Bekijk volle/desktop versie : Dames, ben echt booos!!! Moet even me hart luchten..



Pagina's : [1] 2 3

09-07-2012, 01:39
Ik ben net om kwart voor 1 was ik klaar met werken. Ik ben om 5 uur begonnen. Maar nadat ik klaar was
was ik me vergeten uit te klokken. En ik een collega zijn weer naar binnen gegaan. Om ons uit te klokken.
We waren de enige 2 die er nog waren. Toen we ons wilden uitklokken. Zagen we dat mijn baas in het systeem zat
en onze uren aan het veranderen was. Omdat de personeelskosten te hoog zijn van deze week. En als de kosten lager zijn
dan 2000 euro krijgt zij lekker een bonus. Nou was het van deze week veel hoger. Dit omdat er veel mensen hadden gewerkt
die wat ouder waren. Wat was zij lekker aan het doen. Zij was bij iedereen de uren aan het veranderen. Bij mij heeft ze me tot tien gezet
en niet alleen deze dag ook de andere dagen. Totdat ze onder die 2000 zit. Nou heb ik dit allemaal met mijn eigen ogen gezien. En kan hier
zo boos om worden!! Gewoon om het feit dat ze alleen aan haar zelf denkt. Ik werk daar niet gratis godverdomme.

09-07-2012, 01:44


heb je daar ook wat van gezegd?

09-07-2012, 01:48
Dus je hebt al die extra uren uit je naad gewerkt voor haar gratis en al?? Wat kom je hier je boze hart uiten? Je moest haar daar bespringen en politie bellen gek!! Zulke Bitches lust ik met zout en
Al!! Haaaaafieeek 3ebret 3liek!! Ze gaat nu met jouw salaris eRvan door!!

09-07-2012, 02:07

Citaat door Tabdarstx:
heb je daar ook wat van gezegd?


Nee heb daar nog niks over gezegt... Wil haar daar morgen op aanspreken..


Citaat door Msemna:
Dus je hebt al die extra uren uit je naad gewerkt voor haar gratis en al?? Wat kom je hier je boze hart uiten? Je moest haar daar bespringen en politie bellen gek!! Zulke Bitches lust ik met zout en
Al!! Haaaaafieeek 3ebret 3liek!! Ze gaat nu met jouw salaris eRvan door!!
Jaa heb daar denk ik zoveeeeeel uren gratis gewerkt. Want zag ook dat ze uren aan het veranderen was van vorige week.. Wil haar echt goed terug pakken alleen weet ik niet hoe. Ik kan haar daar wel op aanspreken maar ik weet dat ze met een slap smoes komt. Kan ik haar nergens aanklagen.. Want ze fraudeert met uren.. Jaa wollah echt een fucking bitch is ze.. Zij krijgt lekker haar bonus en wij werken daar voor niks..

09-07-2012, 02:10


Wat ben jij toch fucking dom!
Had haar meteen daarop aangesproken dan was ze meteen heterdaad erop betrapt
dan als je haar een andere x op aanspreekt zal ze het glashard ontkennen!
Pff en als ik jou was zou ik er werk van maken

09-07-2012, 02:10
Jij bent ook naïef dat je niet gelijk er wat van zei!! Kon je gelijk je ogen in haar scherm
Uitpuilen en je uren veranderen , en haar gelijk bedreigen dat je haar door hebt!! Was ik het maar, had ze gezien wat ontslag betekent! Ze fraudeert die Bitch!!

