Bekijk volle/desktop versie : Vrouwen die mannen geen andere vrouwen gunnen



Pagina's : [1] 2 3 4

05-07-2012, 10:45
Onder de smoes van 'dat mag niet in NL'.

LEUGENS

Dat mag WEL. trouwen mag weliswaar in dit achterlijke land niet (homo's mogen dat weer wel, ziek land), maar samenlevingscontracten is WEL toegestaan.

Wat is jullie smoes nu? En geen 2012 of 'we leven in NL (over spel mag hij dus weer wel?)' en ik ga er vanuit dat je zo graag de heilige moslima wilt spelen.

05-07-2012, 10:50


Wat lul je nou allemaal. Moet ik je echt uitleggen waarom vrouwen het niet willen? Wij hebben gevoelens net als jullie. Dus vertel maar eens hoe je het zou vinden als jouw vrouw om de dag het bed deelt met een andere man. Ja zo voelt het dus ook voor ons. Als je het wil zoek je maar een vrouw die daar geen problemen mee heeft, maar de meeste vrouwen zullen dit echt niet van je accepteren.

05-07-2012, 10:59

Citaat door SannaeSannae:
Wat lul je nou allemaal. Moet ik je echt uitleggen waarom vrouwen het niet willen? Wij hebben gevoelens net als jullie. Dus vertel maar eens hoe je het zou vinden als jouw vrouw om de dag het bed deelt met een andere man. Ja zo voelt het dus ook voor ons. Als je het wil zoek je maar een vrouw die daar geen problemen mee heeft, maar de meeste vrouwen zullen dit echt niet van je accepteren.
hahah jij bent leuk...you go girl!!

05-07-2012, 11:00

Citaat door SannaeSannae:
Wat lul je nou allemaal. Moet ik je echt uitleggen waarom vrouwen het niet willen? Wij hebben gevoelens net als jullie. Dus vertel maar eens hoe je het zou vinden als jouw vrouw om de dag het bed deelt met een andere man. Ja zo voelt het dus ook voor ons. Als je het wil zoek je maar een vrouw die daar geen problemen mee heeft, maar de meeste vrouwen zullen dit echt niet van je accepteren.
Vrouwen en mannen zijn NIET GELIJK

NOOIT GEWEEST

EN ZULLEN DAT OOK NOOIT WORDEN

Vrouwen hebben geen baard, en mannen hebben geen kut. WTF is dat met jullie, hoe zouden mannen het vinden... NEEN

Mannen zullen het NIET erg vinden als vrouwen het met andere vrouwen doen, vrouwen vinden het WEL erg als hun mannen het ook MET ANDERE MANNEN DOEN

Of je moet een Hollander zoeken die dat wel leuk vind, zijn vrouw door andere mannen laten neukenn, maar daarom is half NL ook homo

05-07-2012, 11:06



Citaat door MelkIsPerfect:
Vrouwen en mannen zijn NIET GELIJK

NOOIT GEWEEST

EN ZULLEN DAT OOK NOOIT WORDEN

Vrouwen hebben geen baard, en mannen hebben geen kut. WTF is dat met jullie, hoe zouden mannen het vinden... NEEN

Mannen zullen het NIET erg vinden als vrouwen het met andere mannen doen, vrouwen vinden het WEL erg als hun mannen het ook MET ANDERE MANNEN DOEN

Of je moet een Hollander zoeken die dat wel leuk vind, zijn vrouw door andere mannen laten neukenn, maar daarom is half NL ook homo
Waar zie jij ergens staan dat ik zeg dat mannen en vrouwen gelijk zijn? Leer lezen man idioot. Ik zeg dat wij net als mannen ook emoties hebben, dus jaloezie gevoelens en wij willen net als jullie niet onze partner delen, snap jij dat??

05-07-2012, 11:07

Citaat door mvrtetouania:
hahah jij bent leuk...you go girl!!
Echt stupid sommige mannen

05-07-2012, 11:11

Citaat door SannaeSannae:
Echt stupid sommige mannen
Indd..gelukkig is niet iedereen het zelfde..

05-07-2012, 11:11
een man mag 4 vrouwen hebben , dat scheelt een hoop ellende in deze samenleving , wat heb je liever dat jou man vreemd gaat of dat hij trouwt met een andere , en misschien kan jij het wel goed hebben met zijn 2de vrouw , ik snap echt niet wrm vrouwen gek worden als zij horen dat hun man een 2de vrouw wilt en plus allah heeft het toegestaan

05-07-2012, 11:12
Omdat hij alleen meerder vrouwen mag als zijn eerste vrouw daar mee eens is en kom op hoor
als mijn man later alleen al de gedachten heeft dat hij nog een vrouw zou willen dan ziet hij mij niet meer.

