Bekijk volle/desktop versie : Doordraai-momenten



03-07-2012, 20:53
Vertel wanneer was dat? Even lachen.

Ik had gisteren zo een moment. Zit je even niet mee en dan flip je als je niet goed wordt behandelt.

Ik wilde mijn rijbewijsaanvragen. Ik kom daaraan en die vrouw begint allerlei dingen te tikken. Ze print wat uit en zegt kijk maar na. tussendoor deed ze nog wat. Ik zie dat ze vergeten was dak vakje over initialen in te vullen. Ik zeg dus mevrouw kun je mijn initialen hier invullen, wat zegt die luie varken? Nee dat doe ik niet. Dat is niet nodig. Ik zei is prima maar betwijfel het aangezien het vakje nog open staat en het is een kleine moeite. Nou mevrouw keek zoooo vies en zei: doe het toch niet.


lucht, co2, lucht, co2, zwavel, vuur, vuur, lave, dinggg donnnnnngggg (&x(x&^&x^%^4%#@$#$#@%$#^>>>>> jnooooouuuun alert!!!! Dus ja dan verander je in een kleuter

Ik wl een kopie van die formulier.

Nee dat mag ik niet geven.

Ik wil een kopie, het zijn potverdorrie toch mijn gegevens!

Nee krijgt u niet.

DUs ik zeg prima mag ik die formulier bekijken????

Dus ik vul ondertussen alles op een blaadje wat er in de formulier stond. .....wie zij was bijvoorbeeld en dat zag ze te laat. Pas nadat ik alles had geschreven. Waarna ze >>>>>>>>>>>jnouuuun alert >>>>>>> dat blaadje van mijn hand had weggerukt. Ik voelde al bijna het gevoel van een snee in mijn hand.


Ik voelde mezelf al helemaal trille. Ik keek haar aan en zei: jullie zijn onbeschofd en ik wordt onjuist bejegend. Ik zei ik vertrouw erop dat ik mijn rijbewijs in goede orde ontvang. Ben toen weggegaan.


Vol woede liep ik weg...............en toen heb ik een klacht ingediend met haar naam en functie. Misschien flauw, maar als ik niet goed behandel wordt dan wordt ik streeeeeettttt.


Voelde me gisteren de wereldkampioen vierkantemilimeter zeuren.