Bekijk volle/desktop versie : Schoonmoeders



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9

08-12-2004, 12:53

Citaat door mouhamia:
Salam getrouwde dames,

Wie heeft problemen met haar schoonmoeder en wie mag haar heel graag?
Wat zijn de meeste problemen waar jullie tegenaan lopen. Hoe denken jullie mannen er over... graag jullie meningen hierover.. veel liefs


Wa Laikoum Salam,

Mouhamia
.

08-12-2004, 13:21


Mijn schoonmoeder is Alhamdoelilah een hele aardige en lieve vrouw.. Nu hopen dat het zo blijft als ik en mijn mannetje echt getrouwd zijn (feest hebben gegeven).. Maar ik heb nu Alhamdoelilah niks te klagen..


.:UcA:.

08-12-2004, 14:06

Citaat door Majidah:
Salaam alaikoem, ik heb een hele lieve schoonmoeder, no problems alhamdoulilah....het enige wat me een beetje irriteert is haar overdreven bezorgdheid tegenover mijn man...soms denk ik echt, dat ie een beetje verwend word.....zit jij straks met de gebakken peren snappie!
Tussen mij en me schoonmoeder gaat het uitstekend, kan geen betere wensen, Hamdoulillah.

08-12-2004, 15:38
ik heb ook een lieve schoonmoeder hamdoelilah..

09-12-2004, 15:05


Ik zweer, met mijn hand op mijn hart, dat mijn schoonmoeder 1 van de liefste vrouwen op aarde is. Altijd staat ze voor mij klaar. Echt altijd!
Heb het echt getroffen.

09-12-2004, 15:10
mijn schoonmoeder is ook een aardige vrouw Alhemdoelilah

09-12-2004, 16:05
Same here. Ze is een mashAllah goede vrouw alhamdoulilah.

09-12-2004, 16:36
Mijn schoonmoeder is ook een hele lieve vrouw Alhamdoelilah!!

10-12-2004, 15:13
Nou dames heel leuk voor jullie en ik hoop dat het insahallah zo blijft.
Maar ik heb echt ik meen het vanuit de grond van mijn hart een perfecte man
hij gaat niet uit of met vrienden drinkt niet. Is nergens elhamdoelilah aan verslaafd.
Van zijn werk komt hij rechtstreeks naar huis. Maar mijn schoonmoeder is een tiran.
Ik zal het haar nooit vergeven. Ze is zo gemeen en achterbaks. Ze verdraait de boel en
roddelt over mij. Mij man zegt altijd tegen mij dat ik er niets van aan moet trekken.
Maar ja het begint me nu te veel te irriteren. Voorheen was ik heel erg naief en ging toch
naar haar toe na alles wat ze deed. Maar vanaf de begin van de ramadan heb ik definitief afscheid genomen. Ik wil haar absoluut niet meer zien. Haar zoon kan ik haar niet ontnemen want hij ontneemt mijn ouders mij ook niet. Hij gaat zelf 1keer p/week langs met mijn jongste zoontje. Maar omdat ik ook niet meer ga is hij tegenover zijn moeder heel kort en krachtig geworden. En dat neemt zij mij natuurlijk kwalijk. In het begin was het heel moeilijk voor hem, maar ik heb hem een keus laten maken. Ik was bereid om weg te gaan zo'n leven met
zijn moeder en haar dochters was ik beu. Hij ziet dat zijn moeder ons uit elkaar probeert te drijven en ik heb zoveel sbar gehad. Maar hoe hij ook zegt als is ze aan het tippelen op een tippelzone het is mijn Moeder. Zij vindt dat ik haar zoon aan het opsteken ben en ik werk niet omdat ik twee jonge zoontjes heb van 1 en 2 1/2. Dus krijg ik altijd de pin pasje
van mijn man om kleding te halen en alle overige. Maar zij vindt dat niet kunnen zij zegt dat ik met het geld van haar zoon aan het klooien ben. Maar er zijn teveel dingen om op te noemen. Ik spreek uit ervaring ze heeft mij geestelijk pijn gedaan.
Omdat ze weet dat haar zoon heel goed verdiend, wil zij ook een bijdrage.
Daar trapt hij niet meer in. Hij vindt ze kinderen en zijn vrouw nu belangerijker.
Meiden ik wens jullie heel veel succes ik heb het ook niet zo gewild maar ja god ziet alles.
God zal haar wel laten boeten voor haar daden.
In het begin durfde ik nooit aan mijn man te zeggen dat ik zijn moeder haatte maar nu floep ik het eruit.