05-07-2012, 11:15
Zit je hier zina te promoten?

05-07-2012, 11:19

Citaat door SannaeSannae:
Wat lul je nou allemaal. Moet ik je echt uitleggen waarom vrouwen het niet willen? Wij hebben gevoelens net als jullie. Dus vertel maar eens hoe je het zou vinden als jouw vrouw om de dag het bed deelt met een andere man. Ja zo voelt het dus ook voor ons. Als je het wil zoek je maar een vrouw die daar geen problemen mee heeft, maar de meeste vrouwen zullen dit echt niet van je accepteren.


Citaat door mvrtetouania:
hahah jij bent leuk...you go girl!!

05-07-2012, 11:26

Citaat door SannaeSannae:
Echt stupid sommige mannen
Islamitisch gezien heeft een man het recht om meerdere vrouwen te trouwen (max. 4).
Het is niet iets wat de mannen zelf hebben verzonnen maar het is door Allah ingesteld.
Ja het is verbonden aan strikte regels. Niet elke man is in staat om aan die regels te voldoen en daarom kiezen de meesten er voor om 1 vrouw te trouwen. Zeggen dat het stupid is of achterliik om met meerder vrouwen te trouwen is een regelrechte belediging naar Allah . Dat een man met meerdere vrouwen mag trouwen heeft een doel, zoals jij een doel in het leven hebt. Althans dat hoop ik voor je.

Er gaat zelfs een tijd komen, en dat zie je nu al, dat er zoveel vrouwen zullen zijn dat een man dan de zorg zal hebben over 50 vrouwen. Allah weet het beter.

Dus niet zomaar iets roepen, wat je van vriendinnen, tv of je collega's hebt.

05-07-2012, 11:29



Citaat door voorhoofd_groot:
een man mag 4 vrouwen hebben , dat scheelt een hoop ellende in deze samenleving , wat heb je liever dat jou man vreemd gaat of dat hij trouwt met een andere , en misschien kan jij het wel goed hebben met zijn 2de vrouw , ik snap echt niet wrm vrouwen gek worden als zij horen dat hun man een 2de vrouw wilt en plus allah heeft het toegestaan
ja mits je ze alle 4 evenveel liefde en aandacht geeft en je kan ze alle 4 onderhouden.
e man van tegenwoordig kan 1 niet eens aan laat staan 4

05-07-2012, 11:32

Citaat door lemya:
ja mits je ze alle 4 evenveel liefde en aandacht geeft en je kan ze alle 4 onderhouden.
e man van tegenwoordig kan 1 niet eens aan laat staan 4
ja tuurlijk dat is toch logisch , als je ze niet gelijk gaat behandelen dan mag het ook niet , ik weet niet welke mannen jij kent maar ik ken er genoeg die 4 vrouwen aankunnen

05-07-2012, 11:43

Citaat door Carlito:
Islamitisch gezien heeft een man het recht om meerdere vrouwen te trouwen (max. 4).
Het is niet iets wat de mannen zelf hebben verzonnen maar het is door Allah ingesteld.
Ja het is verbonden aan strikte regels. Niet elke man is in staat om aan die regels te voldoen en daarom kiezen de meesten er voor om 1 vrouw te trouwen. Zeggen dat het stupid is of achterliik om met meerder vrouwen te trouwen is een regelrechte belediging naar Allah . Dat een man met meerdere vrouwen mag trouwen heeft een doel, zoals jij een doel in het leven hebt. Althans dat hoop ik voor je.

Er gaat zelfs een tijd komen, en dat zie je nu al, dat er zoveel vrouwen zullen zijn dat een man dan de zorg zal hebben over 50 vrouwen. Allah weet het beter.

Dus niet zomaar iets roepen, wat je van vriendinnen, tv of je collega's hebt.
Recht? Waar staat dat het een recht is?
Dit 'recht' is er niet zomaar. Dit is er om de mensheid, en vooral de vrouwen, te beschermen. Dit 'recht' kent zijn regels en plichten. Ik denk niet dat de mannen anno 2012 deze regels en plichten kennen.

Pagina's : [1] 2 3 4