Bekijk volle/desktop versie : Vasten in Marokko



06-07-2012, 17:03
Hoe gaan jullie je vermaken?

08-07-2012, 19:01


zo min mogelijk doen in zoveel mogelijk tijd

08-07-2012, 19:04
Hahahahhaha

08-07-2012, 19:34
Heb vorig jaar gevast in Marokko. Was een hemelse tijd, heb er van genoten.

08-07-2012, 19:50


Ik heb vorig jaar ook gevast in Marokko, is heel gezellig.
Het voordeel is dat je geen honger krijgt door de hitte maar zodra het etenstijd is drink je zo 2 liter water weg alsof het niks is.

08-07-2012, 19:57

Citaat door Royaal:
Ik heb vorig jaar ook gevast in Marokko, is heel gezellig.
Het voordeel is dat je geen honger krijgt door de hitte maar zodra het etenstijd is drink je zo 2 liter water weg alsof het niks is.
Ik heb er zo een zin in! 27 juli vertrek ik. Ik kom waarschijnlijk echt 5 kilo lichter terug.

08-07-2012, 19:59
Het leuke vond ik simpelweg dit. De kinderen, de jongens zag ik dan buiten voetballen. Overal zie je kinderen, spelen spelen. Wanneer maghreb aan is gebroken, zie je ineens al die kinderen dollend naar huis rennen. De straten zijn leeg, iedereen thuis, is nog niet donker, mooie zonsondergang.

Ik pak dan een kopje soep, halve stokbrood, schaaltje chebakia, glaasje water en een tonik, en zit op mijn dooie gemak in de balkon, van de bergen aan het genieten (en het eten natuurlijk).

08-07-2012, 20:00

Citaat door -ABNORMAAL:
Het leuke vond ik simpelweg dit. De kinderen, de jongens zag ik dan buiten voetballen. Overal zie je kinderen, spelen spelen. Wanneer maghreb aan is gebroken, zie je ineens al die kinderen dollend naar huis rennen. De straten zijn leeg, iedereen thuis, is nog niet donker, mooie zonsondergang.

Ik pak dan een kopje soep, halve stokbrood, schaaltje chebakia, glaasje water en een tonik, en zit op mijn dooie gemak in de balkon, van de bergen aan het genieten (en het eten natuurlijk).
Hoe simpel het ook klinkt inderdaad. Gewoon het idee dat iedereen daar mee doet, dat je het allemaal gezamelijk doet. In de avond met de familie naar de stad. Heb er zin in!

08-07-2012, 20:03
Het is wel bikkelen overdag, maar zoals er al is aangegeven iedereen die doet mee dus dat geeft je zeker extra kracht.
En na het eten is het al helemaal gezellig.

08-07-2012, 20:06

Citaat door Royaal:
Het is wel bikkelen overdag, maar zoals er al is aangegeven iedereen die doet mee dus dat geeft je zeker extra kracht.
En na het eten is het al helemaal gezellig.
Ja ik neem ook gewoon m'n laptop enzo mee, dus komt wel goed.

08-07-2012, 21:50

Citaat door Royaal:
Ik heb vorig jaar ook gevast in Marokko, is heel gezellig.
Het voordeel is dat je geen honger krijgt door de hitte maar zodra het etenstijd is drink je zo 2 liter water weg alsof het niks is.
The same here haha..Nu ff kijken hoe het in nl is pfff. Ben benieuwd

08-07-2012, 22:49
OMGG.. IK HEB ZOO EEN ZIN DE RAMADAN IN MAROKKOO PFF. Insha'Allah wordt het dit jaaar gezellig en leren we ook natuurlijk ook waarom we vasten !

08-07-2012, 22:53



Citaat door --EL:
OMGG.. IK HEB ZOO EEN ZIN DE RAMADAN IN MAROKKOO PFF. Insha'Allah wordt het dit jaaar gezellig en leren we ook natuurlijk ook waarom we vasten !
Inshallah