Bekijk volle/desktop versie : Wegen van Afellay en Barcelona scheiden



Pagina's : [1] 2

09-07-2012, 16:36
De wegen van Barcelona en Ibrahim Afellay scheiden reeds na anderhalf jaar. De Catalaanse club zal door het vertrek van Seydou Keita een serieus bod op Javi Martinez uitbrengen en moet spelers verkopen om met een fatsoenlijk bod op de proppen te komen. De verkoop van Afellay moet Barcelona twaalf miljoen euro opleveren en dat betekent een winst van negen miljoen euro. (Catalunya Radio)

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=168712

09-07-2012, 16:51


Huh?!!!

Maar dan kan hij niet meer bij Oranje zeggen dat hij bij Barcelona speelt.
Ook al is het maar 18 minuten het afgelopen seizoen.

09-07-2012, 17:58
Niet flauw doen, half oranje is geflopt bij real of barca
denk maar aan van bommel,van der vaart,sneijderen robben
die laatste is zelfs geflopt bij real en chelsea voor hij in duitsland is aangekakt
afellay kan tenminste zeggen dat ie geblesseerd was

09-07-2012, 18:21

Citaat door brownie74:
Niet flauw doen, half oranje is geflopt bij real of barca
denk maar aan van bommel,van der vaart,sneijderen robben
die laatste is zelfs geflopt bij real en chelsea voor hij in duitsland is aangekakt
afellay kan tenminste zeggen dat ie geblesseerd was
Anders was het zeker een basisspeler geweest zeker

09-07-2012, 18:27


Sneijder geflopt?
Volgens mij had ie gewoon een basisplaats hoor, dus weet niet wat jij nou weer lult.
Affelay wist ook dat dit ging gebeuren.

10-07-2012, 09:51

Citaat door casaoui01:
Huh?!!!

Maar dan kan hij niet meer bij Oranje zeggen dat hij bij Barcelona speelt.
Ook al is het maar 18 minuten het afgelopen seizoen.






hij voegt niets toe aan het team. Dit verbaasd me ook niet

10-07-2012, 11:06
Hij kan een grote worden bij Barca...maar zie maar eens een kans te krijgen daarzo

10-07-2012, 12:45
Affelay heeft niet genoeg kwaliteiten voor zo'n club. Zelfs de clubs die een niveau lager zitten zoals Inter, AC Milaan, Manchester U en City, etc zijn te hoog gegrepen. Als ik hem was zou ik naar Tottenham of Arsenal.

10-07-2012, 12:46

Citaat door Indimaj:
Hij kan een grote worden bij Barca...maar zie maar eens een kans te krijgen daarzo
Kreeg daar genoeg kansen hoor. En een kans krijgen bij Barca is niet zo lastig als je eenmaal in de selectie zit. Zie: Cuenca, Thiago, Busquets etc.

10-07-2012, 13:34

Citaat door amstermoro:
Affelay heeft niet genoeg kwaliteiten voor zo'n club. Zelfs de clubs die een niveau lager zitten zoals Inter, AC Milaan, Manchester U en City, etc zijn te hoog gegrepen. Als ik hem was zou ik naar Tottenham of Arsenal.
dat is gelul.. bij liverpool wilden ze hem heel graag als basisspeler dus niet teveel lullen

10-07-2012, 13:35

Citaat door Skietzo_V5:
Sneijder geflopt?
Volgens mij had ie gewoon een basisplaats hoor, dus weet niet wat jij nou weer lult.
Affelay wist ook dat dit ging gebeuren.
uhh sneijder is samen met die 2 andere hollanders weggestuurd dus wat lul jij nou weer

10-07-2012, 17:42
Check iedereen wijs doen.

Feit blijft nog altijd dat zij profvoetballers zijn en jullie hier achter marokko.nl zitten.

10-07-2012, 18:59



Citaat door champ010:
uhh sneijder is samen met die 2 andere hollanders weggestuurd dus wat lul jij nou weer
Sneijder moest weg omdat ze Kaka hadden gehaald voor 65mil
Dus niet lullen dat ie geflopt is en wat heeft kaka gebracht in zijn plaatst?

11-07-2012, 01:57
Affelay heeft niet veel gespeeld, maar op de momenten dat hij wel op het veld was, liet hij zichzelf wel zien. Voor dat alleen, tussen al die voetballegendes, vind ik knap. Daarnaast zijn er niet veel voetballers die kunnen zeggen dat ze een contract hebben gehad bij fc Barcelona. Al heeft hij niet veel gespeeld.

11-07-2012, 01:58

Citaat door xhafidax:
Affelay heeft niet veel gespeeld, maar op de momenten dat hij wel op het veld was, liet hij zichzelf wel zien. Voor dat alleen, tussen al die voetballegendes, vind ik knap. Daarnaast zijn er niet veel voetballers die kunnen zeggen dat ze een contract hebben gehad bij fc Barcelona. Al heeft hij niet veel gespeeld.
Dafuq voor bullshit praat jij.

Pagina's : [1] 2