Bekijk volle/desktop versie : Sigaretten zijn zoooooo 2009, die Marokkaans meiden van tegenwoordig roken



Pagina's : [1] 2

09-07-2012, 15:17
Cubaanse sigaren en plakken hasj, en af en toe een dikke staaf zwenna om de scherpe randjes er af te halen.

Gaan jullie heir nog topics droppen van: ja ik zag vandaag ene marokkaanse meid met een sigaret.

beetje versleten cabaretslet popt die sigaren mattie!

09-07-2012, 15:19




kom je daar nu pas achter

09-07-2012, 15:20
Roken is gezond.

09-07-2012, 15:25
Zieieieied zuigen aan de cubanas haha, heb ze haar hele hand voo rnodig om dat ding vast te houden, lijkt wel alsof ze een stijve lu.l in haar mond duwt joh

09-07-2012, 15:52


Onze vrouwen zn afval man

ze zn de nr 1 stoepslutjes, iedereen balt, ze ze denken een lieven als kim kardashian te kunnen leiden, met een neger aan hun zij, een abortus kind in het verleden, en hasj en wodka in hun handen.

laat ze genieten tot ze het graf in gaan, dan zullen ze huilen janken op zo manier dat de hele aarde het zal horen..

ze kunnen genieten, kijken hoelang ze dat volhouden en of het hun ver zal brengen, over tijdje zn ze allemaal 50. dan pas gaan ze nadenken..maar dan is het telaat !

09-07-2012, 15:54

Citaat door Adamtjuh:
Onze vrouwen zn afval man

ze zn de nr 1 stoepslutjes, iedereen balt, ze ze denken een lieven als kim kardashian te kunnen leiden, met een neger aan hun zij, een abortus kind in het verleden, en hasj en wodka in hun handen.

laat ze genieten tot ze het graf in gaan, dan zullen ze huilen janken op zo manier dat de hele aarde het zal horen..

ze kunnen genieten, kijken hoelang ze dat volhouden en of het hun ver zal brengen, over tijdje zn ze allemaal 50. dan pas gaan ze nadenken..maar dan is het telaat !

09-07-2012, 15:57
marokkaanse mannen zijn achterlijk

09-07-2012, 15:57
Geloof mij ik heb de hoop opgegeven, in mn omgeving alles en iedereen loopt met mocro wijven te spelen, vroeger 10 jaar terug. Niemand sprak onze vrouwen aan, ze wisten die broer hakt ze in stukken en ze dachten van oeh die meiden willen alleen mocro.

Nu hebben ze de nlse meisjes vervangen, en gebruikt iedereen naast zn eigen afkomst een marokkaans meisje als speeltje ernaast gewoon zina roepen, zeggen dat je van er houdt en natuurlijk wat geld op zak hebben en ze doen alles

Trust me, de discotheken zitten nu vol, met dronken, in mini lopende maghrebia die denken soort latina leven te leiden.

Latina leven met swagg neger mannen, dure drank, en lekker feesten.

Soms vraag ik Allah swt deze volk te vernietigen, mn hart huilt als ik zie wat er gaande is tegenwoordig. Dan doel ik ook op onze mannen.

09-07-2012, 16:01
veel van zowel de mannen als de vrouwen zijn naar de klote

09-07-2012, 16:03
Leef en laat leven. Bemoei julliie niet zo met marokkaanse meiden. Als ik elke nacht wil feesten met een neger aan mn zij en een fles wodka in mn handen is dat mijn keuze geweest en heeft verder niemand daar wat mee te maken bij wijze van. Veel marokkaanse mannen kunnen het gewoon niet hebben dat veel marokkaanse vrouwen zich niet als troep laten behandelen en zich van alles laten opleggen maar met een lieve (Meestal andere afkomst) mannen gaan. Ja geef ze maar eens ongelijk?? Was vorige week op een bruiloft van mn vriendin met een indonesische man. Damn wat heeft zij het getroffen, echt een superlieve leuke man tbarkellah. Zullen vast ook wel leuke marokkaanse mannen nog zijn, maar de jaloezie bemoeizuchtige houding en dominantie verpest jullie. Echt jammer..

09-07-2012, 16:22
Klopt helemaal. Je hebt echt veel mensenkennis.

09-07-2012, 16:46
Wat is er mis met af en toe een assie op z'n tijd?

09-07-2012, 16:47



Citaat door makelovenowar:
Leef en laat leven. Bemoei julliie niet zo met marokkaanse meiden. Als ik elke nacht wil feesten met een neger aan mn zij en een fles wodka in mn handen is dat mijn keuze geweest en heeft verder niemand daar wat mee te maken bij wijze van. Veel marokkaanse mannen kunnen het gewoon niet hebben dat veel marokkaanse vrouwen zich niet als troep laten behandelen en zich van alles laten opleggen maar met een lieve (Meestal andere afkomst) mannen gaan. Ja geef ze maar eens ongelijk?? Was vorige week op een bruiloft van mn vriendin met een indonesische man. Damn wat heeft zij het getroffen, echt een superlieve leuke man tbarkellah. Zullen vast ook wel leuke marokkaanse mannen nog zijn, maar de jaloezie bemoeizuchtige houding en dominantie verpest jullie. Echt jammer..
Ik zie ze ook steeds vaker trouwen met andere nationaliteiten . Iranezen, Turken, Nederlanders..

09-07-2012, 16:48
Geen punt. Laat ze lekker toch roken. Gezellie.

09-07-2012, 16:52
Roken vrouwen nu ook sigaar? Hè bah.

Pagina's : [1] 2