Bekijk volle/desktop versie : Benatia: ''Udinese wil me niet vrijgeven voor de Olympische Spelen''



03-07-2012, 10:07
Jong Marokko coach Pim Verbeek zal tijdens de Olympische Spelen 2012 niet kunnen beschikken over Marokkaans international Mehdi Benatia. De 25-jarige verdediger van Udinese liet gisteren weten dat zijn club hem niet wil vrijgeven.

Benatia zal met Udinese binnenkort deelnemen aan de voorronde van de Champions League en dat kan een reden zijn dat zijn club hem niet wil vrijgeven voor de Spelen.

Verbeek zal deze week zijn definitieve selectie bekend maken voor de Spelen.


Pffff echt jammer, dan maar Boukhriss beter als aberhoun & feddal.

Jebbour-Boukhriss-EL Kaoutari-Bergdich


03-07-2012, 11:03


Belhanda wil niet gaan, hij wil zich optimaal voorbereiden op nieuwe seizoen. 2 belangerijke spelers pfff

03-07-2012, 12:55
Was te verwachten dit.

03-07-2012, 13:36

Citaat door Buurmattie:
Jong Marokko coach Pim Verbeek zal tijdens de Olympische Spelen 2012 niet kunnen beschikken over Marokkaans international Mehdi Benatia. De 25-jarige verdediger van Udinese liet gisteren weten dat zijn club hem niet wil vrijgeven.

Benatia zal met Udinese binnenkort deelnemen aan de voorronde van de Champions League en dat kan een reden zijn dat zijn club hem niet wil vrijgeven voor de Spelen.

Verbeek zal deze week zijn definitieve selectie bekend maken voor de Spelen.


Pffff echt jammer, dan maar Boukhriss beter als aberhoun & feddal.

Jebbour-Boukhriss-EL Kaoutari-Bergdich

Twee linkspoten in het centrum! zie je het zelf gebeuren?

Ik waardeer je enthousiasme maar je hebt er weinig kaas van gegeten.

wel een aderlating van benatia

03-07-2012, 13:37



Citaat door Buurmattie:
Jong Marokko coach Pim Verbeek zal tijdens de Olympische Spelen 2012 niet kunnen beschikken over Marokkaans international Mehdi Benatia. De 25-jarige verdediger van Udinese liet gisteren weten dat zijn club hem niet wil vrijgeven.

Benatia zal met Udinese binnenkort deelnemen aan de voorronde van de Champions League en dat kan een reden zijn dat zijn club hem niet wil vrijgeven voor de Spelen.

Verbeek zal deze week zijn definitieve selectie bekend maken voor de Spelen.


Pffff echt jammer, dan maar Boukhriss beter als aberhoun & feddal.

Jebbour-Boukhriss-EL Kaoutari-Bergdich

Twee linkspoten in het centrum! zie je het zelf gebeuren?

Ik waardeer je enthousiasme maar je hebt er weinig kaas van gegeten.

wel een aderlating van benatia

03-07-2012, 15:40
We gaan de eerste ronde eruit en dat allemaal door een zwakker verdediging, je zag het al in toulon, die gasten kunnen er echt niks van. Vooral die wedstrijd tegen mexico, waren allemaal verdedigings fouten. Over de aanval maak ik me geen zorgen want onze aanval is heel erg goed. Maar achterin word er teveel geklungeld. Die verdedigers kunnen niet opbouwen en zijn heel slecht in 1 op 1 verdedigen.

03-07-2012, 16:02
Benatia moet snel weg daar. Alle toppers peren em daar. Sanchez ging al weg, Asamoah gaat weg, Isla gaat weg, Inler was al weg. NU houden ze alleen Benatia en Di Natale over. Hij moet de stap naar een topclub maken. ManU/ Barca zijn de beste opties, meeste kans op speeltijd.

03-07-2012, 17:55

Citaat door artiestico:
Twee linkspoten in het centrum! zie je het zelf gebeuren?

Ik waardeer je enthousiasme maar je hebt er weinig kaas van gegeten.

wel een aderlating van benatia
Marokko heeft vaak gespeelt met 2 rechtspoten, dus met 2 linkspoten kan ook geen kwaad.