09-07-2012, 02:12
[QUOTE=Leila_;107904297]Ik ben net om kwart voor 1 was ik klaar met werken. Ik ben om 5 uur begonnen. Maar nadat ik klaar was
was ik me vergeten uit te klokken. En ik een collega zijn weer naar binnen gegaan. Om ons uit te klokken.
We waren de enige 2 die er nog waren. Toen we ons wilden uitklokken. Zagen we dat mijn baas in het systeem zat
en onze uren aan het veranderen was. Omdat de personeelskosten te hoog zijn van deze week. En als de kosten lager zijn
dan 2000 euro krijgt zij lekker een bonus. Nou was het van deze week veel hoger. Dit omdat er veel mensen hadden gewerkt
die wat ouder waren. Wat was zij lekker aan het doen. Zij was bij iedereen de uren aan het veranderen. Bij mij heeft ze me tot tien gezet
en niet alleen deze dag ook de andere dagen. Totdat ze onder die 2000 zit. Nou heb ik dit allemaal met mijn eigen ogen gezien. En kan hier
zo boos om worden!! Gewoon om het feit dat ze alleen aan haar zelf denkt. Ik werk daar niet gratis godverdomme.[/QUOTE]

vloeken niet nodig,

Bel morgenochtend meteen haar hogere!

09-07-2012, 02:14

Citaat door Msemna:
Dus je hebt al die extra uren uit je naad gewerkt voor haar gratis en al?? Wat kom je hier je boze hart uiten? Je moest haar daar bespringen en politie bellen gek!! Zulke Bitches lust ik met zout en
Al!! Haaaaafieeek 3ebret 3liek!! Ze gaat nu met jouw salaris eRvan door!!
Helemaal met je eens, dit is gewoon diefstal

09-07-2012, 02:27

Citaat door Msemna:
Jij bent ook naïef dat je niet gelijk er wat van zei!! Kon je gelijk je ogen in haar scherm
Uitpuilen en je uren veranderen , en haar gelijk bedreigen dat je haar door hebt!! Was ik het maar, had ze gezien wat ontslag betekent! Ze fraudeert die Bitch!!


Je wilt niet weten hoe ik achter die computerscherm stond.. Wie weet hoevaak ze het heeft gedaan... Hoeveel uren ze wel heeft verwijdert.. Ja klopt ze fraudeert.. Alleen wat kan ik nu gaan doen? ik weet dat het dom is dat ikhet niet meteen wat van heb gezegt. En wil morgen naar de grote baas zeg maar bellen. En als ze alle twee ontkennen dan neem ik per direct ontslag.


Citaat door Roos-je23:
Helemaal met je eens, dit is gewoon diefstal


Kan ik haar daar voor aangeven bij de politie?


Citaat door Tabdarstx:
Wat ben jij toch fucking dom!
Had haar meteen daarop aangesproken dan was ze meteen heterdaad erop betrapt
dan als je haar een andere x op aanspreekt zal ze het glashard ontkennen!
Pff en als ik jou was zou ik er werk van maken


Jaa ik weet het, heb ik helaas niet gedaan.. En nee ze kan het niet ontkennen ik kan de uren weer terug zien..
Maar wat kan ik doen nu? Moet ik haar aangeven? Moet ik er een advocaat bij halen? HOe sta ik hiervoor.??

09-07-2012, 02:31

Citaat door Leila_:
Je wilt niet weten hoe ik achter die computerscherm stond.. Wie weet hoevaak ze het heeft gedaan... Hoeveel uren ze wel heeft verwijdert.. Ja klopt ze fraudeert.. Alleen wat kan ik nu gaan doen? ik weet dat het dom is dat ikhet niet meteen wat van heb gezegt. En wil morgen naar de grote baas zeg maar bellen. En als ze alle twee ontkennen dan neem ik per direct ontslag.

Weet niet zeker,
Kan ik haar daar voor aangeven bij de politie?



Jaa ik weet het, heb ik helaas niet gedaan.. En nee ze kan het niet ontkennen ik kan de uren weer terug zien..
Maar wat kan ik doen nu? Moet ik haar aangeven? Moet ik er een advocaat bij halen? HOe sta ik hiervoor.??
Ik weet niet zeker, maar ik ken een meid die ook jaren door werkgever salaris te weinig is uitbetaald, met advocaat en een zaak heeft ze laten uitzoeken en geld terug.
Is er nog een hogere bovenop jouw leidinggevende?

