Bekijk volle/desktop versie : Gluurder (58) in zwembad



Pagina's : [1] 2

07-07-2012, 16:12
RAAMSDONKSVEER - Een 58-jarige man uit Raamsdonksveer is aangehouden nadat hij betrapt werd toen hij op handen en knieën in een kleedhokje van het zwembad aan het gluren was.

De agenten werden vrijdagmiddag gealarmeerd door een medewerker die had gezien dat de man in de dameskleedruimte aan het gluren was geweest. Hij zat op handen en knieën in het kleedhokje en keek onderlangs in het hokje ernaast waar een jong meisje zich aan het omkleden was.

De politie heeft de man aangehouden omdat hij zich niet kon legitimeren. De man heeft een ontzegging gekregen voor het zwembad aan de Kerklaan in Raamsdonksveer.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/12512055/__Gluurder__58__in_zwembad__.html

07-07-2012, 16:14



Citaat door Moker__Oujdi:
RAAMSDONKSVEER - Een 58-jarige man uit Raamsdonksveer is aangehouden nadat hij betrapt werd toen hij op handen en knieën in een kleedhokje van het zwembad aan het gluren was.

De agenten werden vrijdagmiddag gealarmeerd door een medewerker die had gezien dat de man in de dameskleedruimte aan het gluren was geweest. Hij zat op handen en knieën in het kleedhokje en keek onderlangs in het hokje ernaast waar een jong meisje zich aan het omkleden was.

De politie heeft de man aangehouden omdat hij zich niet kon legitimeren. De man heeft een ontzegging gekregen voor het zwembad aan de Kerklaan in Raamsdonksveer.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/12512055/__Gluurder__58__in_zwembad__.html
Daar praat je je moeilijk uit.

07-07-2012, 16:55
Het is een epidemie.

Waarom storten zoveel mensen zich na hun 25e op kinderen? Hoe is dat evolutionair te verklaren? Kunnen ze geen vrouw krijgen?

07-07-2012, 21:24
Bah wat een kinderachtige vent!

07-07-2012, 21:31



Citaat door Moker__Oujdi:
RAAMSDONKSVEER - Een 58-jarige man uit Raamsdonksveer is aangehouden nadat hij betrapt werd toen hij op handen en knieën in een kleedhokje van het zwembad aan het gluren was.

De agenten werden vrijdagmiddag gealarmeerd door een medewerker die had gezien dat de man in de dameskleedruimte aan het gluren was geweest. Hij zat op handen en knieën in het kleedhokje en keek onderlangs in het hokje ernaast waar een jong meisje zich aan het omkleden was.

De politie heeft de man aangehouden omdat hij zich niet kon legitimeren. De man heeft een ontzegging gekregen voor het zwembad aan de Kerklaan in Raamsdonksveer.


http://www.telegraaf.nl/binnenland/12512055/__Gluurder__58__in_zwembad__.html


"meneer, wat doet u daar? "Euh... eh... eh... eh, ik ben m'n lenzen kwijtgeraakt."

Verstuurd van mijn GT-I9001

07-07-2012, 21:33

Citaat door Dick_Araid:
Sommigen krijgen een miljard volgelingen, bizar niet?
Ga eens weg.

07-07-2012, 21:34

Citaat door Denker:
"meneer, wat doet u daar? "Euh... eh... eh... eh, ik ben m'n lenzen kwijtgeraakt."

Verstuurd van mijn GT-I9001


Dat is het stomste dat die kan doen.. In de dameskleedruimte? Daar hoort die niet te zijn.

07-07-2012, 21:42

Citaat:

Citaat:
Geplaatst door Denker<br />
"meneer, wat doet u daar? "Euh... eh... eh... eh, ik ben m'n lenzen kwijtgeraakt."<br />
<br />
Verstuurd van mijn GT-I9001
<br />
<br />
Dat is het stomste dat die kan doen.. In de dameskleedruimte? Daar hoort die niet te zijn.
Was me aan 't bedenken wat zo'n iemand in zo'n situatie zou kunnen zeggen

Heb je trouwens gelijk in. Als je een jongere bent dan zie ik humor nog wel van in.

Verstuurd van mijn GT-I9001

07-07-2012, 21:46

Citaat door Denker:
Was me aan 't bedenken wat zo'n iemand in zo'n situatie zou kunnen zeggen

Heb je trouwens gelijk in. Als je een jongere bent dan zie ik humor nog wel van in.

Verstuurd van mijn GT-I9001


Ben je je aan 't voorbereiden ofzo?

Zeg je nu dat ik oud ben?

07-07-2012, 21:52

Citaat door Preci0us:
Ben je je aan 't voorbereiden ofzo?

Zeg je nu dat ik oud ben?


Voorbereiden voor? Doel op jongeren in pubertijd en daarbij voorkomende 'kattekwaad'.

Verstuurd van mijn GT-I9001

07-07-2012, 21:54

Citaat door Denker:
Voorbereiden voor? Doel op jongeren in pubertijd en daarbij voorkomende 'kattekwaad'.

Verstuurd van mijn GT-I9001


Don't take it too serious..Ik zat maar te dollen..

07-07-2012, 21:55

Citaat door Preci0us:
Don't take it too serious..Ik zat maar te dollen..


Yek?:thumbup:

Verstuurd van mijn GT-I9001

07-07-2012, 22:01



Citaat door Denker:
Yek?:thumbup:

Verstuurd van mijn GT-I9001


Waa.. Semhayi.

07-07-2012, 22:14

Citaat door Preci0us:
Waa.. Semhayi.

Denja henja no problemo

Verstuurd van mijn GT-I9001

07-07-2012, 22:18

Citaat door Denker:
Denja henja no problemo

Verstuurd van mijn GT-I9001


Mlig..

Pagina's : [1] 2