Bekijk volle/desktop versie : Politie krijgt jeugdbendes niet onder controle



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11

05-07-2012, 20:34
Door gerichte aanpak van de politie verdwijnen er jeugdbendes in Nederland. Maar tegelijkertijd duiken er ook steeds weer nieuwe bendes op. Het probleem met jeugdgroepen is nog verre van opgelost.
In totaal waren er in 2011 1165 problematische jeugdgroepen, blijkt uit onderzoek van de researchredactie van RTL Nieuws. De gemeenten Den Haag en Utrecht melden de meeste overlast. Ook kleinere gemeenten zoals Heerlen en Kampen kampen met overlast van criminele jongeren.

http://www.rtl.nl/components/actueel/rtlnieuws/2012/07_juli/05/binnenland/nog-steeds-veel-jeugdbendes-in-nederland.xml

En de oplossing is ?

05-07-2012, 20:38


Hoeveel jeugdgroepen zijn er in jouw gemeente?

U kunt dit voor uw eigen gemoedsrust checken door op de website van rtl uw gemeente in te voeren.

05-07-2012, 20:39
Uitplaatsen naar emmen. Ik zag daar gisteren een stuk over. Men is op zoek naar bewoners.

05-07-2012, 20:45
Van mij mogen ze heel nederland kapot maken ..Ik sta achter hun

05-07-2012, 20:45



Citaat door AKER3IE_TJE_III:
jeugdbendes
U moest een weten. Er zijn een hoop jongens die denken dat ze gangsta zijn en zich moeten gedragen. Vaak zijn ze een beetje dom en plaatsen ze foto's van zichzelf met wapens en stapels geld, dom maar wel fijn voor de politie.

05-07-2012, 20:47

Citaat door berberpareltje:
Van mij mogen ze heel nederland kapot maken ..Ik sta achter hun
Stoer.

05-07-2012, 20:47

Citaat door berberpareltje:
Van mij mogen ze heel nederland kapot maken ..Ik sta achter hun
Nog niet eens zo heel lang geleden was Nederland nog een beschaafd land. Jammer wat er van geworden is.

05-07-2012, 20:48

Citaat door AKER3IE_TJE_III:
en dat noemen ze jeugdbendes
Hoe denkt u dat zij aan al dat geld komen ? Ik kan u vertellen dat ze dat niet met vakkenvullen verdiend hebben.

05-07-2012, 20:48

Citaat door Globibest:
Stoer.
Nee is de waarheid.

05-07-2012, 20:50
"Jeugd bendes" had je in "mijn tijd" ook..... Het groeps effect kan inderdaad zeer negatieve gevolgen hebben......

05-07-2012, 20:50

Citaat door mrXalvador:
Nog niet eens zo heel lang geleden was Nederland nog een beschaafd land. Jammer wat er van geworden is.
Klopt ,Maar heb jij niet naar het systeem gekeken en hoe die vieze agenten optreden?
Ik geef ze groot gelijk ..En van mij mogen ze hier alles verzieken...Dat heeft Nederland nodig.

05-07-2012, 20:50

Citaat door berberpareltje:
Nee is de waarheid.
Want ?

05-07-2012, 20:53



Citaat door Gitane:
"Jeugd bendes" had je in "mijn tijd" ook..... Het groeps effect kan inderdaad zeer negatieve gevolgen hebben......
En die jeugdbendes uit uw tijd zijn engeltjes vergeleken met de gastjes die tegenwoordig niet alleen de straten onveilig maken maar die ook zo vrij zijn om op huisbezoek te komen. Leeftijd van het slachtoffer maakt ook niet uit. Ze denken hoe bejaarder des te gemakkkelijker is de prooi.

05-07-2012, 20:54

Citaat door mrXalvador:
Want ?
Omdat die niet eens wat doen en ze worden zo hard aan gepakt dat is niet meer gezond ..Laats was een jongen op een scooter hier en hij werd aangehouden hij deed niks fouts maar die agenten moesten van alles zoeken om hem te pakken hoe dan ook ...Hij had zijn papieren netjes ,Hij reed niet hard en ook geen overtreding maar na een half uur nog steeds zoeken naar iets waar de hem op willen pakken en der na wat ik hem ook gelijk in geef hij heeft die vrouwelijke agent met vrienden kpot geslagen en in de bosje gegooit mooi ik had hem persoonlijk willen bedanken.

05-07-2012, 20:58

Citaat door berberpareltje:
Klopt ,Maar heb jij niet naar het systeem gekeken en hoe die vieze agenten optreden?
Ik geef ze groot gelijk ..En van mij mogen ze hier alles verzieken...Dat heeft Nederland nodig.
Ok u vindt het nodig maar hoe zou uw ideale situatie er uitzien ? Mocht u een keer de mogelijkheid hebben dan raad ik u aan een dag met de politie mee te lopen. Of op een gezellige vrijdagavond, en dan wel in een beetje grote stad. Daarna zal ik u vragen hoe u persoonlijk dit soort figuren in toom zou houden. Vergeet niet de mensen hebben korte lontjes gekregen en er lopen een hoop rond die last hebben van gekte en dat zijn de mensen die u dagelijks tegenkomt op straat niet de figuren die in het Pieter Baan Centrum zitten.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11