Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Marokkaanse rap contest (eminem show)

Pagina's : [1] 2 3

piraat
18-01-2003, 02:31

ai jij bent izjan moeilijk man en saiyen zal wel met een goede dichter zijn om het van mij te winnen. Kom op mensen reageer, schrijf je in. doe je het niet, blijf dan geregeld kijken om te stemmen. Don't make this topic die again, please. Eindelijk eens een goede topic die leven in de brouwerij brengt.

Cina
18-01-2003, 17:26
Huh? Ik heb me niet ingeschreven :( Maar ik wil wel meedoen, alleen niet tegen zin 'n midar, want dat is een schatje ;)

piraat
18-01-2003, 17:32
Maar er is niet genoeg belangstelling. Als we deze topic maar bovenaan houden door steeds te reageren en mensen aan te moedigen komt het vanzelf wel goed.

piraat
18-01-2003, 17:43
Gaan we nu beginnen?

Tnawie
18-01-2003, 17:44

ik kan nie rijpen man

Wal
18-01-2003, 17:54
Moet ik tegen een meisje maar dan kan ik niet schelden ofzo, dat vind ik zielig heb respect voor vrouwen:D

Cina
18-01-2003, 17:57
Origineel gepost door Feziefez Moet ik tegen een meisje maar dan kan ik niet schelden ofzo, dat vind ik zielig heb respect voor vrouwen:D :p Een lief gedichtje mag ook hoor ;)

Marocca
18-01-2003, 18:03
Origineel gepost door Kadir Onslaught is een vieze vuile teringjood Ik hak hem in stukjes en verstop het in een boot Stuur hem naar Marokko, waar die f*cking berbers hem opeten Mijn kracht valt niet eens met die van Onslaught te meten Hoe durf je hem tegen mij op te stellen Mijn rhyms zijn zo erg, ze veroorzaken rellen Elke kaolo Marokkaan word levend gevillt Ik ben nou eenmaal wat elk meisje wilt:hihi: Klaar man, dit is meer dan genoeg, 10 regels Ik sla elke dag 10 Marokkanen om, net als kegels... :hihi:

Wal
18-01-2003, 18:04
Ok komtie Voor death asl het goed is: I am the best, I am the best Better than the rest Iwin in every contest Never to end last What ya wanna do against me, I will whoop your ass like Bruce Lee And drink your blood like a real nice cup of mint tea Cause I am the best you see So open you ears and hear the stabbing words of this musketier And will be gone as fast as a Dutchman drinks his beer And fall as hard as the MIR This mocro is better When you try you will be long gone For you talk like a spawn And I whoop ass from dusk till dawn So don't even try to open your mouth Cause I will kick ya ass from north to south and you will scream very loud And that's my final bound

Onslaught
18-01-2003, 18:04
neeeeee w8 ik bene r ik ging transformer kijken ww88888888

Onslaught
18-01-2003, 18:05
Origineel gepost door Kadir Onslaught is een vieze vuile teringjood Ik hak hem in stukjes en verstop het in een boot Stuur hem naar Marokko, waar die f*cking berbers hem opeten Mijn kracht valt niet eens met die van Onslaught te meten Hoe durf je hem tegen mij op te stellen Mijn rhyms zijn zo erg, ze veroorzaken rellen Elke kaolo Marokkaan word levend gevillt Ik ben nou eenmaal wat elk meisje wilt:hihi: Klaar man, dit is meer dan genoeg, 10 regels Ik sla elke dag 10 Marokkanen om, net als kegels... hahahaha oke coooool w8 nu ik hmmmmmm even denken

Wal
18-01-2003, 18:06
Origineel gepost door Cina :p Een lief gedichtje mag ook hoor ;) Je bent de mooiste van het land en je worden zijn ook erg plazant Je schijnt als de zon op mijn gezicht, want jij bent de zon in mijn duisternis, jij bent het licht zoiets?? :p :zwaai: :giechel:

piraat
18-01-2003, 18:10

tegen wie ik wordt geloot bezorg ik weeen en ja hoor, het is de onderdanige saiyen maakt niet wat je bent, supersaiyen level 3 of vier ik verstoot je uit de contest, want je hoort niet hier de echte dichters gaan door en ik ben daar een van zeg nou eerlijk, je kunt het niet beter man voor jou houd ik dit nog een beetje natjes meelij heb ik niet met zulke watjes want het ijs waar je je op begeeft is best wel gladjes ik rijm reality en jij over ditjes en datjes je kunt het beter meteen opgeven want doe je het toch, dan speel je met je leven en zal ik de grond onder je doen sidderen en beven jouw woordenschat is even groot als dat van mijn zusje van zeven dit zijn geen meningen maar keiharde feiten mij kun je maar beter vermijden ik heb geen medelijden dus haal jezelf maar uit je lijden deze geboren dichter gaat naar de 2e ronde omdat ik simpelweg beter rijmen konde je pogingen zullen voor niets zijn en dus zonde

Wal
18-01-2003, 18:12
Nou wanneer komt die death dan???

Death
18-01-2003, 18:20
Origineel gepost door Feziefez Ok komtie Voor death asl het goed is: I am the best, I am the best Better than the rest Iwin in every contest Never to end last What ya wanna do against me, I will whoop your ass like Bruce Lee And drink your blood like a real nice cup of mint tea Cause I am the best you see So don't even try to open your mouth Cause I will kick ya ass from north to south and you will scream very loud And that's my final bound Ignore the fool who's forgetten the golden rule the best comes with the test Been born, raised and will die in de west litlle boy wanna f uck with me? I was messing with your mom when you where still three b itch dont open your mouth where I m at Ill hit you so hard that you will fall down en fled Talking bout big stars know like the master himself been thuggin with pac and biggie since I was twelve Let me give you an advise like a homeboy stay out of this shi t and stick to your toy bye

Pagina's : [1] 2 3