10-12-2004, 15:22
Hoi Dames,

Dit was wel een te lange stuk.
Ik moest mijn ei even kwijt vandaar.
Maar ik hoop dat niemand zoiets overkomt.
Als ik op bezoek ging naar mijn ouders die wonen in Winschoten.
Wou ze soms mee ik zo naief nam haar ook mee.
Maar zij gaat dan alleen mee om mijn zussen en zusjes te bewonderen en
achteraf roddelen . Ik walg van haar.

10-12-2004, 15:31
Goed komen daar denk ik niet aan.
En wil het ook niet al draait zij weer bij.
Daar is ze dan jammer genoeg wel heel laat mee.
Ik heb definitief afscheid genomen.
Ben zelf ook niet in elaid geweest en ook niet gebeld.

10-12-2004, 15:34

Citaat door nizaaaaare:
Nou dames heel leuk voor jullie en ik hoop dat het insahallah zo blijft.
Maar ik heb echt ik meen het vanuit de grond van mijn hart een perfecte man
hij gaat niet uit of met vrienden drinkt niet. Is nergens elhamdoelilah aan verslaafd.
Van zijn werk komt hij rechtstreeks naar huis. Maar mijn schoonmoeder is een tiran.
Ik zal het haar nooit vergeven. Ze is zo gemeen en achterbaks. Ze verdraait de boel en
roddelt over mij. Mij man zegt altijd tegen mij dat ik er niets van aan moet trekken.
Maar ja het begint me nu te veel te irriteren. Voorheen was ik heel erg naief en ging toch
naar haar toe na alles wat ze deed. Maar vanaf de begin van de ramadan heb ik definitief afscheid genomen. Ik wil haar absoluut niet meer zien. Haar zoon kan ik haar niet ontnemen want hij ontneemt mijn ouders mij ook niet. Hij gaat zelf 1keer p/week langs met mijn jongste zoontje. Maar omdat ik ook niet meer ga is hij tegenover zijn moeder heel kort en krachtig geworden. En dat neemt zij mij natuurlijk kwalijk. In het begin was het heel moeilijk voor hem, maar ik heb hem een keus laten maken. Ik was bereid om weg te gaan zo'n leven met
zijn moeder en haar dochters was ik beu. Hij ziet dat zijn moeder ons uit elkaar probeert te drijven en ik heb zoveel sbar gehad. Maar hoe hij ook zegt als is ze aan het tippelen op een tippelzone het is mijn Moeder. Zij vindt dat ik haar zoon aan het opsteken ben en ik werk niet omdat ik twee jonge zoontjes heb van 1 en 2 1/2. Dus krijg ik altijd de pin pasje
van mijn man om kleding te halen en alle overige. Maar zij vindt dat niet kunnen zij zegt dat ik met het geld van haar zoon aan het klooien ben. Maar er zijn teveel dingen om op te noemen. Ik spreek uit ervaring ze heeft mij geestelijk pijn gedaan.
Omdat ze weet dat haar zoon heel goed verdiend, wil zij ook een bijdrage.
Daar trapt hij niet meer in. Hij vindt ze kinderen en zijn vrouw nu belangerijker.
Meiden ik wens jullie heel veel succes ik heb het ook niet zo gewild maar ja god ziet alles.
God zal haar wel laten boeten voor haar daden.
In het begin durfde ik nooit aan mijn man te zeggen dat ik zijn moeder haatte maar nu floep ik het eruit.
Meid, ik vind het vreselijk voor je.

Tot nu toe heb ik wel een lieve schoonmoeder.

10-12-2004, 15:51


Miss maghrebia,

Ik weet niet of mijn kinderen haar later wel willen
zijn. Want mijn zoontje van 2 en een half wil nooit gaan.
Als zijn vader zegt van ga je mee zegt hij nee oma doet niet
lief. Dat doet mijn man pijn. Maar kleine kinderen voelen het ook als
zij niet gewenst zijn. Ik zal mijn kinderen insahallah heel anders opvoeden
en wil niet dat ze iets met haar te maken hebben. Tenzij ze veranderd.

10-12-2004, 16:01
Heel erg allemaal.Ik mag niet klagen,absoluut niet.

Mijn schoonmoeder maakt zich meer zorgen om mij dan om haar bloedeigen zoon, .

10-12-2004, 21:19
mij schoonmoeder is een hele lieve vrouw ze woont in marokko ze belt altijd om te vragen hoe het gaat en als ik op vakantie daar ben behandelt ze me als een prinses .ik hebt het echt getroffen met haar en met mijn schoonzusjes .ik hoop dat het zo blijft

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9