Bekijk volle/desktop versie : Het valt mij op...



Pagina's : [1] 2

05-07-2012, 22:09
[Dat jullie MJLR'ers echt negatief zijn zeg.

Volgens mij is de helft hier al 25+ of gescheiden en daardoor blijven ze maar zeuren.
Daar buiten vind je een man/vrouw, en raak je gehuwd. Niet hier mensen. Dus stop met zeuren over vrouwen die ze3ma uitgeroeid zijn, mannen die op vrouwen gaan lijken en schoonfamilie drama.]

Of vraag ik teveel en maak ik dit hoekje te saai?

05-07-2012, 22:11


3aam er7eck eh watshma

05-07-2012, 22:12

Citaat door Liima:
3aam er7eck eh watshma
Ik vermaak me op zich wel goed hier hoor, daar niet van. Mohim shoukran awetchma toesied danitati

05-07-2012, 22:12
Helemaal gelijk. We zouden nog wat van jou kunnen leren

Maar zeuren in geuren en kleuren blijft een bezigheid om verveling tegen te gaan

05-07-2012, 22:13



Citaat door Kahwa:
hhhhhh nee hier zijn ze echt niet 25+, die zitte vooral bij dwdmv
Nou ik denk dat er genoeg personen zijn die hier 25+ zijn, wat ik overigens niet erg vind. Er hangt hier geen limiet achter.
Zolang ze maar niet blijven zeuren over hun wanhopige emoties.

05-07-2012, 22:14

Citaat door Punk_d:
Helemaal gelijk. We zouden nog wat van jou kunnen leren

Maar zeuren in geuren en kleuren blijft een bezigheid om verveling tegen te gaan
Dit is de eerste keer dat ik zoveel reacties krijg in dit hoekje. Ik voel me best wel gaaf. InschaAllah kunnen we wat van elkaar leren.

Ja, dat klopt. Zeuren is alleen niet zo goed, als je mensen bij betrekt.

05-07-2012, 22:20

Citaat door MaMiTa_GeK:
Dit is de eerste keer dat ik zoveel reacties krijg in dit hoekje. Ik voel me best wel gaaf. InschaAllah kunnen we wat van elkaar leren.

Ja, dat klopt. Zeuren is alleen niet zo goed, als je mensen bij betrekt.
Haha voel je je gaaf? You should. Marokkanen willen niet van elkaar leren, ze weten alles al.
Ja, ik besef dat ik aan het zeuren ben

05-07-2012, 22:21

Citaat door Berberman00:
ik denk dat jij gewoon bij onzinhoekje hoort bij de kinderen

Ik vind dit echt erg om te typen maar....

Die ''kinderen'' gedragen zich volwassener dan deze debielen hier met hun schandalige topics over het daten met getrouwde mannenzovoorts. Maar er zitten er wel leuke tussen.

Citaat door Sphfe.III:
Klopt. Sommige verhalen hier .
Ik moet ineens denken aan een paar jaar terug. Wallahi ik verzin dit niet. Een vrouw had toen een topic geopend over dat ze getrouwd was met een man, en toen kwam haar man in de cel te zitten, kreeg ze uiteindelijk een affaire met haar zwager en toen raakte ze zwanger van hem en op dat moment kwam haar man weer vrij.

Als ik aan die topic denk, dan vind ik dit hoekje nog wel netjes geworden.

05-07-2012, 22:21

Citaat door MaMiTa_GeK:
Ik vermaak me op zich wel goed hier hoor, daar niet van. Mohim shoukran awetchma toesied danitati
Ik ook wel hoor.
Maar snap precies welke topics jij bedoelt

Makain moeshkiel

05-07-2012, 22:24

Citaat door Punk_d:
Haha voel je je gaaf? You should. Marokkanen willen niet van elkaar leren, ze weten alles al.
Ja, ik besef dat ik aan het zeuren ben

Kaad shem, die hoeven niets meer bij te leren! Haha, ma3lish. Je mag wel zeuren bij mij. ^_^

Citaat door Liima:
Ik ook wel hoor.
Maar snap precies welke topics jij bedoelt

Makain moeshkiel

Oke mooi. Dan ben ik dus niet de enige!

Citaat door Kahwa:
als je op den duur veel reacties wil krijgen moet je net als de verslaafden in dit hoekje Creativemind, Magrhibii, Zakenvrouw, crazylina, hayatekke dagelijks 10 topics openen over iedere scheet die je hebt gelaten vandaag
ZAKENVROUW_ en MAGRIBIII kan je niet zo afkraken. MAGRIBIII al helemaal niet, hij opent juist topics over Islam, heel motiverend.

Daarnaast, ik open echt bijna nooit topics, vooral niet op 't onzinhoekje. Misschien 1x in een half jaar. ()

23-11-2012, 12:59
En ik kom weer terug op deze topics, schijnheiligerds zijn er weer bij gekomen!

23-11-2012, 13:04
Je lijkt op je ava, hihi!

23-11-2012, 13:09




Dat is het leukste compliment dat je me kon geven.

23-11-2012, 13:17

Citaat door MaMiTa_GeK:


Dat is het leukste compliment dat je me kon geven.

Serieus, look at the eyes! Haha gekkerd xhugx

23-11-2012, 13:19

Citaat door Minoeshaa:
Serieus, look at the eyes! Haha gekkerd xhugx
Hihi, ze is leuk hè? Leek ik maar op haar hihi.

Pagina's : [1] 2