Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Heb jij de Maquillage Magnifique Facebook-page al geliked?



07-07-2012, 22:38
Lieve dames van M&UV,

Mijn Facebookpagina wordt dagelijks geupdate met beautyposts van mijn blog Maquillage Magnifique. Ik plaats voornamelijk artikelen over make-up producten, zowel betaalbare als luxe merken. Maar ook artikelen over fashion & lifestyle. Heb jij mijn page nog niet geliked? Doe het dan nu!

Bij de 1000 likes wil ik Insha'Allah een goodiebag verloten met make-up en verzorgingsproducten.

See you on my Facebook-page!

http://www.facebook.com/maquillagemagnifique

XOXO, Maquillage Magnifique

07-07-2012, 23:26


Vertel mij wat voor soort producten je in de goodiebag terug zou willen zien?

10-07-2012, 02:56
Uppies! 775 likes, het gaat de goede kant op!

13-07-2012, 07:01
wat is het budget van zo'n goodiebag? Mooi trouwens jouw werk. ziet er goed uit

13-07-2012, 12:11



Citaat door mirjam87:
wat is het budget van zo'n goodiebag? Mooi trouwens jouw werk. ziet er goed uit
Rond de € 50,-.

Dank je wel voor je complimenten! X

13-07-2012, 19:51
Ik wil bijna mac producten zeggen, maar dat gaat zeker jou budget te boven. Love mac

Vind je make-up looks prachtig, keep up the good work!

13-07-2012, 20:28

Citaat door Miss-Tangoceima:
Ik wil bijna mac producten zeggen, maar dat gaat zeker jou budget te boven. Love mac

Vind je make-up looks prachtig, keep up the good work!
Ik kan je wel verassen met een MAC product, niets is te gek.

13-07-2012, 20:44

Citaat door MaquillageM.:
Ik kan je wel verassen met een MAC product, niets is te gek.
Je bent bijna in de buurt van de 1000 likes, so ben benieuwd

13-07-2012, 21:18

Citaat door Miss-Tangoceima:
Je bent bijna in de buurt van de 1000 likes, so ben benieuwd
Help me door de link http://www.facebook.com/maquillagemagnifique op je eigen tijdlijn te delen en je vrienden vragen te liken!

13-07-2012, 23:29

Citaat door MaquillageM.:
Help me door de link http://www.facebook.com/maquillagemagnifique op je eigen tijdlijn te delen en je vrienden vragen te liken!
Zal ik doen meid

13-08-2012, 23:18
Hey wil je even zeggen dat je een leuke blog hebt! Alleen maar goede make up!

Ik ga morgen ook langs de MAC, denk dat ik die super liquid eyeliner haal, en een lichtere tint van concealer, en rode lipstick! Ben aan het twijfelen of hun mascara ook wel goed is?
Zal je zo like-en op FB!
Succes!

13-08-2012, 23:28

Citaat door Nouwara.:
Hey wil je even zeggen dat je een leuke blog hebt! Alleen maar goede make up!

Ik ga morgen ook langs de MAC, denk dat ik die super liquid eyeliner haal, en een lichtere tint van concealer, en rode lipstick! Ben aan het twijfelen of hun mascara ook wel goed is?
Zal je zo like-en op FB!
Succes!
Dank je wel meid!

Russian Red of Red moet je halen, als je een mooie rode lipstick wilt. Mascara van MAC heb ik nog nooit geprobeerd, wel raad ik je Lancome Hypnose aan, een topper!


13-08-2012, 23:30



Citaat door MaquillageM.:
Dank je wel meid!

Russian Red of Red moet je halen, als je een mooie rode lipstick wilt. Mascara van MAC heb ik nog nooit geprobeerd, wel raad ik je Lamcome Hypnose aan, een topper!

Ok super! Dankje! Trouwens die eyeliner kan je die ook voor onder je oog gebruiken? OF beter potlood?

14-08-2012, 01:58

Citaat door Nouwara.:
Ok super! Dankje! Trouwens die eyeliner kan je die ook voor onder je oog gebruiken? OF beter potlood?
Ook voor onder je ogen. Hij droogt snel op!