Bekijk volle/desktop versie : Wie heeft er wel eens in een call center gewerkt?



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

06-07-2012, 15:27


Helft van MOET dat wel gedaan hebben, gezien mijn ervaring in een callcenter is dat de helft buitenlands is..




Wat een vreselijk omgeving.. dan liever kranten bezorgen..

06-07-2012, 15:29


Ik heb een geweldige tijd gehad! Super gezellig. Mijn bel naam was: Melissa

06-07-2012, 15:29
in een heeeeel ver grijs verleden ooit eens als zomerbaantje gehad, 1 maandje ofzo, vond het verschrikkelijk, totaal niet mijn ding. na een maand ofzo ging het bedrijf failliet het ging om het aansmeren van krantenabonnementen vooral.

06-07-2012, 15:30
Hahaha wie niet!
Ik heb 2 uur in een callcenter gewerkt, in Rotterdam. Was dicht bij het erasmus ziekenhuis.
wallahi na 1e pauze was ik em gesmeerd. never nooit meer!!

06-07-2012, 15:31


Ik heb dat serieus 3 dagen volgehouden Wat een kxt baan is dat zeg! pfff ik haat het!

06-07-2012, 15:32

Citaat door RedLipstick:
Ik heb dat serieus 3 dagen volgehouden Wat een kxt baan is dat zeg! pfff ik haat het!
Ik ook ! Moest ook een Nederlandse naam gebruiken. Losers.

06-07-2012, 15:33

Citaat door lady_ir:
Hahaha wie niet!
Ik heb 2 uur in een callcenter gewerkt, in Rotterdam. Was dicht bij het erasmus ziekenhuis.
wallahi na 1e pauze was ik em gesmeerd. never nooit meer!!
Ik dacht dat ik met mijn 3 dagen best wel kort gewerkt heb.. jij 2 uur

06-07-2012, 15:33

Citaat door Cantara.:
Ik ook ! Moest ook een Nederlandse naam gebruiken. Losers.
Hoe heette jij?

ik was Sonja de Klein

06-07-2012, 15:33

Citaat door RedouansBaby:
Ik heb een geweldige tijd gehad! Super gezellig. Mijn bel naam was: Melissa

Ik heb ook zo'n leuke tijd gehad!!! Mijn bel naam was gewoon mijn eigen naam want dat kan zowel Marokkaans als Nederlands zijn. Ik heette van achteren de jong of de bruin.

06-07-2012, 15:34

Citaat door Cantara.:
Ik ook ! Moest ook een Nederlandse naam gebruiken. Losers.

Ik moest niks maar ik wou graag bonus en veel scoren dus gebruikte ik een Nederlandse achternaam.

06-07-2012, 15:34
Zomerbaantje geweest. Ik werd er zo agressief van! Normaal gesproken ben ik altijd heel rustig en vriendelijk, maar na een paar weekjes dag in dag uit door wildvreemden uitgescholden worden, was ik het echt zat. Het laatste gesprek dat ik voerde was de druppel. Ik zat bij het UWV-onderzoek (in nam enquetes af en dit onderzoek duurde 40 minuten), omdat mensen schrikken bij de term UWV, bleven ze vaak wel hangen om de vragen te beantwoorden. Maar die laatste vrouw verstond me niet en dacht dat ik UPC zei. "Nee, ik wil niks te maken hebben met UPC!" Ik probeerde nog ertussen te komen, nog steeds rustig en vriendelijk, maar ze bleef maar schreeuwen (waarom ze niet gewoon ophing snap ik niet) en schreeuwen, mij voor van alles uitmaken. En toen ze eindelijk stil was, riep ik: "DAAAAN NIIIIIEEET!!!" en drukte haar weg. De rest van het uur niks meer gedaan en de volgende dag even langsgeweest om ontslag te nemen.

Wat een ziekelijk baantje. Ik herkende mezelf niet meer terug. En ik bleef maar dromen over al die gesprekken. Ook mijn 'telefoonstem' kwam me de strot uit. Bah bah bah.

06-07-2012, 15:37

Citaat door .Slaapkopje.:
Zomerbaantje geweest. Ik werd er zo agressief van! Normaal gesproken ben ik altijd heel rustig en vriendelijk, maar na een paar weekjes dag in dag uit door wildvreemden uitgescholden worden, was ik het echt zat. Het laatste gesprek dat ik voerde was de druppel. Ik zat bij het UWV-onderzoek (in nam enquetes af en dit onderzoek duurde 40 minuten), omdat mensen schrikken bij de term UWV, bleven ze vaak wel hangen om de vragen te beantwoorden. Maar die laatste vrouw verstond me niet en dacht dat ik UPC zei. "Nee, ik wil niks te maken hebben met UPC!" Ik probeerde nog ertussen te komen, nog steeds rustig en vriendelijk, maar ze bleef maar schreeuwen (waarom ze niet gewoon ophing snap ik niet) en schreeuwen, mij voor van alles uitmaken. En toen ze eindelijk stil was, riep ik: "DAAAAN NIIIIIEEET!!!" en drukte haar weg. De rest van het uur niks meer gedaan en de volgende dag even langsgeweest om ontslag te nemen.

Wat een ziekelijk baantje. Ik herkende mezelf niet meer terug. En ik bleef maar dromen over al die gesprekken. Ook mijn 'telefoonstem' kwam me de strot uit. Bah bah bah.
Ja erg is dat heh Ik ken, ondanks dat ik er 3 dagen gewerkt heb, de tekst nog uit m'n hoofd

06-07-2012, 15:38



Citaat door RedLipstick:
Ik dacht dat ik met mijn 3 dagen best wel kort gewerkt heb.. jij 2 uur
lolll

En ik weet nog heel goed wat mijn script was:

''Spreek ik met Dhr. van der Hoog? Wat geweldig wat ik U tref, ik heb het voorrecht om U een gratis sudoku puzzelboekje cadeau te doen, zonder verzendkosten!!!''

( maar wel gelijk vast aan een jaar abbo :haha

Plus de manier waarop ik praatte, was zo onmenselijk, ik praatte express heel hoog zodat je enthousiast overkomt. Ik leek net Linda de mol

06-07-2012, 15:39

Citaat door lady_ir:
Hahaha wie niet!
Ik heb 2 uur in een callcenter gewerkt, in Rotterdam. Was dicht bij het erasmus ziekenhuis.
wallahi na 1e pauze was ik em gesmeerd. never nooit meer!!


gewoon niks zeggen en weg gaan whahaha

06-07-2012, 15:40

Was een bijbaan naast m'n studie, eerst als callcenter agent en later als supervisor... zijn wel leuke bijbaantjes.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6