Bekijk volle/desktop versie : Mijn man steunen.



Pagina's : [1] 2

05-07-2012, 23:19
Hallo allemaal,

Ik ben inmiddels getrouwd, alleen wonen we nog niet samen. Mijn man heeft paar dagen geleden iets meegemaakt wat hem een beetje heeft geraakt ( heeft niets met mij te maken). Hierdoor heeft hij zich teruggetrokken en is hij flink down geworden. Nu weet ik even niet wat ik nu moet doen. Ik heb hem wel aangegeven er altijd voor hem te zijn en dat hij met mij kan praten mocht hij dat willen. Maar hij is nu liever denk ik op zichzelf. Dus ik laat hem dan ook met rust. Ik weet alleen niet of ik daar goed aan doe. Straks denkt hij dat ik hem in de steek heb gelaten.

Is het verstandig dat ik hem nu gewoon met rust laat? Zo nu en dan stuur ik wel een smsje dat ik aan hem denk en hij reageert ook wel terug. Willen mannen dan gewoon met rust gelaten worden?

Oh ja, ik loop al tegen de dertig aan. Dus ook een dertiger weet het even niet met mannen,
Dames hoe doen jullie dat met jullie eigen mannen?

Help me out.

05-07-2012, 23:20


Laat de dude gewoon met rust, als hij zichzelf bij elkaar heeft geraapt zal hij vanzelf wel weer verschijnen. Gewoon zoals je nu doet af en toe wat sturen en klaar.

05-07-2012, 23:20
Uit mijn ervaring als er iets is met mijn man, wilt hij gewoon met gerust gelaten worden. Dat doe ik ook, ik laat hem doen. Totdat hij er zelf over wil praten.

05-07-2012, 23:21
Gewoon zo nu en dan een sms sturen dat je aan ,m denkt en van ,m houdt etc.
Maar niet forceren dat hij moet gaan praten over hetgeen wat er gebeurd is.

05-07-2012, 23:22


Zit niet op zijn lip, als het een situatie is waarin hij gekwetst is dan wil ie het even verwerken. Is het een kwestie waarin hij anderen heeft gekwetst dan is het weer een ander verhaal en zou ik hem niet bemoederen.

Mannen zijn sowieso niet zo praatgraag, dus laat hem even afkoelen

05-07-2012, 23:23
Jij kent hem beter dan ons.

05-07-2012, 23:23
Zoals sommige leden al zeiden, gewoon af en toe wat van je laten horen en voor de rest hem niet laten dwingen dat ie MOET praten. Mannen zijn wel zo dat ze dan met rust gelaten willen worden. Komt wel goed schatje

05-07-2012, 23:23
Gewoon met rust laten en morgen even bellen. Doe vooral wat jij ook zou willen dat hij doet als jij iets soortgelijks mee gemaakt zou hebben en luister naar wat hij zegt. Mannen zeggen vaak ook wat ze bedoelen, niet zoals wij

Een smsje is idd genoeg en ook lief.

05-07-2012, 23:27
Jullie hebben gelijk dames. En dat is ook wat ik nu doe. Ik laat hem zo nu en dan wat weten.

05-07-2012, 23:29

Citaat door Visage19:
Jullie hebben gelijk dames. En dat is ook wat ik nu doe. Ik laat hem zo nu en dan wat weten.
daar waar wij vrouwen vaak de behoefte hebben iets 1001 x te bespreken en te herkauwen en erover te praten, zijn mannen juist op zo'n moment gesloten schelpen. Die gaan er niet over praten, ze willen dingen zelf 'fixen'/verwerken. en dan duiken ze vanzelf weer op. like nothing ever happened.

05-07-2012, 23:30
Jij kent hem beter om in te schatten wat je het best kunt doen. De één trekt zich terug en wil echt met rust gelaten worden de ander trekt zich terug maar wil heel graag steun hebben van z'n partner.

05-07-2012, 23:33

Citaat door Cashmere:
Jij kent hem beter om in te schatten wat je het best kunt doen. De één trekt zich terug en wil echt met rust gelaten worden de ander trekt zich terug maar wil heel graag steun hebben van z'n partner.
We wonen nog niet samen, snap je. Dus ik weet niet voor de volle procent hoe hij het precies doet.

Soms heb ik het gevoel dat hij mij afwijst, omdat hij dan weer wel met een vriend afspreekt en met hem weggaat.
Maar dan denk ik weer: doe normaal, het gaat nu even niet om jou.

05-07-2012, 23:34



Citaat door maaltje:
daar waar wij vrouwen vaak de behoefte hebben iets 1001 x te bespreken en te herkauwen en erover te praten, zijn mannen juist op zo'n moment gesloten schelpen. Die gaan er niet over praten, ze willen dingen zelf 'fixen'/verwerken. en dan duiken ze vanzelf weer op. like nothing ever happened.
Dat weet ik ook wel. Maar ik voel me zo nutteloos en ook alsof hij mij niet nodig heeft.

Ik moet nog zoveel leren

05-07-2012, 23:37

Citaat door Visage19:
Dat weet ik ook wel. Maar ik voel me zo nutteloos en ook alsof hij mij niet nodig heeft.

Ik moet nog zoveel leren
da's onzin dat ie je niet nodig heeft. hij heeft je wel nodig, maar op andere momenten. gewoon ff laten. het kan ook zijn dat hij jou er niet mee wil opzadelen zeg maar of zijn gevoelens wat dit betreft beter weet uit te drukken bij zijn vrienden, alhoewel. Bij vrienden is het vaak gewoon ff wat gaan doen samen, even samen weg of wat dan ook, zonder perse erover te hoeven praten, maar gewoon ff de zinnen verzetten als het ware.

05-07-2012, 23:43

Citaat door maaltje:
da's onzin dat ie je niet nodig heeft. hij heeft je wel nodig, maar op andere momenten. gewoon ff laten. het kan ook zijn dat hij jou er niet mee wil opzadelen zeg maar of zijn gevoelens wat dit betreft beter weet uit te drukken bij zijn vrienden, alhoewel. Bij vrienden is het vaak gewoon ff wat gaan doen samen, even samen weg of wat dan ook, zonder perse erover te hoeven praten, maar gewoon ff de zinnen verzetten als het ware.
Klinkt wel logisch ja haha.

Hij houdt wel heel veel rekening met mij, meskien.

Pagina's : [1] 2