Bekijk volle/desktop versie : Ik heb zoooo gelachen



Pagina's : [1] 2 3 4

05-07-2012, 14:56
Hahhahaa oke ik werk dus met een grappige marokkaans meisje, samen gaan we altijd lunchen etc. Nou zit er een afdeling verderop een marokkaanse jongen, hij werkt bij ICT. En hij doet veel znoen, gewoon hoe die eruit ziet en beetje dommig en ouderwetse kleding etc. En altijd bij persoonuitjes, bedrijfsvergaderingen etc bleef hij mn marokkaanse collega zo aankijken: en hij kwam altijd met smoesjes naar haar toe om contact te leggen maar ze deed altijd zeer geirriteerd en kortaf en zo keek ze altijd als ze hem zag: . Ik zei nog die kropeskop vind je leuk haha en daar kon ze nooit tegen want ze walgde bij de gedachte alleen al.
en sloeg ze me

Nou is ze ook hier actief en mailde ze een tijdje met een jongen hier op M.nl en na een paar weken was het zo serieus dat ze af zouden spreken. Ze hadden elkaar inmiddels al op ping, maar hij deed nooit foto maar vond ze niet erg en ze gingen echt schrijven van je bent echt leuk, en het klinkt,kusje etc en ze zei ik voel echt dat we bij elkaar passen en we verliefd worden op elkaar als we elkaar zien. Mohiem gisteren hadden ze afgesproken en ze zat te wachten en wie komt daar binnen:


DIE KROESKOP VAN ICT!!!!!!!! wuahahahahahahahahahahhahaahhaaha

Ze zei ik keek zo

Ik pis in mn broek Waarschijnlijk wist hij haar account ahahahahhaa

05-07-2012, 14:58


Jaaaaaaaaaaaaaa daaaagggggg... Is dit echt waar???

Hahahaahaha als het een werkelijke ICT freak is en ze zit op werk op het forum, dan kon hij inderdaad makkelijk achter haar nick komen .

Maar pas op, straks word jij ook in de gaten gehouden

05-07-2012, 15:00

Citaat door Onzichtbaar_:
Jaaaaaaaaaaaaaa daaaagggggg... Is dit echt waar???

Hahahaahaha als het een werkelijke ICT freak is en ze zit op werk op het forum, dan kon hij inderdaad makkelijk achter haar nick komen .

Maar pas op, straks word jij ook in de gaten gehouden
HAHAHAHA jaaa!! Hij is dus via haar werkaccount aan haar nick gekomen ahahahhaha

En als ze hem nu ziet duikt ze weg en ze wil zelfs van baan veranderen

05-07-2012, 15:01
Hahahahaha, als hij bij ICT zit kan hij idd makkelijk achter haar nick komen!! Hoe is het afgelopen???

05-07-2012, 15:01


hahaha wie is die kroeskop en wie is zij dan

Idd ict boys vertrouw ik niet zo straks kraken ze je laptop ofzo.

En waarom praat zij met hem over zoenen etc? Heeft zij geen zelfrespect

05-07-2012, 15:02
aaahahahahahahahahahahahahahahahaha AWKWAAAARD
Wat erg zeg hij is er op de een of ander manier achter gekomen wie ze hier is, aangezien hij ICT doet

05-07-2012, 15:04

Citaat door Mieke:
Hahahahaha, als hij bij ICT zit kan hij idd makkelijk achter haar nick komen!! Hoe is het afgelopen???
Ze haaaaaaaattt haar leven HAHAHHAAHA ik lach me al een uur stukkk, tranen alles

05-07-2012, 15:05
Serieus, ze moet hem een kans geven, al is het maar een kop koffie.

05-07-2012, 15:05
Waarom doet ze geen melding bij haar werkgever?
Oké hij zit op de ICT máár het is zeker niet de bedoeling op andermans werkaccount rond te snuffelen.
Ik zou dit echt heel erg vinden.

05-07-2012, 15:07

Citaat door RedLipstick:
aaahahahahahahahahahahahahahahahaha AWKWAAAARD
Wat erg zeg hij is er op de een of ander manier achter gekomen wie ze hier is, aangezien hij ICT doet



Als ik naar haar kijken vanaf mn bureau doe ik zo: Zij:

05-07-2012, 15:08

Citaat door Yvess:
Waarom doet ze geen melding bij haar werkgever?
Oké hij zit op de ICT máár het is zeker niet de bedoeling op andermans werkaccount rond te snuffelen.
Ik zou dit echt heel erg vinden.
Ze is bang dat andere collegas ervan horen

05-07-2012, 15:09

Citaat door babygirlinlove:
Als ik naar haar kijken vanaf mn bureau doe ik zo: Zij:
hahahaha zo genant zeg! haahhhhahahahhhahhahahha hoe verliep haar date?

05-07-2012, 15:10



Citaat door babygirlinlove:
Ze is bang dat andere collegas ervan horen
niemand zou dat dan ooit kunnen vergeten

05-07-2012, 15:14

Citaat door RedLipstick:
hahahaha zo genant zeg! haahhhhahahahhhahhahahha hoe verliep haar date?
meskiena ze zei ik werd lijkbleek, Heb ik al die lieve woorden over ping tegen hem gezegd??? laat me wakker worden uit deze nachtmerrie, maar nee hij liet zn ping zien waar zij instond enzo hahahahaha a 3hiebadallah ga stuk weer. als jullie eens wisten hoe hij eruit zag en wat voor wereld van verschil is tussen hen ga je stuk stuk stukk

05-07-2012, 15:17

Citaat door babygirlinlove:
meskiena ze zei ik werd lijkbleek, Heb ik al die lieve woorden over ping tegen hem gezegd??? laat me wakker worden uit deze nachtmerrie, maar nee hij liet zn ping zien waar zij instond enzo hahahahaha a 3hiebadallah ga stuk weer. als jullie eens wisten hoe hij eruit zag en wat voor wereld van verschil is tussen hen ga je stuk stuk stukk
hahahaha oh wat is dat erg! Oh ik zou door de grond zakken!
Maak stiekem foto van hem

Pagina's : [1] 2 3 4