Bekijk volle/desktop versie : de marokkaanse vrouwen en wetenschap



03-07-2012, 15:30
Aan alle marokkaanse vrouwen met een marokkaans uiterlijk
(marokkaans uiterlijk = geprononceerde billen en fraaie gigantische onmetelijke rondingen)

hoe doen jullie dat om tijdens het zwemmen jullie reusachtige achterste onder het water te houden?
dat vraag ik mij af al sinds ik nog een kind was. want toen probeerde ik twee balonnen (aan elkaar vast geplakt) onder het water te houden in een zwembad. zodra ik ze los liet kwamen ze snel boven water staan. het is mij nooit gelukt, en begreep nooit waarom het bij marokkaanse billen wel lukt
wetenschapelijk gezien klopt er iets niet

03-07-2012, 15:34


wat een onzin dat weet je zelf ook wel. gedraag je eens.

03-07-2012, 15:36

Citaat door Biopower:
wat een onzin dat weet je zelf ook wel. gedraag je eens.
vertel

03-07-2012, 15:49
Ik ga het je uitleggen. Goed opletten!

We nemen even je hersenen als voorbeeld. Deze zijn net als de ballonen leeg van binnen en dus qua gewicht heel licht. Hierdoor blijven ze drijven. De Marokkaanse billen daarentegen moet je beschouwen als verzwaarde ballonnen. Deze blijven dus niet drijven maar zinken. Oke, genoeg natuurscheikunde voor vandaag. Ik wil dat je nu aan je huiswerk gaat beginnen. Als je klaar bent mag je verder aan de weektaak.

03-07-2012, 16:06


slik die ballonen in dan zie je zelf waarom het lukt.

03-07-2012, 16:12

Citaat door tooto7moe:
slik die ballonen in dan zie je zelf waarom het lukt.
hebben jullie dan allemaal ballonnen geslikt?

03-07-2012, 16:18

Citaat door Ifiess:
Aan alle marokkaanse vrouwen met een marokkaans uiterlijk
(marokkaans uiterlijk = geprononceerde billen en fraaie gigantische onmetelijke rondingen)

hoe doen jullie dat om tijdens het zwemmen jullie reusachtige achterste onder het water te houden?
dat vraag ik mij af al sinds ik nog een kind was. want toen probeerde ik twee balonnen (aan elkaar vast geplakt) onder het water te houden in een zwembad. zodra ik ze los liet kwamen ze snel boven water staan. het is mij nooit gelukt, en begreep nooit waarom het bij marokkaanse billen wel lukt
wetenschapelijk gezien klopt er iets niet

03-07-2012, 16:19
wat een vies kind was je dan euhm correctie ben je nog steeds

03-07-2012, 19:22
stelletje balonat

03-07-2012, 19:31
Je moet die balonnen dan ook vullen met vet he.

marokkaanse mannen en wetenschap