09-07-2012, 02:32

Citaat door Leila_:
Je wilt niet weten hoe ik achter die computerscherm stond.. Wie weet hoevaak ze het heeft gedaan... Hoeveel uren ze wel heeft verwijdert.. Ja klopt ze fraudeert.. Alleen wat kan ik nu gaan doen? ik weet dat het dom is dat ikhet niet meteen wat van heb gezegt. En wil morgen naar de grote baas zeg maar bellen. En als ze alle twee ontkennen dan neem ik per direct ontslag.

Kan ik haar daar voor aangeven bij de politie?



Jaa ik weet het, heb ik helaas niet gedaan.. En nee ze kan het niet ontkennen ik kan de uren weer terug zien..
Maar wat kan ik doen nu? Moet ik haar aangeven? Moet ik er een advocaat bij halen? HOe sta ik hiervoor.??
NIks ontslag meid, eerst achter je geld aan hoor

09-07-2012, 02:34
waar werk je!?

09-07-2012, 02:37


Leila, je klokt toch uit? Vervolgens veranderd zij het systematisch toch? Je kan je hoge baas bellen en een complot aangaan om haar in de val te krijgen snapje? Je moet vooRal geen ontslag nemen als je je werk leuk vindt! Zij is hier diegene die weg geschopt moet worden! Bel je baas verzamel getuigen en je uitklok pasjes !!Vervolgens dreig je met advocaten en rechtbanken bij je hoge baas als zij of hij hier geen werk van maakt!! Maak die kaaskoppen bang daar trillen ze van!!

09-07-2012, 02:39

Citaat door Leila_:
Je wilt niet weten hoe ik achter die computerscherm stond.. Wie weet hoevaak ze het heeft gedaan... Hoeveel uren ze wel heeft verwijdert.. Ja klopt ze fraudeert.. Alleen wat kan ik nu gaan doen? ik weet dat het dom is dat ikhet niet meteen wat van heb gezegt. En wil morgen naar de grote baas zeg maar bellen. En als ze alle twee ontkennen dan neem ik per direct ontslag.



Kan ik haar daar voor aangeven bij de politie?



Jaa ik weet het, heb ik helaas niet gedaan.. En nee ze kan het niet ontkennen ik kan de uren weer terug zien..
Maar wat kan ik doen nu? Moet ik haar aangeven? Moet ik er een advocaat bij halen? HOe sta ik hiervoor.??
Ik denk dat je haar het beste wel kunt aangeven ja, maar hoe wil je dat dan gaan aanpakken?
Maar als je de uren terug kan zien komt het denk ik helemaal goed, dan heb je gewoon bewijs dat die bitch fraude pleegt en kun je haar het beste aanklagen ja.

09-07-2012, 02:43

Citaat door Roos-je23:
Ik weet niet zeker, maar ik ken een meid die ook jaren door werkgever salaris te weinig is uitbetaald, met advocaat en een zaak heeft ze laten uitzoeken en geld terug.
Is er nog een hogere bovenop jouw leidinggevende?
Ik ben daar leidinggevend en zij is manager en boven haar de eigenaar zelf zegmaar. Alleen ik wil morgen
eerst even alle bewijzen gaan verzamelen. Want als je klaar bent. Dan moet je zeg maar de dagcijfers van heel de week. HOeveel kosten je hebt uitgegeven gaan berekenen. En die heb ik allemaal berekent. En ook opgestuurd naar haar. En toen zag ze dat het hoge kosten waren en heeft het verandert. Weet ook welke mensen ze eerder heeft uitgeklokt. Dus wil daar morgen even naar toe alle bewijzen verzamelen. Want straks gaat ze het weer terug veranderen. Je weet maar nooit.. Alleen als dat meisje haar geld er mee terug heeft gekregen dan ga ik dat ook doen. Ook al is het maar 10 euro bij wijze van spreke. Ze steelt,, om zo haar bonus binnen te krijgen en kan daar onwijs boos om worden.

Pagina's : [1] 2 3