Bekijk volle/desktop versie : lach jij wel eens om een grap die je eigenlijk helemaal niet grappig vind?



06-07-2012, 12:24


Dus iemand maakt een grap, een collega, je date, schoonzus, of weet ik wat.. en die persoon blijft lachen en jou aankijken: lach nou lach nou..



Laatst deed ik dat maar uit beleefdheid bij mijn zwager. Was helemaal niet grappig, echt een domme grap over mijn werk... dus ikke glimlachen.. zegt ie: jij vindt het helemaal niet grappig!

06-07-2012, 12:28


Nope hoe erg ik het soms ook vind.. mijn lachspieren lijken dan wel te staken ondanks dat mijn hercenen ze soms echt een dringend verzoek doen..

Ik kan dat in sommige gevallen helaaas echt niet//

06-07-2012, 12:28
Nou meestal schiet ik dan sowieso in de lach, omdat ik er de humor niet van inzie terwijl een ander helemaal in een deuk ligt.

06-07-2012, 12:30
Mijn lachspieren werken op zo'n moment ook echt niet! Heel raar..

06-07-2012, 12:35


Een grap is niet erg, zo voorbij. Maar als iemand een heel oninteressant verhaal doet waarbij je om de sec. lachend moet knikken of ja zeggen. En de kaakpijn die je eraan overhoud, grrr.

06-07-2012, 12:37

Citaat door Frau:
Een grap is niet erg, zo voorbij. Maar als iemand een heel oninteressant verhaal doet waarbij je om de sec. lachend moet knikken of ja zeggen. En de kaakpijn die je eraan overhoud, grrr.
ow ja dat ken ik.. met over enthousiaste mensen heb ik zo een verplicht gevoel van lachen.. of in marokko..

06-07-2012, 12:37
nee mijne dus ook niet.. dus als ik nep lach zie je dat gelijk


Maar zo irritant dat ze je dan zo blijven aan kijken.


Net ook, mijn collega: ik heb zooooo iets grappigs.. ik laat je zo zien zoooo grappig hahaha echt grappig. Ik denk nu gaan we het krijgen:
Had ze logo van ons bedrijf op een auto gefotoshopt.

Dat was het.
Leuk hè hahahahaha zegt ze dan.

06-07-2012, 12:39

Citaat door Frau:
Een grap is niet erg, zo voorbij. Maar als iemand een heel oninteressant verhaal doet waarbij je om de sec. lachend moet knikken of ja zeggen. En de kaakpijn die je eraan overhoud, grrr.
helemaal als je 100 % zeker weet dat die persoon overdrijft

06-07-2012, 12:41

Citaat door Mimiedias12:
ow ja dat ken ik.. met over enthousiaste mensen heb ik zo een verplicht gevoel van lachen.. of in marokko..
Ja ik ken teveel actieve, enthousiaste mensen. In mijn gedachtes wil ik dan dat ze stoppen en weggaan, heel ver weg. In Marokko spreek ik de taal niet als het teveel wordt.

06-07-2012, 12:42

Citaat door Surfster:
nee mijne dus ook niet.. dus als ik nep lach zie je dat gelijk


Maar zo irritant dat ze je dan zo blijven aan kijken.


Net ook, mijn collega: ik heb zooooo iets grappigs.. ik laat je zo zien zoooo grappig hahaha echt grappig. Ik denk nu gaan we het krijgen:
Had ze logo van ons bedrijf op een auto gefotoshopt.

Dat was het.
Leuk hè hahahahaha zegt ze dan.
je had zo moeten lachen naar je collega

[video=youtube;CmjCCgDjv4o]http://www.youtube.com/watch?v=CmjCCgDjv4o[/video]

06-07-2012, 12:42

Citaat door Surfster:
helemaal als je 100 % zeker weet dat die persoon overdrijft
Heb ik ook gekend. Een meid die elke dag wat te vertellen heeft en 100% allemaal gelogen, maar goed ik maar lachend luisteren.

06-07-2012, 12:46

Citaat door Frau:
Heb ik ook gekend. Een meid die elke dag wat te vertellen heeft en 100% allemaal gelogen, maar goed ik maar lachend luisteren.
Ohhhhh ja dat is nog erger dan mensen met flauwe grappen. Ik ken ook zo een fantast en ik merk dat ik de laatste tijd daar een beetje allergisch voor ben en dat ik er continu uit wil flappen dat het moet ophouden met liegen, maar dan slik ik het weer in en blijf ik geforceerd lachen en knikken... Achteraf denk ik waaarom zei ik het niet gewoon???

06-07-2012, 12:53



Citaat door Zina_TangaOuiia:
Ohhhhh ja dat is nog erger dan mensen met flauwe grappen. Ik ken ook zo een fantast en ik merk dat ik de laatste tijd daar een beetje allergisch voor ben en dat ik er continu uit wil flappen dat het moet ophouden met liegen, maar dan slik ik het weer in en blijf ik geforceerd lachen en knikken... Achteraf denk ik waaarom zei ik het niet gewoon???
hier nog een alleen ik kan en mag niets zeggen want dat krijgen we haar mama over ons heen.. het is een kennis die hier in de buurt woont en haar dochter is boven de 30 walakien el hkal walloe.. Yarabie et zieb sie..

maar iedereen zegt niets voor haar moeder. soortje van htiram oe saffie.

06-07-2012, 12:57

Citaat door Mimiedias12:
je had zo moeten lachen naar je collega

[video=youtube;CmjCCgDjv4o]http://www.youtube.com/watch?v=CmjCCgDjv4o[/video]