Bekijk volle/desktop versie : Belg overleden na aanrijding Spijkweg

03-07-2012, 17:37
Afgelopen nacht is een 30-jarige man uit België overleden bij een aanrijding op de Spijkweg in Biddinghuizen. De man liep ten hoogte van de ingang van Walibi Holland de weg op en werd aangereden. Het slachtoffer was een bezoeker het dancefestival Defqon1. De politie gaat uit van een noodlottig ongeval.

http://www.rtv8.nl/component/content/article/1-nieuws/92-belg-overleden-na-aanrijding-spijkweg

03-07-2012, 17:37

zal vast drugs in de auto hebben gezeten of niet zeikmaraan you like

03-07-2012, 17:40

Citaat door oeps:
Jij en jewwhisperer zijn van die gore liefhebbers van halal clitorisjes. Van die afgesneden producten van de islamitische besnijdeniscultuur.

Alleen daarmee kunnen jullie nog enige sexuele opwinding krijgen in jullie zieke sexuele ontwikkeling. Vuile smeerlappen, zieke goorlingen !

Citaat door oeps:
Als ik Allah was zou ik wel eerst berouw willen zien. Hoewel ? Hebben deze jongens eigenlijk wel iets fout gedaan ?

Ik dacht ach Marokkanen ze zullen wel iets hebben misdaan. Sorry Marokkanen !
.

04-07-2012, 09:30
De verkeersles gemist zeker
nochans hebben wij geleerd om naar links en naar rechts te kijken of het veilig is en dan pas over te steken.

04-07-2012, 11:09

Citaat door Sjeikie:
Wel opletten als je naar Engeland gaat hoor.
In London maar ook in Dublin (Ireland) staat er op grond hoe je moet kijken kwestie van het aantal dode toeristen van het continent te verminderen.