen heeft gedaan, wordt de zegen voor het huwelijk alleen maar groter als de jongen het meisje helpt richting Allahs weg. En als het meisje berouw vertoont naar Allah en de juiste weg volgt en haar man gehoorzaamt.

08-12-2004, 16:38

Citaat door no_brains:
Nourredin
Een vraagje:

Is het niet zo dat vrouwen over het algemeen makkelijker accepteren dat mannen een fout hebben begaan in hun jonge wilde jaren? Vrouwen vergeven
makkelijker dan mannen en vrouwen (sommige) maken ook dat hun man niet
hoeft te liegen over zijn verleden.
Wat is nu het geval. Omgekeerd kunnen (veel) mannen het niet accepteren als hun vrouw vroeger een wilde bras was in haar jonge jaren. Dus wat gebeurt er: Vrouwen zijn gedwongen te liegen over wat ze hebben gedaan. De basis van een relatie ontbreekt hier al (basis= vertrouwen, openheid en eerlijkheid ed).

Ik keur het af als een meisje OF jongen iets doet wat haram is. Maar als zij onwetend zijn, dan is dat helaas moeilijk te voorkomen. Ooit komt de kennis op latere leeftijd en dan heeft men spijt van hetgeen verricht is. Alleen een meisje zal nooit open kunnen zijn over haar verleden, zolang de jongen kortzichtig blijft denken.

Ik vindt dat een goede jongen een goede jongen moet zijn voor Allah. Alleen Hij kan hem daarvoor belonen. Als een jongen een meisje ontmoet die in haar jeugd erge dingen heeft gedaan, wordt de zegen voor het huwelijk alleen maar groter als de jongen het meisje helpt richting Allahs weg. En als het meisje berouw vertoont naar Allah en de juiste weg volgt en haar man gehoorzaamt.
Goed gezegt !!


Citaat door Miss_Magrebia:
"No Brains" - noemt ze zichzelf dan -
Hihi,ze is undercover

Chaimae..

08-12-2004, 16:51
Nooit zal een jongen me aanraken ... tfoe hy moet het zich nie riskeren.

08-12-2004, 16:52

Citaat door sarahkenitria:
Hmm ik kan je garanderen dat die er nog wel zullen zijn, de vrouwen met hijaab, zij zijn de echte moslima's die meestal onaangeraakt, ongezoend en ongestreeld zijn.

Maar vraagje...ben jij dan 100% clean?
Wat is dit voor BULLSHIT. Ik zelf draag geen hijaab en ben nog nooit met een vinger aangeraakt 10000000000% CLEAN!!!!!

En ken een meisje met "hijaab" die al tig keren is ge.neukt. En geloof mij nou zij is niet de enige met hijaab die nog nooit is aangeraakt dusssssssssssss

08-12-2004, 16:55


lieff...:$:$

08-12-2004, 16:56
Ik ken bush.. en die draagt geen Hijaab.. en die.. dusss!!

08-12-2004, 16:57
ik ben niet grappig ofso.. maar gewoon lieff

Pagina's : [1] 2 3 4 5