Bekijk volle/desktop versie : Dit boek ga ik binnenkort weer lezen.



08-07-2012, 13:29
De moeder van David S van Yvonne Keuls.
Ik heb dit boek gelezen toen ik 14 was. Wil het nog een keer lezen. Ik weet nog dat ik het toen een heel goed en spannend boek vond.

08-07-2012, 13:30


Waar gaat het over?

Ik vind boeken lezen ook erg leuk.

08-07-2012, 13:33
Ik wil ook boeken van vroeger herlezen.
Bijv. 'Nooit meer slapen' van W.F. Hermans
Supergoede literatuur.

08-07-2012, 13:33

Citaat door nikita87:
Waar gaat het over?

Ik vind boeken lezen ook erg leuk.
het gaat over de moeder van david S






































08-07-2012, 13:35



Citaat door judeskka:
het gaat over de moeder van david S





































Dankjewel lief, maar ik vroeg niet om de titel. Ik vroeg om een korte samenvatting van een paar regels. Dat het daarover gaat, zegt de titel idd al, maar ik was meer benieuwd naar wat het boek zo spannend maakt

08-07-2012, 13:36

Citaat door judeskka:
het gaat over de moeder van david S





































Waarom moet ik hier om lachen?
.

08-07-2012, 13:36

Citaat door nikita87:
Waar gaat het over?

Ik vind boeken lezen ook erg leuk.
Waargebeurd verhaal over een jongen die aan de drugs verslaafd is.
Ik vind lezen ook erg leuk.

08-07-2012, 13:38

Citaat door gwoonkraal:
Waargebeurd verhaal over een jongen die aan de drugs verslaafd is.
Ik vind lezen ook erg leuk.
Oke, bedankt voor je uitleg. Wie weet lees ik het ook een keer. Waargebeurde verhalen zijn stukken leuker als de anderen.

08-07-2012, 13:41

Citaat door nikita87:
Dankjewel lief, maar ik vroeg niet om de titel. Ik vroeg om een korte samenvatting van een paar regels. Dat het daarover gaat, zegt de titel idd al, maar ik was meer benieuwd naar wat het boek zo spannend maakt
ik weet het.....ik wilde je even laten lachen

08-07-2012, 13:44
Bedankt voor de moeite lieve schat

Wat ik in ieder geval qua boeken kan aanraden is die van nicci french, twee engelse (britse) echtparen. Schrijven echt hele spannende boeken, thrillers. Wel dikke boeken, maar vanwege de spanning heb je ze echt zoo uit

08-07-2012, 13:52

Citaat door nikita87:
Oke, bedankt voor je uitleg. Wie weet lees ik het ook een keer. Waargebeurde verhalen zijn stukken leuker als de anderen.
VInd ik ook. Ik lees alleen maar waargebeurde verhalen.

08-07-2012, 18:11
Sommige boeken zijn het gewoon waard om nog een keer te lezen. Vooral als het verhaal je jaren later nog steeds is bijgebleven.

08-07-2012, 18:19



Citaat door raniia_:
Sommige boeken zijn het gewoon waard om nog een keer te lezen. Vooral als het verhaal je jaren later nog steeds is bijgebleven.
En weer sommige wil je niet eens meer herinneren. Kan me het boek ''het gouden ei'' van de middelbare school nog herinneren. Brr...krijg nog steeds kippenvel van dat boek, ging het verhaal maar uit mijn hoofd.

08-07-2012, 18:27

Citaat door nikita87:
En weer sommige wil je niet eens meer herinneren. Kan me het boek ''het gouden ei'' van de middelbare school nog herinneren. Brr...krijg nog steeds kippenvel van dat boek, ging het verhaal maar uit mijn hoofd.
Hahaha, ja erg hè? Bij benzinepompen denk ik er vaak aan, dan loop ik snel terug naar de rest.

En zo ken ik er nog veel meer die ik mij niet wil herinneren, ookal was het verhaal zo slecht, ik kon het niet maken om halverwege te stoppen.

08-07-2012, 18:29

Citaat door raniia_:
Hahaha, ja erg hè? Bij benzinepompen denk ik er vaak aan, dan loop ik snel terug naar de rest.

En zo ken ik er nog veel meer die ik mij niet wil herinneren, ookal was het verhaal zo slecht, ik kon het niet maken om halverwege te stoppen.
hahahaha, ja precies, als iemand al in je buurt komt daar, erg joh.

Klopt, we zijn te nieuwsgierig om halverwege te stoppen en achteraf denken we ''had ik toch maar niet, dit gaat er echt niet uit meer ''