Bekijk volle/desktop versie : Audi A3!



09-07-2012, 18:13
Wie kan me helpen met zoeken van een mooie Audi A3 Hatchback ben niet zo goed in dat zoeken etc
deze versie zoek ik......Panoramadak moet aanwezig zijn het moet dus een luxe uitvoering zijn.




Niet al te prijzig het liefst een donker Grijze

Kom op jullie heren hebben vast connectiesss......Help deze dame!

09-07-2012, 18:50


sorry de mijne heeft geen panorama dak...

09-07-2012, 19:11

Citaat door sloegie:
sorry de mijne heeft geen panorama dak...
beschrijf die van jou of heb je een foto ervan en meer info wie weet overtuig je me en neem ik die van jou over

09-07-2012, 20:01

Citaat door Perfect----Lady:
beschrijf die van jou of heb je een foto ervan en meer info wie weet overtuig je me en neem ik die van jou over
de mijne is zwart met licht getint glas zwart interieur stoelen ook zwart maar geen leer, audi nav systeem motor getuned............. maar mijn waggie is niet te koop....

09-07-2012, 20:09



Citaat door sloegie:
de mijne is zwart met licht getint glas zwart interieur stoelen ook zwart maar geen leer, audi nav systeem motor getuned............. maar mijn waggie is niet te koop....
Wat maak je me blij dan..................... help me zoeken naar zo eentje aub

09-07-2012, 20:44
Echt zo een topic van, kijk mij een mooie 'dure' auto zoeken..

09-07-2012, 20:52

Citaat door BIG_MO23:
Echt zo een topic van, kijk mij een mooie 'dure' auto zoeken..
als je niet wilt helpen hou je commentaar voor je. Bedankt

09-07-2012, 22:01

Citaat door Perfect----Lady:
Wat maak je me blij dan..................... help me zoeken naar zo eentje aub
kijk op deze site http://www.janvanveenautos.nl die heeft audi's in alle kleuren en maten.

09-07-2012, 22:23

Citaat door sloegie:
kijk op deze site http://www.janvanveenautos.nl die heeft audi's in alle kleuren en maten.
kijk aan jou heb ik wat THANKS

11-07-2012, 17:01
Ben bij Jan Veen geweest en dat is echt een oplichter. Ging voor een leon kijken en daar was veel mis mee zegt die heel droog ja ik moet ook gewoon geld verdienen als ik de auto niet aan jou verkoop dan wel aan iemand anders.

11-07-2012, 22:48

Citaat door Falastine:
Ben bij Jan Veen geweest en dat is echt een oplichter. Ging voor een leon kijken en daar was veel mis mee zegt die heel droog ja ik moet ook gewoon geld verdienen als ik de auto niet aan jou verkoop dan wel aan iemand anders.
Serieuss jeetje dat klinkt niet best, kan jij me ook helpen waar kan je het beste terecht?

12-07-2012, 12:09

Citaat door Falastine:
Ben bij Jan Veen geweest en dat is echt een oplichter. Ging voor een leon kijken en daar was veel mis mee zegt die heel droog ja ik moet ook gewoon geld verdienen als ik de auto niet aan jou verkoop dan wel aan iemand anders.
ik heb daar 2 auto's gekocht onder andere mijn huidige audi en allebei hebben ze nog nooit a77 gezegd alleen reguliere onderhoud......

12-07-2012, 12:18


zoek je een diesel of een benzine?

12-07-2012, 12:19
Wij hebben onze audi daar ook gekocht. We hebben alleen regulier onderhoud hoeven doen. Nooit problemen mee gehad.
Maar ja een de auto is toch een slechte investering. Wij hebben hem met 4000 euro verlies verkocht. Zo zijn ze gezakt in waarde.

12-07-2012, 16:23
en als jij goed kijkt is dat geen versie van het jaar 2003-2004

wil een er 1 van bouwjaar 2008 en hoger dat klopt wat jij zegt een dat is een sportback dat mag het overigens ook zijn wil niet perse een hatchback.