Bekijk volle/desktop versie : Wat zijn jullie geluksmomenten?



Pagina's : [1] 2

04-07-2012, 13:42
Oftewel, wanneer voelen jullie je gelukkig. Voelen jullie je gelukkig als je 's ochtends de zon ziet opkomen? Of als je net klaar bent met het verrichten van het ochtendgebed? Of voel jij je toch gelukkig als je samen met je vrienden bent? Vertel het eens people, wanneer zijn jullie geluksmomenten?

04-07-2012, 13:43


Als ik een vrouw zie met een overheerlijke kont, dan word ik erg gelukkig.

04-07-2012, 13:45

Citaat door biznix:
Als ik een vrouw zie met een overheerlijke kont, dan word ik erg gelukkig.
Schaamte, sommige mensen moeten daar echt mee geïnjecteerd worden want dat ontbreekt echt bij ze. Weirdo.

04-07-2012, 13:46
- Als ik mijn 5 gebeden heb gedaan, ben ik erg trots op mezelf
- Als ik gedaan heb met werken
- Als ik met mijn ventje in de zetel lig om naar een film te kijken
- Als mijn loon word gestort
- Als mijn ouders gelukkig zijn
- Als mijn broertje weer mijn naam verkeerd zegt hahah

04-07-2012, 13:49


Ultiem geluk ervaar ik op de niet zeldzame momenten waarop ik de oprechte zegeningen en smeebeden van mijn ouders ontvang. AlhamdouliLlah

Allahi hfadhoum

04-07-2012, 14:06

Citaat door sweetmarocgirl:
Ultiem geluk ervaar ik op de niet zeldzame momenten waarop ik de oprechte zegeningen en smeebeden van mijn ouders ontvang. AlhamdouliLlah

Allahi hfadhoum
Ameen. Mooi.

04-07-2012, 14:07

Citaat door Neptunes:
Oftewel, wanneer voelen jullie je gelukkig. Voelen jullie je gelukkig als je 's ochtends de zon ziet opkomen? Of als je net klaar bent met het verrichten van het ochtendgebed? Of voel jij je toch gelukkig als je samen met je vrienden bent? Vertel het eens people, wanneer zijn jullie geluksmomenten?
Family girl... family & friends

04-07-2012, 14:10
Als ik in het gezelschap ben van de mensen die me dierbaar zijn.

04-07-2012, 14:12
Geluk zit in momenten. Dat kan van alles zijn als je met een dierbare vriend/vriendin aan het lachen bent, tijdens het gebed, op de bank met je ouders. Geluk zit in de kleinste dingen.

04-07-2012, 14:22
Als ik met ons gezin samen aan de eettafel zit om het avondmaal te nuttigen. Intense geluk! Of als we in de tuin een lekkere berred atay 'n na3 na3 drinken.. het geluk zit 'm bij mij echt in ons gezin, alhamdoulillaah. (L)(L)

04-07-2012, 14:55

Citaat door BoubkerC:
Family girl... family & friends
En niet te vergeten familie uiteraard, mee eens.

04-07-2012, 14:57
Als ik met mn moeder om de afstandbediening ga 'vechten' en als ze me op de bank duwt en ik haar meetrek en ze half op me ligt en keihard begint te lachen dan voel ik me zóó gelukkig dan geef ik haar die afstandbediening gewoon vrijwillig !

04-07-2012, 14:58


Mooi om te lezen dat het voor iedereen zo verschillend is. Bij de een zit geluk hem in het geloof, bij de ander in het gezin en bij de andere weer in de kleinste dingen. Nice.

04-07-2012, 15:00

Citaat door Ta7rant_:
Als ik met mn moeder om de afstandbediening ga 'vechten' en als ze me op de bank duwt en ik haar meetrek en ze half op me ligt en keihard begint te lachen dan voel ik me zóó gelukkig dan geef ik haar die afstandbediening gewoon vrijwillig !
Awhhhhh, hahaha. Wat schattig. Bij mij thuis gaat het er echt niet zo aan toe hoor. Lijken wel net een stelletje hongerige dieren die al een paar dagen geen voedsel gezien hebben als we vechten om de afstandsbediening.

04-07-2012, 15:00

Citaat door Ta7rant_:
Als ik met mn moeder om de afstandbediening ga 'vechten' en als ze me op de bank duwt en ik haar meetrek en ze half op me ligt en keihard begint te lachen dan voel ik me zóó gelukkig dan geef ik haar die afstandbediening gewoon vrijwillig !
Aww zo cute... Zo is mijn moeder ook. Sta ik in de tuin, komt ze achter me staan en gooit een glas water over me heen. En dan rent ze snel weer naar binnen

Pagina's : [1] 2